Åh fyfaan vilken nice kväll det har varit.. haha eller kanske man säger natt/morgon ;DDD fick veta att kranen äntligen äntligen fått in en mindre mängd riktigt schysst röka

så 3 inatt bestämde jag mig för att jag skulle fara förbi han och spana in rökat så en kompis kom och skjutsade mig dit vart jag skulle.. åh, kolla några polare var där också, skoj.. ryktet hade spridit sig fort om att det fanns bra röka så där sitter en gubbe på 50+ och visar upp sin 30-50cm glasbong, å gissa då hur kvällen slutade
oj helvete va långt de skulle bli nu, enda saken ja velade förmedla här egentligen var att ja har haft massa OEV's

2 timmars sömn blandat med en gräslig tjack at, så skulle man å röka de brasset och satan ja fick hallisar! riktigt tydliga också
PS. haha glömde ju förfan att berätta meningen med detta inlägg :S
jag såg mina ögonfransar när jag öppnade och stängde, och dom såg ut som 30cm långa stålborstar i slow-motion.. åsså när jag kollade på dörren så blev hörnet av dörren större å sen mindre. HAHAHA höll på att glömma det bästa, första skumma saken ja såg, satt ensam ute på balkongen å rökte en cigg så såg jag som laser strålar som var båg formade som hoppade upp å ner på balkongräcket ;P snackade just med en polare som fortfarande satt kvar hos kranen och han berättade att de var fler än jag som fick hallisar på det