2022-05-09, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Har man inga rättigheter ska man inte ha skyldigheter heller.
Om mamman väljer att föda barn, får hon väl se till att barnet har något att äta också.
Se det som en del i kvinnans frigörelse från "patriarkatet".

Har du ätit kakan och gjort dig av med mannen, gör han väl vad han vill med sina pengar?
Ja det får hon ju naturligtvis göra, det är bara vissa män som är egoistiska nog att hellre behålla alla pengar för sig själv än lägga lite av dem till mat och kläder till sitt eget barn.
Citera
2022-05-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Min blodtörst är inte särskilt stor.

Jo den är abnorm, du skrev själv att krav på abort var blodtörst men du vill inte göra något alls åt kvinnornas blodtörst.
Citera
2022-05-09, 11:39
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ja det får hon ju naturligtvis göra, det är bara vissa män som är egoistiska nog att hellre behålla alla pengar för sig själv än lägga lite av dem till mat och kläder till sitt eget barn.
Jag gör allt för mina barn. Men jag ger inte en spänn till hennes barn
Notera skillnaden.
Citera
2022-05-09, 11:48
Medlem
Citat:
Notera skillnaden.

Ett första steg kan ju vara att om man begär ensam vårdnad så måste man också avsäga alla krav på den andre föräldern. Då betyder ensam vårdnad just ensam vårdnad.
Citera
2022-05-09, 11:58
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jo den är abnorm, du skrev själv att krav på abort var blodtörst men du vill inte göra något alls åt kvinnornas blodtörst.
Så du vill inte svara på vad du tycker om män som Stor-Men-Snabb som tycker att män ska gömma alla pengar så att barnet inte kommer åt dem till mat och kläder ens genom Kronofogden, detta efter att först ha krävt att mamman ska mörda hans barn?
Citera
2022-05-09, 12:01
Medlem
Citat:
Så du vill inte svara på vad du tycker om män som Stor-Men-Snabb som tycker att män ska gömma alla pengar så att barnet inte kommer åt dem till mat och kläder ens genom Kronofogden, detta efter att först ha krävt att mamman ska mörda hans barn?

Ska jag svara på något han skrivit, varför då, fråga honom!
Men din blodtörst svarar inte du på, varför är den så omättlig att du inte ens vill göra något åt den?
Citera
2022-05-09, 12:02
Citat:
Notera skillnaden.
Och med dina barn avses de av dina barn som du och hon har bestämt ska få leva och med hennes barn menas de av dina barn som du men inte hon bestämt ska dö?
Citera
2022-05-09, 12:03
Citat:
Ska jag svara på något han skrivit, varför då, fråga honom!
Men din blodtörst svarar inte du på, varför är den så omättlig att du inte ens vill göra något åt den?
För att jag vill veta vad du tycker om såna män naturligtvis.
Citera
2022-05-09, 12:04
Medlem
Citat:
För att jag vill veta vad du tycker om såna män naturligtvis.

Jag vet hur du ljuger och skapar halmgubbar så jag utgår inte från din version av vad någon annan sagt.
Citera
2022-05-09, 12:17
Citat:
Jag vet hur du ljuger och skapar halmgubbar så jag utgår inte från din version av vad någon annan sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Mitt råd till alla pojkar och män är att vara 'buffel' från dag ett. Förklara vänligt men bestämt att du inte tolererar svek och lurendrejeri. Svara direkt på hennes "..jag skulle aldrig" med "det spelar ingen roll vad du säger nu, jag pratar om framtiden". Förklara att om du inte vill ha barn och hon vill så kommer du gå därifrån.Har ni använt preventivmedel (givetvis om du inte vill ha barn) och det har fallerat så är det abort som gäller. Om HON beslutar att helt plötsligt vända på klacken och vill ha barnet är det hennes beslut. Men då är det enbart hennes ansvar med. Du kommer se till att inte betala ett öre trots lag och diverse beslut.

Det där med att han skulle gömma pengarna så att barnet inte fick nåt med hjälp av Kronofogden kom senare.
Citera
2022-05-09, 12:20
Medlem
Citat:

Det där med att han skulle gömma pengarna så att barnet inte fick nåt med hjälp av Kronofogden kom senare.

Vad är det du har problem med, du är ju för aborter.
Citera
2022-05-09, 12:22
Citat:
Vad är det du har problem med, du är ju för aborter.
Jag frågar vad du tycker om såna män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in