2006-06-24, 15:39
Medlem
NoDices avatar
Ah! Soligt ute... en whisky... och en bong med Skunk#1! Riktigt nice att kolla på målnen och bara försvinna ut i tankarnas universum! Sweet!

Edit: Kanske inte ett så givande inlägg men sweet non the less!!
2006-06-24, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoDice
Ah! Soligt ute... en whisky... och en bong med Skunk#1! Riktigt nice att kolla på målnen och bara försvinna ut i tankarnas universum! Sweet!

Edit: Kanske inte ett så givande inlägg men sweet non the less!!
'

Tjenar kompis

Det du beskrev beskriver såväl hur jag själv upplever ruset, så jävla underbart.

Ha en RIKTIGT trevlig dag

/SS
2006-06-24, 15:53
Medlem
NoDices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
'

Tjenar kompis

Det du beskrev beskriver såväl hur jag själv upplever ruset, så jävla underbart.

Ha en RIKTIGT trevlig dag

/SS

Thx man!
2006-06-24, 16:45
Medlem
White Whidows avatar
naaaajs

vars ligger flumtråden? hittade ingen sån fast iofs sökte jag på bängtråd haha, den e naajs
2006-06-24, 17:52
Medlem
Redspeedos avatar
Skulle klättra ned från ett tak igår men halkade med händerna och brakade ner med ryggen i ett staket och sen med svanskotan ner på altanen.. aj vad skönt det var.

Annat än det var det en bra midsommar.
2006-06-25, 00:45
Medlem
F-T-Ps avatar
midsommar var sådär, sen blev det skit när en barndomspolare (redlimes styvbrorsa) blev knivhuggen. annars var det inte så mkt med midsommar för min del, fick va chauför (stavning?) men tog en liten pipa emellan. var ganska soft för vi var ute vid havet o satt i en sanddyna o rökte. var soft som fan att se lite lampor från nära städer tillsammans med solnedgången. fatta det kändes skumt att gå en den mjuka sanden när man var stukad
2006-06-25, 01:26
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-T-P
midsommar var sådär, sen blev det skit när en barndomspolare (redlimes styvbrorsa) blev knivhuggen. annars var det inte så mkt med midsommar för min del, fick va chauför (stavning?) men tog en liten pipa emellan. var ganska soft för vi var ute vid havet o satt i en sanddyna o rökte. var soft som fan att se lite lampor från nära städer tillsammans med solnedgången. fatta det kändes skumt att gå en den mjuka sanden när man var stukad

låter riktigt trevligt ju

fick också agera chauför (stavningen är itne på topp) igår. asroligt!
2006-06-25, 04:38
Medlem
Lungt midsommar 2 öl och massa röka, låg i en säng och kolla film resten av kvällen tror filmen hete heat och gick på 5:an.. Var ganska skoj trodde varje scen var en reklam film och var 100% säker på vad som skulle hända, blev lika snopen varje gång jag hade fel.

Fan är det nån mer som blir skit tung när man är bäng? Jag orka knappt lyfta jollen och ta ett bloss igår handen vägde typ 500kg var enu svårare att röra på sig, fast det är en härlig känsla och inte alls störande.
2006-06-25, 11:24
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Antar att jag blir först ut.
Min bror knivhöggs idag. jag är bäng o full som fan, fick åka hem när jag hörde, så nu sitter jag här o vill veta vem det är spm hägg honom TVÅ GÅNGER I RYGGEN. vem det än är så är han praktiskt taget död nu. eller är han en sån jävla fitta som kommer fram o hugger o sen hittar ingenin honom, så han är grön. jävla fitta.

förövrigt är jag bäng som fan. rökt 5 gram o söpit som fan...

Ja det var tråkigt att det blev så. Kvällen var ju fin tills dess.

Vet du hur det är med honom nu?

Vi kan ju ta det på MSN sen annars.

Till topic: Som vanligt så blev jag trög som en neanderthalare, liksom alla andra gånger jag röker

Fattade inte ett skit när alla började dra in mot tivolyt i melby, bäng och dragen som jag var

Gratis pizza lyckades man lura till sig omedvetet med.
2006-06-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diversion
Ja det var tråkigt att det blev så. Kvällen var ju fin tills dess.

Vet du hur det är med honom nu?

Vi kan ju ta det på MSN sen annars.

Till topic: Som vanligt så blev jag trög som en neanderthalare, liksom alla andra gånger jag röker

Fattade inte ett skit när alla började dra in mot tivolyt i melby, bäng och dragen som jag var

Gratis pizza lyckades man lura till sig omedvetet med.

Dem där pizzorna hade man klarat sig utan.. Jag mådde dåligt i ett dygn efter den äckliga pizzan
Men med styvbrorsan är det lugnt, var bara två ytliga stick i ryggen, så det är bara en muskel som är skadad i stort sett.
2006-06-25, 14:39
Awaiting Email Confirmation
draes avatar
Hoppas det ordnar sig till det bästa redlime.

Fyfan, är fortfarande helt väck efter gårdagens kväll med rikliga mängder öl och sprit, hasch och stilnoct. Satt och flummade till kl. halv sju på morgonen, så känner mig ganska död.

Men nu följer en Härlig vecka! Kommer bli fett varmt (uppemot 30 grader )så ska baaara ta det lugnt och skata runt med en spliff i käften.

Kärlek till alla stoners därute, ha en bra sommar.
2006-06-25, 15:21
Medlem
F-T-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Dem där pizzorna hade man klarat sig utan.. Jag mådde dåligt i ett dygn efter den äckliga pizzan
Men med styvbrorsan är det lugnt, var bara två ytliga stick i ryggen, så det är bara en muskel som är skadad i stort sett.

HAHAHA inte fan är det konstigt om du mådde dåligt av pizzorna. du åt ju upp min med jag mådde dåligt av en HALV pizza o du åt två, haha. jaja ska inte vara offtopic mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in