2022-05-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinHe
Nope, bara kniv inblandat...

Rosen satt i stan och drog en öl precis så han går det inte någon nöd på... är det öht någon av dessa som blev skadade ? Och var det ens i rosens lägenhet det hände ?
Citera
2022-05-25, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiceas
Det var en i min skola som sa att han R*sén blev slagen i huvudet med en yxa. Vet dock inte om det stämmer eller ej.

Han lever och frodas och satt precis i Allen med en öl... så detta verkar vara skitsnack
Citera
2022-05-25, 15:54
Medlem
Denna psycho-martin, och David (GM) är båda verksamma inom "Velox Freerun" en parkour klubb i Alingsås.

Psycho martin heter Martin Gå*dling
*R

Kan va martin som fått mest skador utav han och rosen.
Citera
2022-05-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurkentjabo
Denna psycho-martin, och David (GM) är båda verksamma inom "Velox Freerun" en parkour klubb i Alingsås.

*R

Säker på Martins efternamn ? Han såg trött normal ut på bilderna på facebook.
Varför skulle han hänga hos rosen ?
Citera
2022-05-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Säker på Martins efternamn ? Han såg trött normal ut på bilderna på facebook.
Varför skulle han hänga hos rosen ?

Är inte helt tusen, men har själv snurrat i Alingsås i yngre dagar och slirat. Är till 90 procent säker att ha kallas psycho martin. Han jag skrev, vet att han går på tjack och har slirat en del. Jag Bor dock ej kvar sedan ungefär 2 år, men är till 90% säker.

Tänker också att denne David och denne martin har ju en stark koppling i o med bolaget
Citera
2022-05-25, 20:05
Medlem
Rose´n fick bara ett stick, klarade sig bra. Psyko-Martin fick 20-tal stick, mestadels ansiktet. Men han överlever också !!
Citera
2022-05-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Rosen satt i stan och drog en öl precis så han går det inte någon nöd på... är det öht någon av dessa som blev skadade ? Och var det ens i rosens lägenhet det hände ?

Hörde de var i Leif Nylunds lya !
Citera
2022-05-25, 20:17
Medlem
Citat:

*R

Du är helt ute och seglar nu, INGEN av dem har nån som helst koppling till Velox !!
Citera
2022-05-25, 20:22
Medlem
Citat:
Är inte helt tusen, men har själv snurrat i Alingsås i yngre dagar och slirat. Är till 90 procent säker att ha kallas psycho martin. Han jag skrev, vet att han går på tjack och har slirat en del. Jag Bor dock ej kvar sedan ungefär 2 år, men är till 90% säker.

Tänker också att denne David och denne martin har ju en stark koppling i o med bolaget

Systembolaget JA Ingen av dem pysslar med parkour ! Ser du dem så vet du varför... :P
Citera
2022-05-25, 23:42
Medlem
Citat:
Systembolaget JA Ingen av dem pysslar med parkour ! Ser du dem så vet du varför... :P

Kolla mrkoll, stämmer Martins efternamn? Då är han bolagsinnehavare utav Velox...
Citera
2022-05-26, 08:37
Medlem
Citat:
Kolla mrkoll, stämmer Martins efternamn? Då är han bolagsinnehavare utav Velox...

Det här är bänkalkisar. Ingen av dem håller på med vare sig bolag eller parkour.
Citera
2022-05-26, 16:45
Medlem
Citat:
Du är helt ute och seglar nu, INGEN av dem har nån som helst koppling till Velox !!

Rätta mig om jag har fel nu men heter inte Martin österga*rd i efternamn ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in