2006-07-01, 16:56
Medlem
Fick lite tid över under ett rus:

Jag känner en doft av makabelt lagd munstycke, långt uppskavt av en andningens slutfrid.
En handske så djupt förmultnad, blott en fradgaspydd aura uppkliven två gånger i sydväst.
Flera ljusår ifrån smuttande araber iklädd bajsbelagd trofyr. Varför en tandfe så ensam och så stark,
försöker måtta något så finslipat andspjuver, för handskaningar på rätt vis?
2006-07-01, 22:06
Medlem
Kafes avatar
Ahh fan det låter trevligt.. nu sitter man här och tar det lugnt och kollar på film. Ska mecka en till nu snart! YAHOOOOO!!!
2006-07-01, 22:39
Medlem
Kafes avatar
Nu är jag stenad......
2006-07-01, 22:58
Medlem
Efter jag rökt till skön reggae eller hiphop och värkligen vart inne i texterna och melodin på något underbart sett, nu när jag även inte är bäng så lyssnar man på musiken på ett helt annat sett än vad man gjorde förut! Nu värkligen gungar och är helt inne i låtarna, och det är så jävla underbart
Kollar även på kompisarna på ett annat sett, till exempel när man sitter ett par polare och bara softar, så håller jag mig i bakgrunden lite och kollar på alla och hur dom gör eller pratar, och typ tar reda på vad alla vill ha.. och sen när jag tagit reda på vad alla vill ha så har man kontrollen över alla.. till exempel, X vill ha sprit, B vill bara ha kompisar och softa och A vill ha den där tjejen. och när man vet vad alla vill ha så fixar jag allt till alla om jag vill ha kontrollen av den personen. sen är man typ kungen. något jag tänk extra på..
2006-07-01, 23:34
Medlem
Något som satte sig fast i huvudet på mig när jag var bäng under midsommar:

Kommer uttrycket Stenad från Rolling stones eller? Kan inte komma på någon mer vettig förklaring till ordet. (e lite bäng nu). Eller är det från att man blir så bäng när man blir stenad alltså får sten kastad på sig?
2006-07-02, 05:55
Medlem
Kafes avatar
Har också tänkt var stenad kommer ifrån... skumt.. rökte precis en jolle och blev så jävla stenad nu
2006-07-02, 08:04
Medlem
robbels avatar
Åh fyfaan vilken nice kväll det har varit.. haha eller kanske man säger natt/morgon ;DDD fick veta att kranen äntligen äntligen fått in en mindre mängd riktigt schysst röka så 3 inatt bestämde jag mig för att jag skulle fara förbi han och spana in rökat så en kompis kom och skjutsade mig dit vart jag skulle.. åh, kolla några polare var där också, skoj.. ryktet hade spridit sig fort om att det fanns bra röka så där sitter en gubbe på 50+ och visar upp sin 30-50cm glasbong, å gissa då hur kvällen slutade

oj helvete va långt de skulle bli nu, enda saken ja velade förmedla här egentligen var att ja har haft massa OEV's 2 timmars sömn blandat med en gräslig tjack at, så skulle man å röka de brasset och satan ja fick hallisar! riktigt tydliga också

PS. haha glömde ju förfan att berätta meningen med detta inlägg :S

jag såg mina ögonfransar när jag öppnade och stängde, och dom såg ut som 30cm långa stålborstar i slow-motion.. åsså när jag kollade på dörren så blev hörnet av dörren större å sen mindre. HAHAHA höll på att glömma det bästa, första skumma saken ja såg, satt ensam ute på balkongen å rökte en cigg så såg jag som laser strålar som var båg formade som hoppade upp å ner på balkongräcket ;P snackade just med en polare som fortfarande satt kvar hos kranen och han berättade att de var fler än jag som fick hallisar på det
2006-07-02, 08:47
Medlem
WaRs avatar
Wake n' bake .
2006-07-02, 10:13
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Fick lite tid över under ett rus:

Jag känner en doft av makabelt lagd munstycke, långt uppskavt av en andningens slutfrid.
En handske så djupt förmultnad, blott en fradgaspydd aura uppkliven två gånger i sydväst.
Flera ljusår ifrån smuttande araber iklädd bajsbelagd trofyr. Varför en tandfe så ensam och så stark,
försöker måtta något så finslipat andspjuver, för handskaningar på rätt vis?

Vad i hela helvete?
2006-07-02, 11:02
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vs the world
Något som satte sig fast i huvudet på mig när jag var bäng under midsommar:

Kommer uttrycket Stenad från Rolling stones eller? Kan inte komma på någon mer vettig förklaring till ordet. (e lite bäng nu). Eller är det från att man blir så bäng när man blir stenad alltså får sten kastad på sig?

Röker du i mellanöstern blir du stenad.
2006-07-02, 14:32
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Whidow
Röker du i mellanöstern blir du stenad.

Haha det är ju sant
2006-07-02, 14:39
Medlem
AnTiVaLs avatar
lite röka skulle inte va fel nue =( men jag tror jag väntar tills på torsdag... Göteborgs reggae festival då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in