• 5
  • 6
2022-05-24, 12:26
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z-Library
Bara en liten bråkdel av alla människor vandaliserar, medan alla hundar luktar piss och får folk med allergier att få besvär.
Var får du att alla hundar luktar urin? Min lilla vovve gör definitivt inte det.

Människor får väl ta sin allergimedicin, är det så svårt?

Hur ska människor som inte har bil ta sig iväg med hunden om de behöver åka iväg, om de inte skulle få åka i kollektivtrafiken?

Och btw, hundar får iallafall komma in i entréen i min Ica butik, inte in i själva butiken men innanför entréen.
Citera
2022-05-24, 12:32
Medlem
LuluBrooksies avatar
Ta på dig ordentligt med parfym av väldoftande sort, bada i ett moln parfym när du stiger på bussen /tåget. Så slipper du den upplevda hundlukten.
Citera
2022-07-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z-Library
Det är inte tillåtet gå med hundar i affären eller andra offentliga lokaler som biblioteket så varför ska det vara tillåtet i kollektivtrafiken? Anser totalförbud och inte bara vissa vagnar för stanken sprids och i rusningstrafik kan man inte ha annat val än åka där hundarna är.

Oftast stinker hundarna piss så de luktar i hela tåget och lukten ligger sen kvar i veckor till tåget sanerats. Om sån hundpisslukt ska tillåtas varför får man inte röka på tåget som är en behagligare doft och stör inte folk med allergier?

Hundar luktar inte piss. Det som luktar illa är en blöt hund. Jag har haft hundar min föräldrar har haft hund. Ingen har luktat piss.

Värre är då parfym och rakvatten.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in