Citat:
Du beskrev i den tidigare tråden att det berodde på en missbildning i dina äggstockar, så, ja, det finns väl inte mer att säga där.
Ta inte illa upp, men efter att ha läst den tidigare tråden så låter detta som en efterhandskonstruktion.
Jag vet inte vad du menar med att mitt inlägg ska göra bättre eller sämre, jag påtalar bara att det att du inte VILL få barn troligen kan bero på att du inte KAN få barn och att du, för att må bättre, försöker intala dig att du är frivilligt barnlös.
Gör det som får dig att må bra. Jag tar inte ställning i frågan om det är bra eller dåligt att få barn.
Det enda jag gör är att konstatera att du är ytterligare en kvinna som påstår att du inte ska ha barn eftersom du inte VILL, men där sanningen egentligen är att du inte KAN.
Ta inte illa upp, men efter att ha läst den tidigare tråden så låter detta som en efterhandskonstruktion.
Jag vet inte vad du menar med att mitt inlägg ska göra bättre eller sämre, jag påtalar bara att det att du inte VILL få barn troligen kan bero på att du inte KAN få barn och att du, för att må bättre, försöker intala dig att du är frivilligt barnlös.
Gör det som får dig att må bra. Jag tar inte ställning i frågan om det är bra eller dåligt att få barn.
Det enda jag gör är att konstatera att du är ytterligare en kvinna som påstår att du inte ska ha barn eftersom du inte VILL, men där sanningen egentligen är att du inte KAN.
Jag tror som sagt inte det att skulle vara ett problem eftersom vi har pratat med en läkare och min man har påpekat att skulle det vara så att jag vill ha barn eller viljan till det så kommer han betala för det/eller ge allt för att det ska
Det är därför som jag känner att han inte har varit komplett ärlig.
Vi har pratat om det jag och min man och han trodde att jag inte var seriös om barnfrågan för 12 år sedan
Hur man nu i sitt fullaste sinne trodde att jag inte var seriös?
Hur kan man tro att en kvinna som uttalade sig om samma sak för 12 år sedan inte skulle känna samma sak vid 33 + är för mig riktigt märkligt
Jag drog upp en lista på att jag är rädd för att kroppen förändras. Då drog han fram att vi kan hyra en PT som hjälper mig
Jag påpekade att jag är rädd för förlossningen och då drog han upp att han kan betala för wtt kejsarsnitt.
Så jag brast ut att ingen och absolut ingen respekterar mitt val.
Om det är så att man vill så gärna ha barn så får man lämna mig vilket fick honom att säga att jag är iskall.
Min mamma fick höra det ifrån honom och tyckte att hon skulle lägga sig i vilket resulterade i all drama.
Om jag har undvikit alla män som ville ha barn vid 20 + så säger det mig gott och väl att oavsett vilken fakta som framgår så hade jag redan tagit ett beslut utan att veta om det
Det finns väl en anledning att Bianca Ingrosso inte vill ha barn mer heller? Hon har varit med om ett och annat också.
Betyder att hon är psykopat?
Misslyckad?
Mindre förmögen?
Hon har både haft missfall och aborter
Det här är beslut som en kvinna tar baserat på många faktorer i livet.
Jag skrev det till Ingrosso att hon lär få godkännande på sin adoption före mig