Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-04-27, 01:02
  #1
Medlem
Severlohs avatar
Som rubriken lyder. Vi läser om det var och varannan vecka, och det är alltid Mohammed & co. Jag efterlyser nu ett enda dokumenterat fall där Kalle, Peter och Erik har hoppat på en kvinna och genomfört en våldtäkt tillsammans. Det behöver inte ens vara i modern tid, säg sekelskiftet och framåt.

Det ska inte vara något tveksamt fall där en berusad kvinna har sugit av några på en fest och ångrat sig i efterhand. Det ska vara en klar våldtäkt där alla, eller åtminstone majoriteten av gärningsmännen var etniska svenskar.

Jag läste om ett fall för ganska länge sen där en påtänd ortensnubbe som åtminstone hade svenskt namn var med på något hörn, men resten var araber. Annat än det har jag aldrig hört talas om att någon svensk ens har deltagit i denna importerade aktivitet.

Jag är genuint nyfiken.
Citera
2022-04-27, 01:14
  #2
Medlem
https://www.flashback.org/t2864406
Citera
2022-04-27, 01:16
  #3
Medlem
Ja det finns. Du har för många krav på din lista och det är ingen nyhet att 58% av de våldtäktsdömda är födda utanför Europa.
Citera
2022-04-27, 01:33
  #4
Medlem
Gruppvåldtäkt på Bråvalla 2014, svenska förövare: (FB) Gruppvåldtäkt på Bråvalla 2014-06-28
__________________
Senast redigerad av E.R. 2022-04-27 kl. 01:38.
Citera
2022-04-27, 01:54
  #5
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Som rubriken lyder. Vi läser om det var och varannan vecka, och det är alltid Mohammed & co. Jag efterlyser nu ett enda dokumenterat fall där Kalle, Peter och Erik har hoppat på en kvinna och genomfört en våldtäkt tillsammans. Det behöver inte ens vara i modern tid, säg sekelskiftet och framåt.

Det ska inte vara något tveksamt fall där en berusad kvinna har sugit av några på en fest och ångrat sig i efterhand. Det ska vara en klar våldtäkt där alla, eller åtminstone majoriteten av gärningsmännen var etniska svenskar.

Jag läste om ett fall för ganska länge sen där en påtänd ortensnubbe som åtminstone hade svenskt namn var med på något hörn, men resten var araber. Annat än det har jag aldrig hört talas om att någon svensk ens har deltagit i denna importerade aktivitet.

Jag är genuint nyfiken.

Hur menar du?
Alla som vistats i Sverige är ju svenskar .
Eller har jag missuppfattat SVT och tv4 ?
Citera
2022-04-27, 02:10
  #6
Medlem
LordLongburks avatar
Tidigt 80tal (81-84) någon gång i Piteå hände en gruppvåldtäkt på campingen utförd av enbart svenskar, siste man i gänget fick inte upp den så han körde på med en trädgren i stället vilket resulterade i ett väldigt söndertrasat underliv för flickan.
(FB) Gängvåldtäkt Vallsberget på 80-talet
(FB) Norrland berikas av gruppvåldtäktsmän.

Edit. 1986
Citera
2022-04-27, 02:13
  #7
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLongburk
Tidigt 80tal (81-84) någon gång i Piteå hände en gruppvåldtäkt på campingen utförd av enbart svenskar, siste man i gänget fick inte upp den så han körde på med en trädgren i stället vilket resulterade i ett väldigt söndertrasat underliv för flickan.
(FB) Gängvåldtäkt Vallsberget på 80-talet
(FB) Norrland berikas av gruppvåldtäktsmän.

Edit. 1986
Och var det inte en flaska och inte en gren? Undrar hur det gick för den tjejen i livet sen.
Citera
2022-04-27, 02:17
  #8
Medlem
LordLongburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Och var det inte en flaska och inte en gren? Undrar hur det gick för den tjejen i livet sen.
Skrev innan jag läst igenom de gamla trådarna, kanske blandat ihop det med hagamannens trädgrens bravur?
Citera
2022-04-27, 02:20
  #9
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
https://www.flashback.org/t2864406

Okej, vi har ett från 1978, tack.
Citera
2022-04-27, 02:23
  #10
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Okej, vi har ett från 1978, tack.
Läs en bok istället. Läs två.

https://www.adlibris.com/se/bok/en-r...-9789175031460

https://www.akademibokhandeln.se/bok...9789174296211/
Citera
2022-04-27, 02:23
  #11
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Gruppvåldtäkt på Bråvalla 2014, svenska förövare: (FB) Gruppvåldtäkt på Bråvalla 2014-06-28

Det där låter precis som jag skrev att en berusad kvinna sög av några och ångrade sig i efterhand. Moderatorn i tråden skrev:

”Det förmodade brottsoffret NN befann sig enligt åklagaren i en särskilt utsatt situation pga av berusning och trötthet. Några av de förmodade gärningsmännen lät enligt stämningsansökan NN utföra oralsex. Man får förmoda att de tänker försöka göra gällande att oralsexet förutsätter ett visst mått av deltagande från NN: s sida.”
Citera
2022-04-27, 02:27
  #12
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLongburk
Tidigt 80tal (81-84) någon gång i Piteå hände en gruppvåldtäkt på campingen utförd av enbart svenskar, siste man i gänget fick inte upp den så han körde på med en trädgren i stället vilket resulterade i ett väldigt söndertrasat underliv för flickan.
(FB) Gängvåldtäkt Vallsberget på 80-talet
(FB) Norrland berikas av gruppvåldtäktsmän.

Edit. 1986

Då har vi ett till fall, från 1986, tack. Raggare i båda fallen hittills.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback