Haha fyfan vilken ökensommar vi har fått, shit!
Har jobbat 6 dagar i sträck nu, kom äntligen hem kl 16, fixade lite till katten, åt själv och rullade mej en jolle. Var klar vid 1630 och satte mej på balkongen och rökte. Fyfan va hett, en jävla underdrift och säga att det är lite hett ute faktiskt.
Det slog mer eller mindre direkt och mot slutet av jollen var jag nära att försvinna totalt...
Har suttit där i två timmar nu, herregud jag är mer bränd än nånsin, riktigt jävla röd. Härligt
Gjorde små korta pauser endast för att blöta kallt i håret och hämta isvatten

Annars har man suttit därute hela tiden med snusdosan på nära håll, telefonen i fickan och solbrillorna på

Och lyssnat på den täta mattan av alla ljud man normalt inte hör SÅ mycket om man inte har rökt..
Helt sanslöst vilken skön värme, jag minns för 5-6 år sedan då var man tvungen att va ute mellan 12-14 om solen skulle ta nåt, nu har man suttit här mellan ca 1630-1830, och blivit ngt sinnessjukt solbränd. Snacka om brutal växthuseffekt

)
Ah va gött nu ska man bara sitta här o softa, sen ta sen en tupplur alt. en skön dusch, o sen dra en kvällsjolle o glo lite på tv
Lät skönt inte sant?
Detta har lätt varit den skönaste sommardagen på länge
Mvh
/SS