2024-10-21, 19:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Uppemot 40.000 barn aborteras, alltså mördas, varje år i Sverige. Det är fakta.

Nej 40 000 barn mördas inte i Sverige per år.
Citera
2024-10-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jaså det är dem? Kan du förklara hur din hjärndöda idiot?

Klart hon inte kan. Hon har inga argument för sin sak. Det blir lätt så eftersom att hon, Jenny9, inte landat i sina ståndpunkter genom någon sorts övertygelse eller rationellt tänkande. Alla hennes ståndpunkter bottnar i det faktum att hon slutade upp en som en misslyckad kvinna som är barnlös, bitter och ensam. Feministen i ett nötskal.

Det är därför hela hennes existens går ut på att trolla och tramsa sönder trådar.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej Reiwa jag fantiserar inte om att strypa spädbarn.

Förstår du att alla kan klicka på länken och se vad du skrivit?
(FB) 4B-rörelsen (inget sex med män, ingen dejting, inget äktenskap, inget barnafödande)
Citera
2024-10-21, 19:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Förstår du att alla kan klicka på länken och se vad du skrivit?
(FB) 4B-rörelsen (inget sex med män, ingen dejting, inget äktenskap, inget barnafödande)

Absolut, och då kan de ju också läsa hela tråden och inte bara några lösryckta inlägg.
Citera
2024-10-21, 19:38
Medlem
Citat:
Absolut, och då kan de ju också läsa hela tråden och inte bara några lösryckta inlägg.

Hoppas polisen har koll på dig. Det är inte friskt att uttrycka en önskan om att andras spädbarn ska strypas till döds.
Citera
2024-10-21, 19:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Alla hennes ståndpunkter bottnar i det faktum att hon slutade upp en som en misslyckad kvinna som är barnlös, bitter och ensam. Feministen i ett nötskal.

Det är därför hela hennes existens går ut på att trolla och tramsa sönder trådar.

Jag förstår att du har problem med att kvinnor har valmöjligheter nuförtiden.

Och jag förstår att du inte har förmågan att skilja på foster i vecka 7-9 och barn. Det är ok, du är säkert bra på annat.
Citera
2024-10-21, 19:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hoppas polisen har koll på dig. Det är inte friskt att uttrycka en önskan om att andras spädbarn ska strypas till döds.

Jag har verkligen lyckats trigga dig. Hur många av mina inlägg har du sparat egentligen? Är du en aning besatt kanske?
Citera
2024-10-21, 19:46
Medlem
Citat:
Jag förstår att du har problem med att kvinnor har valmöjligheter nuförtiden.

Och jag förstår att du inte har förmågan att skilja på foster i vecka 7-9 och barn. Det är ok, du är säkert bra på annat.

Ta inte i så du spricker nu. Du slutade upp som en misslyckad, barnlös och bitter kvinna. Evolutionen har alltid valt bort en del människor ur genpoolen. Det är ok. Du är säkert bra på annat.
Citera
2024-10-21, 19:46
Medlem
Citat:
Jag har verkligen lyckats trigga dig. Hur många av mina inlägg har du sparat egentligen? Är du en aning besatt kanske?

Till skillnad från dig besitter jag ett intellekt och minns allting jag läst. Jag förstår att det är omöjligt att föreställa sig om man är svagbegåvad som du är.
Citera
2024-10-21, 19:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Till skillnad från dig besitter jag ett intellekt och minns allting jag läst. Jag förstår att det är omöjligt att föreställa sig om man är svagbegåvad som du är.

Fast så jäkla intelligent kan du inte vara när du kallar foster i vecka 7-9 för barn. Och påstår att 40 000 barn blir mördade av läkare och barnmorskor per år.
Senast redigerad av Jenny9 2024-10-21 kl. 19:51.
Citera
2024-10-21, 19:50
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ta inte i så du spricker nu. Du slutade upp som en misslyckad, barnlös och bitter kvinna. Evolutionen har alltid valt bort en del människor ur genpoolen. Det är ok. Du är säkert bra på annat.

Ja ok, så nu har vi lämnat sakfrågan helt och ägnar oss bara åt personangrepp.

Blev du verkligen så triggad av enkla fakta att du helt förlorade det?
Citera
2024-10-21, 19:53
Medlem
Citat:
Fast så jäkla intelligent kan du inte vara när du kallar foster i vecka 7-9 för barn.

Ett barn är en människa som ännu inte har uppnått vuxen ålder. En människa som är mellan 7-9 veckor gammal är således ett barn(och samtidigt ett foster). Det är inte särskilt svårt det här, men jag förstår ju att om man fullständigt saknar argument som du gör, så är allt man har att tramsa i syfte att avleda och leka semantiska spel så att man ska slippa behöva diskutera den verkliga frågan.
Citera
2024-10-21, 19:54
Medlem
Citat:
Bör vi vara rädda Tomatkungen? Jag får lite "skolskjutare" vibbar av dessa autistiska pojkar (Reiwa och Joe88)

Förhoppningsvis har jag fel.

Jag hyser då alltid en viss oro kring vad abortmotståndare kan ta sig för... Abortmotståndare har ju mördat läkare osv. I sin iver att få bort aborter. Värna om livet? Nja... Men dessa abortmotståndare i träden är nog mer ord-krigare än mördare.

En sak jag dock tycker är mycket beklämmande är urholkningen av begreppet "barn". Barn är man när man föds vid 22:e graviditetsveckan. Detta är något WHO har fastslagit och det är även vad svensk lagstiftning säger. Vd 22:e graviditetsveckan kan även foster som föds: dvs. barn som föds överleva om de får neonatal intensivvård.

Att kalla 7-9 veckors extremt outvecklade foster för "barn" är att urholka begreppet "barn".

Man ska kalla en spade för en spade.
Och ett barn för ett barn.
Och ett foster för ett foster.

Sedan kan väl iof. förväntansfulla par som "väntar barn" få kalla sina 5 veckors embryon för "bebisar". Helt ok. Det är sagt i kärleksfull mening och alla (inklusive paret själva) vet mycket väl att det är ett extremt outvecklat embryo och inte en bebis.

Och att säga att abort av 7-9 veckors extremt outvecklade foster, är "mord på barn". Är i princip att skända de levande födda barn som har blivit dräpta av tex. Ulf, Anders och tyskan i Arboga och så vidare............. Barnamord är en sorg. En förtvivlad bottenlös sorg för drabbade föräldrar. En dödsångest för barnen som mördats. Att kalla abort av extremt outvecklade 7-9 veckors foster för "barnamord" är en skymf mot mördade barn och deras bottenlöst sörjande föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in