2006-07-02, 14:52
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
lite röka skulle inte va fel nue =( men jag tror jag väntar tills på torsdag... Göteborgs reggae festival då

Det är långt kvar ju! Och du blir säkert bjuden på massa där borta, på campingen på kvällen så sitter det folk och puffar över allt =)
2006-07-02, 14:57
Medlem
AnTiVaLs avatar
hehe mmhm e fan långt..ringde precis polarn, hehe vi ska fixa lite röka och gå till röka på berget
2006-07-02, 14:58
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Det är långt kvar ju! Och du blir säkert bjuden på massa där borta, på campingen på kvällen så sitter det folk och puffar över allt =)

det är ju bara endags festival så camping finnns D inte, men det lär bli en del röka i publikhavet, ska nog mecka ihopp några innan
2006-07-02, 15:12
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
det är ju bara endags festival så camping finnns D inte, men det lär bli en del röka i publikhavet, ska nog mecka ihopp några innan

haha vafan då hur ska jag veta det?
2006-07-02, 15:30
Medlem
steeeeeker i solen.. huhuhu! Har WW så det räcker o blir över
2006-07-02, 16:12
Medlem
NoDices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackMyBoner

Jag blir seg och trött av WW så jag brukar spara den till senare på kvällen innan man ska sussa sött! Skunk#1 och liknande passar för mig bättre på dagen! Blir mkt piggare och mer rörelse! Men smaken är som baken!
2006-07-02, 17:22
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackMyBoner

Fan det låter ju mysigt =) Du har inte lust att bjuda med dig lite?
2006-07-02, 18:55
Bannlyst
Haha fyfan vilken ökensommar vi har fått, shit!
Har jobbat 6 dagar i sträck nu, kom äntligen hem kl 16, fixade lite till katten, åt själv och rullade mej en jolle. Var klar vid 1630 och satte mej på balkongen och rökte. Fyfan va hett, en jävla underdrift och säga att det är lite hett ute faktiskt.

Det slog mer eller mindre direkt och mot slutet av jollen var jag nära att försvinna totalt...

Har suttit där i två timmar nu, herregud jag är mer bränd än nånsin, riktigt jävla röd. Härligt

Gjorde små korta pauser endast för att blöta kallt i håret och hämta isvatten
Annars har man suttit därute hela tiden med snusdosan på nära håll, telefonen i fickan och solbrillorna på Och lyssnat på den täta mattan av alla ljud man normalt inte hör SÅ mycket om man inte har rökt..

Helt sanslöst vilken skön värme, jag minns för 5-6 år sedan då var man tvungen att va ute mellan 12-14 om solen skulle ta nåt, nu har man suttit här mellan ca 1630-1830, och blivit ngt sinnessjukt solbränd. Snacka om brutal växthuseffekt )

Ah va gött nu ska man bara sitta här o softa, sen ta sen en tupplur alt. en skön dusch, o sen dra en kvällsjolle o glo lite på tv

Lät skönt inte sant?
Detta har lätt varit den skönaste sommardagen på länge

Mvh

/SS
2006-07-02, 19:10
Medlem
Chefen_s avatar
Fy fan vad billys pan pizzor är goa, å fanta, å chilichips me chilidip... I'm in heaven
2006-07-02, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen_
Fy fan vad billys pan pizzor är goa, å fanta, å chilichips me chilidip... I'm in heaven

Testa stek lite halvtjock kopv, värm lite korvbröd i micron och när korven är klar lindar du in den med ost runtom och sen ner i korvbrödet och på med ketchup
Munchies det

/SS
2006-07-02, 19:27
Medlem
NoDices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
Testa stek lite halvtjock kopv, värm lite korvbröd i micron och när korven är klar lindar du in den med ost runtom och sen ner i korvbrödet och på med ketchup
Munchies det

/SS

Ah körde en sånn igår! Riktigt nice!
2006-07-02, 21:15
Medlem
Detta har/är nog skönaste dagen på länge.. legat på en äng i solen hela jävla dagen och rökt WW i vattenpipa. hela mitt "ounce" är fan slut snart hahaha fick det fan igår

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in