2006-07-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackMyBoner
Detta har/är nog skönaste dagen på länge.. legat på en äng i solen hela jävla dagen och rökt WW i vattenpipa. hela mitt "ounce" är fan slut snart hahaha fick det fan igår

På tal om det, hur mkt är ett ounz eller oz?
2006-07-02, 21:34
Medlem
AnTiVaLs avatar
Blää sket sig me brajja idag..måste juhe fixa tills imorn, fick reda på att demian marley ska spela på gröna lund..fan va kul och kolla på reggae och åka lite karuseller och röka lite..fan soft
2006-07-02, 21:37
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
På tal om det, hur mkt är ett ounz eller oz?

Ungefär 30-33g. I USA gillar dom stora mått
2006-07-02, 21:46
Medlem
Spider Mikes avatar
Måsteslänga upplitebilder..

http://img385.imageshack.us/my.php?image=ruderalisindica4rh.jpg

http://img167.imageshack.us/my.php?image=ruderalisindicaskummnniska2jc.jpg
2006-07-02, 22:21
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
Haha fyfan vilken ökensommar vi har fått, shit!
Har jobbat 6 dagar i sträck nu, kom äntligen hem kl 16, fixade lite till katten, åt själv och rullade mej en jolle. Var klar vid 1630 och satte mej på balkongen och rökte. Fyfan va hett, en jävla underdrift och säga att det är lite hett ute faktiskt.

Det slog mer eller mindre direkt och mot slutet av jollen var jag nära att försvinna totalt...

Har suttit där i två timmar nu, herregud jag är mer bränd än nånsin, riktigt jävla röd. Härligt

Gjorde små korta pauser endast för att blöta kallt i håret och hämta isvatten
Annars har man suttit därute hela tiden med snusdosan på nära håll, telefonen i fickan och solbrillorna på Och lyssnat på den täta mattan av alla ljud man normalt inte hör SÅ mycket om man inte har rökt..

Helt sanslöst vilken skön värme, jag minns för 5-6 år sedan då var man tvungen att va ute mellan 12-14 om solen skulle ta nåt, nu har man suttit här mellan ca 1630-1830, och blivit ngt sinnessjukt solbränd. Snacka om brutal växthuseffekt )

Ah va gött nu ska man bara sitta här o softa, sen ta sen en tupplur alt. en skön dusch, o sen dra en kvällsjolle o glo lite på tv

Lät skönt inte sant?
Detta har lätt varit den skönaste sommardagen på länge

Mvh

/SS

Det där låter helt jävla underbart. känns det inte skummt att blöta ner håret när man är bränd i den värmen?

Fan, måste testa o röka ner mej o hoppa i poolen, sen bara sätta sej på en solstol på soldäcket o torka upp.
2006-07-02, 22:22
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
Måsteslänga upplitebilder..

http://img385.imageshack.us/my.php?image=ruderalisindica4rh.jpg

http://img167.imageshack.us/my.php?image=ruderalisindicaskummnniska2jc.jpg

trevlig liten odling du har där
2006-07-02, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
Det där låter helt jävla underbart. känns det inte skummt att blöta ner håret när man är bränd i den värmen?

Fan, måste testa o röka ner mej o hoppa i poolen, sen bara sätta sej på en solstol på soldäcket o torka upp.

Ne, var lika skönt varje gång, svalkade så bra. Vet att man lätt blir torr i munnen och törstig när man bängar men e ganska kass på o dricka så de va därför jag försökte hålla kroppstemperaturen nere, men skönt som fan va det, helt underbart långt borta var man ett tag..

Ska lätt göras om, vädret är ju underbart
2006-07-02, 23:31
Medlem
Spider Mikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
trevlig liten odling du har där
Inte min
2006-07-02, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av White Whidow
Röker du i mellanöstern blir du stenad.
Bwaahahahaha! Jag älskar dåliga ordvitsar.
2006-07-02, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Bwaahahahaha! Jag älskar dåliga ordvitsar.

Jag har hört ngt liknande, fast det går "Röker du i Saudiarabien blir du stenad 2 ggr." :P

/SS
2006-07-03, 03:04
Medlem
Ripamans avatar
mysig - hitta den magiska kombinationen...
2006-07-03, 03:08
Medlem
Ripamans avatar
Jag fick en upperbarelse idag, fåglar sjöng, vinden tjöt och jag insåg vad min livsfilosofi
var - att bli en blomhandske. Bättre än öl, finare än rått vin.
Kolla på dess ljuva form och kurvor.

Man mår bra helt enkelt... Sporer var fan också bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in