2022-05-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny-JanObama
Det verkar som du kanske är för ung för att minnas när Sverige var sprängfyllt av nakna tuttar. Det solades topless hej vilt inte bara på stranden utan i stadens parker på lunchrasten.
Jag är född på 70-talet och minns tuttar på Solstollarna, Fräcka Fredag på SVT, t-shirts (hade en Samantha Fox-tshirt som jag köpte på en marknad), stränderna, folks trädgårdar, gräsmattor i bostadsområden mm. En kvinna på 50+ drev frisörsalong på bottenplan mot gatan och hon hade både damtidningar och herrtidningar för kunderna. Brukade sitta och bläddra i Lektyr medan jag väntade på min tur och ingen brydde sig.
Citera
2022-05-13, 01:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Sätt på SVT 1 nu. Nyhetsankaret har en grön tajt tröja där man tydligt ser båda nipplerna.
Nice.

Att diskutera:
Har hon bra nippler?
Bör en programledare visa nipplerna på det här sättet? (Man tappar ju lite fokus på vad som sägs)
Vill vi har mer av sånt här? (ja)
Nej inte bra!, för små, inga panncace nipps, vårtan ska inte vara utstående utan inpsrängd i gården

Nej man tappar inte fokus, eftersom hon har tröja under, väx upp
Citera
2022-05-13, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5mygarn
Bilder,
https://postimg.cc/gallery/G3r3SY4
Alt
SVT play
Morgonstudion, https://www.svtplay.se/morgonstudion
1.31.30 kvar av klippet för det aktuella.

Lite sensuellt ändå och ger utrymme för fantasin.

En vidrig vidrig SVT-batikhäsa!
Är TS Ñorsk tro? Nippler känns Norsk-klingande
Citera
2022-05-13, 03:41
Medlem
Nalle22s avatar
Citera
2022-05-13, 04:14
Bannlyst
Andrea Hökerberg som jobbar med SVT morgonstudion är gravid och hade en tajt klänning för ett tag sen, mycket sexigt.
Citera
2022-05-13, 05:56
Medlem
Juggernawts avatar
Vad är det för jävla DDR-land TS flytt ifrån om fruntimret som det hänvisas till tänder eldar i grenen? Gissar på nått skithålsland där kvinnor går klädda i tält och män knullar getter och varandra. Inte nog med att skärmspöket ser ut som någon misshandlat en chokladpudding med en påse grus, utan brösten var i klass med sadelväskor som blivit för tungt packade.
Med TS bristfälliga språkbruk inräknat i bilden tycker jag att vi kan nominera den här tråden till årets skittråd och arkivera i soptunnan snarast.
Citera
2022-05-13, 07:52
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
hah förväntade mig så mycket mer, det är ändå 2022, barn på 10 år sitter på instagram och scrollar igen bokstavlig porr dagligen, trodde det skulle vara värre än såhär, dettta känns helt normalt.

Men visst är det betryggande på något sätt? Under årtionden har ribban för gemene mans premisser hela tiden höjts.
I början av förra seklet räckte det med en naken ankel för att herrarna skulle gå igång och frusta som vårbrunstiga tjurar. Under åren krävdes det dock allt mer hud för att få igång oss, fram till att det inte fanns så mycket mer hud kvar att visa. Vi blev till slut så härdade att vi inte längre fick ut något av vare sig uppspärrade rövhål eller kölnshår i rakad hjärtform och hade helt enkelt inget annat val än att degenerera och gå tillbaka till att åter igen gå igång på halvnakna anklar och subtila konturer av kvinnokroppen genom lagervis med kläder.
Jag gillar fan i mig den utvecklingen!

Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Det verkar som om du har glömt det korrekta svenska ordet för vad vi talar om, nämligen spene. Den hypotetiska syokonsulenten du talar om är en ganska modern skapelse, ordet bröstvårta importerades till svenskan från tyskan på 1800-talet. Antagligen för att de pryda borgarna inte ville missta sina hustrur för kossor. Att ordet i fråga var fult som stryk såg de kanske inte ens som någon nackdel.

Där har vi det! Spene kan jag fan i mig acceptera. Tycker tråden på momangen ska döpas om till "SVT-ankare visar spene i morgon-TV"!
Senast redigerad av Humbug 2022-05-13 kl. 07:55.
Citera
2022-05-13, 07:57
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Nipplerna?

Bröstvårtorna syns ibland på kvinnor. Vad är det som är så märkvärdigt med det?

Är TS möjligtvis prepubertal?
Citera
2022-05-13, 08:23
Medlem
Fan.. idag vaknar man kåt som ett ägg.. så har hon inga nipplar att visa ☹️☹️
Citera
2022-05-13, 08:27
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilacwine84
Fan.. idag vaknar man kåt som ett ägg.. så har hon inga nipplar att visa ☹️☹️

Såg det också, hon bär skjorta idag som inte ger rättvisa åt nipplerna alls
Citera
2022-05-13, 08:41
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Nipplerna?

Bröstvårtorna syns ibland på kvinnor. Vad är det som är så märkvärdigt med det?

Är TS möjligtvis prepubertal?

Dom syns även på män ibland och till och med genom flera lager tyg. Så precis, absolut inget märkvärdigt med det.

Om Karin läser den här råden och känner sig obekväm, så har TS troligen sett en antydan av hennes "nippler" för sista gången också. Bra jobbat.

Ja TS är troligen för ung för att hänga på FB.

Off T. Karin är en duktig programledare som är hyfsat saklig, hon är dessutom trevlig att se på. Tycker jag.
Citera
2022-05-13, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Suck. Du är amrikaniserad och sjuk i huvudet.

Vad var han för något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in