2022-05-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag frågar vad du tycker om såna män?

"Såna"?
Som talar om för sin kvinna vad de vill för att inte hamna där?
Citera
2022-05-09, 12:35
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
"Såna"?
Som talar om för sin kvinna vad de vill för att inte hamna där?
Ja såna som kräver att hans barn ska dö och om kvinnan låter hans barn leva ska hans barn inte få pengar av honom för att överleva.
Citera
2022-05-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ja såna som kräver att hans barn ska dö och om kvinnan låter hans barn leva ska hans barn inte få pengar av honom för att överleva.

Nu fantiserar du igen, han redogjorde för råd till andra och skrev där inte ett dugg om han ville ha barn och ta hand om dem eller inte.
Citera
2022-05-09, 12:41
Citat:
Nu fantiserar du igen, han redogjorde för råd till andra och skrev där inte ett dugg om han ville ha barn och ta hand om dem eller inte.
Ja och vad tycker du om män som följer hans råd och kräver att hans barn ska dödas och förklarar att om kvinnan låter hans barn leva så ska han inte ge barnet så mycket som ett öre till mat, kläder och husrum?
Citera
2022-05-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ja och vad tycker du om män som följer hans råd och kräver att hans barn ska dödas och förklarar att om kvinnan låter hans barn leva så ska han inte ge barnet så mycket som ett öre till mat, kläder och husrum?

Jag är emot abort till skillnad från dig, men det är bra att i förväg tala om för sin partner vad man vill så att man inte hamnar i oönskade situationer.
Citera
2022-05-09, 12:51
Medlem
Här har ni Jane Roe på sin dödsbädd, från Roe Vs Wade. Hon ångrar sig. Hon säger att ”de” sa till henne vad hon skulle säga och ställde henne framför kamerorna.

https://gab.com/BeachMilk/posts/108270879079615108
Citera
2022-05-09, 12:52
Citat:
Jag är emot abort till skillnad från dig, men det är bra att i förväg tala om för sin partner vad man vill så att man inte hamnar i oönskade situationer.
Så deras blodtörst tycker du är ok och att om kvinnan i sin tur inte är en blodtörstig psykopat utan låter barnet leva så ska det inte behöva drabba honom ekonomiskt?
Citera
2022-05-09, 12:54
Medlem
Citat:
Så deras blodtörst tycker du är ok och att om kvinnan i sin tur inte är en blodtörstig psykopat utan låter barnet leva så ska det inte behöva drabba honom ekonomiskt?

Hur är det möjligt att vara så trög som du är?
Jag har ju svarat flera gånger att jag till skillnad från dig inte har blodtörst och är emot abort.
Däremot är det bra att vara tydlig mot sin partner om vad man vill så att abort inte ens blir aktuell.
Citera
2022-05-09, 12:58
Citat:
Hur är det möjligt att vara så trög som du är?
Jag har ju svarat flera gånger att jag till skillnad från dig inte har blodtörst och är emot abort.
Däremot är det bra att vara tydlig mot sin partner om vad man vill så att abort inte ens blir aktuell.

Men du är tydlig med att om kvinnan låter barnet leva trots att du vill att det ska dö så tänker du inte köpa mat till ditt barn.
Citera
2022-05-09, 13:02
Medlem
Citat:
Ingen planering alltså, låter som hon borde omyndigförklaras och steriliseras.

Planeringen är man också två om. Så om du anser att kvinnan ska omyndigförklaras och steriliseras, så ska mannen också omyndigförklaras och steriliseras, eftersom ingen av de två planerat för hur de ska göra om det blir en graviditet vid deras samlag.

Dvs.: en hel del stadgade par som redan har barn med varandra kommer omyndigförklaras och steriliseras mot sin vilja... Sjukt förslag du kommer med.
Citera
2022-05-09, 13:07
Medlem
Citat:
Men du är tydlig med att om kvinnan låter barnet leva trots att du vill att det ska dö så tänker du inte köpa mat till ditt barn.

Igen, jag vill till skillnad från dig inte döda barn.
Du är så förblindad av blodtörst att du inte kan ta in detta.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Planeringen är man också två om. Så om du anser att kvinnan ska omyndigförklaras och steriliseras, så ska mannen också omyndigförklaras och steriliseras, eftersom ingen av de två planerat för hur de ska göra om det blir en graviditet vid deras samlag.

Dvs.: en hel del stadgade par som redan har barn med varandra kommer omyndigförklaras och steriliseras mot sin vilja... Sjukt förslag du kommer med.

Det är endast kvinnan som har befogenhet att göra abort så detta är inte ett delat ansvar.
Kan kvinnan inte ta detta ansvar borde hon inte ha befogenheten heller.
Att döda barn är ingen skitsak som man bara ska acceptera.
Citera
2022-05-09, 13:09
Citat:
Igen, jag vill till skillnad från dig inte döda barn.
Du är så förblindad av blodtörst att du inte kan ta in detta.

Det är endast kvinnan som har befogenhet att göra abort så detta är inte ett delat ansvar.
Kan kvinnan inte ta detta ansvar borde hon inte ha befogenheten heller.
Att döda barn är ingen skitsak som man bara ska acceptera.
Jaså, vill du bara inte ge dem pengar till mat, kläder och husrum så de slipper svälta och frysa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in