Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-13, 01:40
  #1
Medlem
fearreapers avatar
En vän till mig råkade gå in på en sida/torrent sida för att ladda ner film & lite musik & Upptäckte då att det var barnporr självklart så tog han bort skiten & anmälde på en gång & tog bort torrenten & så, Kan han bli anmäld/upptäckt för detta ?, Han är väldigt orolig över detta,
Citera
2022-05-13, 01:47
  #2
Medlem
Dragonflashs avatar
Så om det nu är lite fulporr så borde man sluta fildela oavsett!
Inte många seriösa som inser det!.
Citera
2022-05-13, 01:50
  #3
Medlem
fearreapers avatar
Förstår inte ?, Han laddade ner film & lite musik men då han öppnade mappen så var det flertalet videor på barn/barnporr men han anmälde & tog bort torrenten & mappen samt rensade webbhistoriken kan han åka dit då ?,

Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Så om det nu är lite fulporr så borde man sluta fildela oavsett!
Inte många seriösa som inser det!.
Citera
2022-05-13, 01:55
  #4
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Förstår inte ?, Han laddade ner film & lite musik men då han öppnade mappen så var det flertalet videor på barn/barnporr men han anmälde & tog bort torrenten & mappen samt rensade webbhistoriken kan han åka dit då ?,


Sånt ska inte förekomma i musik. Tror inte personen som delade skiten ens visste vad det var.
Och skulle vara väldigt lugn över sammanhanget.
Citera
2022-05-13, 01:56
  #5
Medlem
fearreapers avatar
Det var en mapp i en mapp, det vat musik samt porren, Han vart förvånad & chockad över det,Det var liksom blandat/ "gömt i mappen" mapp på mapp där det var andra filer sen mapp & sen en till där det var, Så allt togs bort. Vidrigt var det.

Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Sånt ska inte förekomma i musik. Tror inte personen som delade skiten ens visste vad det var.
Och skulle vara väldigt lugn över sammanhanget.
Citera
2022-05-13, 02:00
  #6
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Det var en mapp i en mapp, det vat musik samt porren, Han vart förvånad & chockad över det,Det var liksom blandat/ "gömt i mappen" mapp på mapp där det var andra filer sen mapp & sen en till där det var, Så allt togs bort. Vidrigt var det.

Låter skrämmande. Det finns inget som tyder på att själva datorn kom till skada. Fast lämna in hårddisken hos polisen och berätta vad som skett! Eller rensa allt!
Citera
2022-05-13, 02:04
  #7
Medlem
fearreapers avatar
Det var det. Nej datorn är okej. Han har ju tagit bort mappen/torrenten & anmält det till rchp eller något liknande, Ingenting är väl kvar ?, Han har en extern hårddisk ingen hårddisk ska han återställa den ?, Han vill ju inte gå och lägga sig orolig, Vad ska jag säga ? Behöver han oroa sig eller inte ?

Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Låter skrämmande. Det finns inget som tyder på att själva datorn kom till skada. Fast lämna in hårddisken hos polisen och berätta vad som skett! Eller rensa allt!
Citera
2022-05-13, 02:06
  #8
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Det var det. Nej datorn är okej. Han har ju tagit bort mappen/torrenten & anmält det till rchp eller något liknande, Ingenting är väl kvar ?, Han har en extern hårddisk ingen hårddisk ska han återställa den ?, Han vill ju inte gå och lägga sig orolig, Vad ska jag säga ? Behöver han oroa sig eller inte ?


Nog för att problem kvarstår om man inte lyssnar. Men han/du behöver inte vara oroliga.
Citera
2022-05-13, 09:00
  #9
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag har tankat ner vad jag trodde var en vanlig spelfilm på fulbay bara för att upptäcka att det var någon udda porr (jag minns inte vad men inte pedofili).

Det är faktiskt väldigt vanligt att bögar sitter och ändrar om namnet i filerna övertygade om att vi kommer att bli bögar när vi ser hur fantastisk det är att köra någon i dajmkrysset.
Att pedofiler tror att alla andra också är pedofiler vet man sedan länge. De tror vi bara inte vågar leva ut våra lustar. Det finns säkert pedofiler som tycker det är roligt att döpa om porrfiler.
Citera
2022-05-13, 12:40
  #10
Medlem
fearreapers avatar
Som jag har sagt ett antal gånger nu att han trodde det var musik! Men det var ett ex antal mappar i en mapp som vi inte tänkte det var något att mer än kanske mer musik men så var det inte. Vi tog bort mapparna & tog bort torrenten & rensade bort allt. Det är inte kul detta.
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Jag har tankat ner vad jag trodde var en vanlig spelfilm på fulbay bara för att upptäcka att det var någon udda porr (jag minns inte vad men inte pedofili).

Det är faktiskt väldigt vanligt att bögar sitter och ändrar om namnet i filerna övertygade om att vi kommer att bli bögar när vi ser hur fantastisk det är att köra någon i dajmkrysset.
Att pedofiler tror att alla andra också är pedofiler vet man sedan länge. De tror vi bara inte vågar leva ut våra lustar. Det finns säkert pedofiler som tycker det är roligt att döpa om porrfiler.
Citera
2022-05-13, 18:59
  #11
Moderator
NewDeers avatar
Parafila störningar --> Juridik
/Moderator
Citera
2022-05-13, 21:48
  #12
Medlem
Om han har raderat filerna är det nog lugnt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback