2006-06-24, 03:21
Medlem
White Whidows avatar
Hej kamrater!

Jag satt här och tänkte på vad som saknades i vår kära myshörna i flashbacks ljusaste vrå. En BÄNGTRÅD!

Här kan man uttrycka sina tankar och ideér om de mest skillda ting, givetvis då under plantans överseende. Så, dela med er, vänner!
2006-06-24, 03:23
Medlem
White Whidows avatar
Har precis avnjutit några feta och en monstruös midsommarmåltid. Agerade taxi x antal gånger, det var helt jävla otroligt skoj. tjaa, vet inte så mycket mer men ha det så naaaajs och njut av midsommarafton!
2006-06-24, 03:24
Medlem
Antar att jag blir först ut.
Min bror knivhöggs idag. jag är bäng o full som fan, fick åka hem när jag hörde, så nu sitter jag här o vill veta vem det är spm hägg honom TVÅ GÅNGER I RYGGEN. vem det än är så är han praktiskt taget död nu. eller är han en sån jävla fitta som kommer fram o hugger o sen hittar ingenin honom, så han är grön. jävla fitta.

förövrigt är jag bäng som fan. rökt 5 gram o söpit som fan...
2006-06-24, 03:30
Bannlyst
Inte bara modden som har faqkt swkit sidag

Brutit ens näsa, jagade honom med kniv sen. Fast han drog.En fucking fitta på 30+ som kaxade med 3 18-20åringar och fick fett stryk. Sparka hans huvud och skit. Dwn horan.
Nämnde jag att jagh e full och bäng? Grillfest hade jag fan, mecka i källarn ,edams de dummo brudarna satt coh snacka skit på altanen.

Stava kan jag också.
Snart ringer kunllet också. Chysst ju

Men haschet e fint när man har tAGIT paus oc´h bara rökt ner sig dagen innan oich man har supit en massa.

Puss och kram alla dumma stoners
2006-06-24, 03:51
Medlem
White Whidows avatar
våldsamma dagar verkar det som, hoppas det blir massa bättre för er.
2006-06-24, 04:02
Medlem
Kafes avatar
En redig spliff skulle fan i mig sitta fint nu!
2006-06-24, 04:04
Medlem
White Whidows avatar
vi har tappat bort vår knatch
eller så blev den knatchad när dom sista lämnade byggnaden
2006-06-24, 11:07
Medlem
Knäckebröds avatar
Fyfasiken-------

Läste om något dylikt (i Tyresö). Hoppas att du håvar in vederbörande med lasso och ger honom en redig läxa i vett och etikett.
Förslagvis hänger du på honom handbojan, fäster den vid religen på sista vagn och låter tunnelbanan göra resterande jobb.

Skönt med bäng/5/rökat för övrigt. Hoppas allt mynnar ut väl i slutändan.

Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Antar att jag blir först ut.
Min bror knivhöggs idag. jag är bäng o full som fan, fick åka hem när jag hörde, så nu sitter jag här o vill veta vem det är spm hägg honom TVÅ GÅNGER I RYGGEN. vem det än är så är han praktiskt taget död nu. eller är han en sån jävla fitta som kommer fram o hugger o sen hittar ingenin honom, så han är grön. jävla fitta.

förövrigt är jag bäng som fan. rökt 5 gram o söpit som fan...
2006-06-24, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM_W
Inte bara modden som har faqkt swkit sidag

Brutit ens näsa, jagade honom med kniv sen. Fast han drog.En fucking fitta på 30+ som kaxade med 3 18-20åringar och fick fett stryk. Sparka hans huvud och skit. Dwn horan.
Nämnde jag att jagh e full och bäng? Grillfest hade jag fan, mecka i källarn ,edams de dummo brudarna satt coh snacka skit på altanen.

Stava kan jag också.
Snart ringer kunllet också. Chysst ju

Men haschet e fint när man har tAGIT paus oc´h bara rökt ner sig dagen innan oich man har supit en massa.

Puss och kram alla dumma stoners

Så satt jag precis och grämde mig över att någon knivhuggit min styvbror (var inte riktigt normal när jag skrev innan, men styvbror ska det vara) så säger du att du jagade någon med kniv lite roligt sammanträffande..

För övrigt rökte jag INTE en femma själv.. Vi var 4 som delade på den
2006-06-24, 13:18
Medlem
timehunters avatar
Brukar dyka upp sådana här trådar emellanåt men sen brukar de låsas och vederbörande hänvisas till flumtråden.
2006-06-24, 14:22
Bannlyst
Tråkigt att höra att en del av er haft en våldsam och jobbig midsommar.

Midsommar ska vara trevligt och mysigt, men så är det inte på många håll i landet.
Oftast när alkohol är iblandat tycks det..

För egen del hade vi det mysigt och trevligt, åt och grillade och drack 2 eller 3 cider, sen avslutade vi kvällen med 2 jointar var i snabb följd. Jag blev ganska bäng iaf Alkoholen som låg i botte gjorde att man blev så jävla väck bara, men det var mysigt det också..

Min flicka hade en intensiv smakupplevelse under the influence med jordgubbsfondue Alltså jordgubbar som man doppar i smält choklad. Ni skulle hört henne alltså "oooooh... mmmmmmm... DET HÄR VAR FANTASTISKT....mmmm.." hehe hon var lite bäng hon också, rökte inte så mkt dock.

/SS
2006-06-24, 15:04
Bannlyst
shit alltså, midsommar spårar alltid ur!
Direkt efter lunch fick vi alla för oss att vi skulle brottas, jag körde mot en kille som är sjukt mycket större och starkare än mig. Har ooooont, blåmärken överallt Sen blev det blejs med ett gäng fransmän (nån spliff hasch och nån pipa majja).

Kvällen slutade med att alla typ slogs, eller låg och spydde alt knulla.

nu drar jag till turkiet med bruden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in