Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Har inte sagt något om att en autist inte har samma människovärde som alla andra.
Nej, men dåså - då kan du sluta försöka göra gällande att jag anser att negrer inte ska få leva bara för jag använder ett ord som i dina ögon är nedsättande.
Du använder ordet autist på ett nedsättande sätt och det betyder inte enligt dig att autister inte ska få ha rätten till ett liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Nedsättande, nja, försökte få hen att förstå att hens sjukdom/funktionsvariation påverkar hen i denna diskussion.
Ja, nedsättande. Låt mig citera dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Hade jag varit som du, alltså autist, hade jag gjort en lista över dina sinnessjuka övningar men som tur är har jag en frisk hjärna.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Men du kommer ju slaviskt, likt andra autister på din nivå av galenskap tro att din värld är samma som vi andra upplever.
Ledtråd, det är inte så, du vet, på grund av din autism.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Wow, håller kvinnohatande autistkulan fortfarande på, och nu har han gjort en lista, vilket autister älskar, check på den!
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Oavsett hur mycket du autistsjukar dig med att det är samma som att mörda en människa i koma och annat strunt så kommer abort att vara tillåtet i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Hoppsan, ännu ett autisttecken, taskig kvinnosyn!
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Typiskt autist, för det märktes att du trodde verkligen på det, i din värld var det så.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Jo tack, har haft med flera autister att göra.
Flera har rätt skev syn på kvinnor också.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Ahh, den hyperintelligente prolife autisten är tillbaka, kanon!
Detta är inte ens hälften av alla inlägg där du pratar om autister på ett nedsättande sätt i den här tråden. Faktum är, att nästintill alla dina inlägg i den här tråden innehåller någon mening som är nedsättande om just autister. Varför? Vad har du emot autister så mycket att du måste prata nedsättande om dom i varenda inlägg i en tråd som handlar om abort? Jag däremot, har inte ens nämnt negrer i denna tråd förrän du började babbla om det i något sorts patetiskt "GOTCHA-försök".
Snopet för dig att du är en betydligt mer flitig användare av nedsättande ord om andra än vad jag är.
Citat:
Ursprungligen postat av
DarkFire
Ok, du skiljer på svarta och vita, olika människovärde enligt dig. Tack, då vet jag, var det jag var nyfiken på.
Ja, jag skiljer på människor. Jag skiljer även på män och kvinnor, barn och vuxna, svenskar och finskar. Det finns inget problem här. Att man skiljer på människor betyder inte att man inte anser att dom ska ha rätten att leva.
Även du skiljer på svarta och vita genom det faktum att du använder dessa två ord så enligt din egen logik bör du då även göra skillnad i abortfrågan beroende på hudfärg.
Min inställning vet du redan och det är att hudfärg inte har någon betydelse för abort.