2022-10-23, 17:46
Medlem
Ok , sorry det hade jag missat ang fupen.

Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Ja detta är ju ingen direkt nyhet som GW kommer med, detta har ju framgått i FUP:en , men själv säger ju Afghanen att hans före detta fru har stuckit iväg med en ny kille/man/pojkvän.

Självklart har han slängt ner sin f d fru i ett gruvhål, när denne man inte får som han vill med sina kvinnor, då skall de straffas, på det mest bestialiska sätt.
Citera
2022-10-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlitenide
Ok , sorry det hade jag missat ang fupen.
Klandrar absolut inte dig för ditt inlägg, snarare då GW som går ut med detta som det var en nyhet, vi som befinner oss på FB har mycket god kännedom om händelser, går inte många sidor i en tråd förrän vi har namn på både BO och GM.

I Förhöret med kvinnan på sidan 48 i FUP:en,

Så säger hon att Tharer sagt till henne att han för några år sedan har kastat sin fru i vattnet, samt att hon inte är hittad.

Jag har för mig att även i förhöret med honom frågas det om frun, (hittar inte detta nu), han skrattar en aning, varpå FL säger, du skrattar , han drar då till med historien att sin fru har försvunnit med en ny pojkvän.

Naturligtvis är det inte med sanningen överensstämmande, att frun skulle han lämnat honom det kan jag förstå, men aldrig att hon skulle lämnat sina tre barn, utan att ge ett livstecken ifrån sig.
Senast redigerad av Trulse53 2022-10-23 kl. 19:05.
Citera
2022-10-23, 21:39
Medlem
Ja precis fb är snabba med info. Just denna tråd har jag inte följt, trodde att infon om exet var hyfsat ny borde väl läst igenom tråden först men…

Citat:
Klandrar absolut inte dig för ditt inlägg, snarare då GW som går ut med detta som det var en nyhet, vi som befinner oss på FB har mycket god kännedom om händelser, går inte många sidor i en tråd förrän vi har namn på både BO och GM.

I Förhöret med kvinnan på sidan 48 i FUP:en,

Så säger hon att Tharer sagt till henne att han för några år sedan har kastat sin fru i vattnet, samt att hon inte är hittad.

Jag har för mig att även i förhöret med honom frågas det om frun, (hittar inte detta nu), han skrattar en aning, varpå FL säger, du skrattar , han drar då till med historien att sin fru har försvunnit med en ny pojkvän.

Naturligtvis är det inte med sanningen överensstämmande, att frun skulle han lämnat honom det kan jag förstå, men aldrig att hon skulle lämnat sina tre barn, utan att ge ett livstecken ifrån sig.
Citera
2022-10-23, 22:28
Medlem
Skaraborg2s avatar
Gruvhålsafghanen och hans gruvhål.

Citat:
Ja detta är ju ingen direkt nyhet som GW kommer med, detta har ju framgått i FUP:en , men själv säger ju Afghanen att hans före detta fru har stuckit iväg med en ny kille/man/pojkvän.

Självklart har han slängt ner sin f d fru i ett gruvhål, när denne man inte får som han vill med sina kvinnor, då skall de straffas, på det mest bestialiska sätt.

Varför skulle BO ljuga att han har sagt detta till henne innan han knuffade ner henne i gruvhålet.

Visst slängde han ner sina barns mor i ett vattenfyllt gruvhål. När kvinnor inte har gjort som han velat då har han känt sig "kränkt" och han måste då försvara sin s. k. "heder". Säkert en man som inte anser kvinnor lika mycket värda som män.
Citera
2022-10-23, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Varför skulle BO ljuga att han har sagt detta till henne innan han knuffade ner henne i gruvhålet.

Visst slängde han ner sina barns mor i ett vattenfyllt gruvhål. När kvinnor inte har gjort som han velat då har han känt sig "kränkt" och han måste då försvara sin s. k. "heder". Säkert en man som inte anser kvinnor lika mycket värda som män.
Jag har väl aldrig sagt att BO ljuger, du har totalt missuppfattat mitt inlägg, läs mitt inlägg igen , det jag säger är att det GW säger i Nyhetmorgon är ingen nyhet , BO har ju sagt i förhör att Afghanen sagt att han kastat sin fru i vatten och att hon är inte hittad . Så var det jag skrev , det är ju Afghanen som påstår i förhöret att frun har stuckit iväg med en man/pojkvän .
Citera
2022-10-24, 00:16
Medlem
Skaraborg2s avatar
BO berättade vad Gruvhålsafghanen hade berättat för henne.

Citat:
Jag har väl aldrig sagt att BO ljuger, du har totalt missuppfattat mitt inlägg, läs mitt inlägg igen , det jag säger är att det GW säger i Nyhetmorgon är ingen nyhet , BO har ju sagt i förhör att Afghanen sagt att han kastat sin fru i vatten och att hon är inte hittad . Så var det jag skrev , det är ju Afghanen som påstår i förhöret att frun har stuckit iväg med en man/pojkvän .

Nej det har du inte och det menar jag inte heller.

Vad jag menar är att BO inte hittade på detta. Dessutom så skulle hon inte kunna berätta detta om inte GM hade berättat detta för henne. Den ende här som ljuger är Gruvhålsafghanen.
Citera
2022-10-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Nej det har du inte och det menar jag inte heller.

Vad jag menar är att BO inte hittade på detta. Dessutom så skulle hon inte kunna berätta detta om inte GM hade berättat detta för henne. Den ende här som ljuger är Gruvhålsafghanen.
Vi släpper detta nu, du citerar ett inlägg som jag gjort, det du då skriver i ditt inlägg är inte relevant till det jag skrivit i mitt inlägg .
Citera
2022-10-27, 20:58
Medlem
Kellywomans avatar
Jaha, kollade Efterlyst och polisen säger att det finns ingen öppnad utredning om fd frun, trots TA har erkänt inför kvinnan i gruvhålet. Mycket tragiskt att man inte öppnar utredningen så barnen kan få svar
Citera
2022-11-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Utan att du ens har läst, så är ditt trams lika pubertalt som hans... skämskudde på dig

Med den lilla skillnaden att jag hade rätt.
Citera
2022-11-04, 14:08
Medlem
Mindbusinesss avatar
Han ger sig inte…
” Tingsrättens dom i det så kallade gruvhålsfallet i Norberg har överklagats till hovrätten.
I tingsrätten dömdes en 41-årig man för grov våldtäkt och mordförsök till livstids fängelse och utvisning, för att ha våldtagit en kvinna och kastat ner henne i ett 24 meter djupt gruvhål.
Nu överklagar 41-åringen domen genom sin försvarsadvokat, och vill frias helt, i andra hand vill han ha ett kortare straff och lägre skadestånd.”
https://sverigesradio.se/artikel/gruvhalsmannen-overklagar-domen-vill-frias-helt
Citera
2022-11-06, 20:45
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Han ger sig inte…
” Tingsrättens dom i det så kallade gruvhålsfallet i Norberg har överklagats till hovrätten.
I tingsrätten dömdes en 41-årig man för grov våldtäkt och mordförsök till livstids fängelse och utvisning, för att ha våldtagit en kvinna och kastat ner henne i ett 24 meter djupt gruvhål.
Nu överklagar 41-åringen domen genom sin försvarsadvokat, och vill frias helt, i andra hand vill han ha ett kortare straff och lägre skadestånd.”
https://sverigesradio.se/artikel/gruvhalsmannen-overklagar-domen-vill-frias-helt
Hoppas HR fastställer domen
Citera
2022-11-07, 18:17
Medlem
Afghanen vill frias helt eller få kortare straff, tror han att med all denna bevisning mot honom skulle kunna fria honom från denna grymma handling som han utfört.

Alternativt få kortare straff, vad är det då han vill ha kortare straff för kan man undra, han anser ju sig vara helt oskyldig till brottet .

Nej denne man är inte vid sina sinnes fulla bruk, en helt galen människa som vi inte kan ha ute i vårt samhälle.

Bäst hade varit om han hade skickats ut ur vårt land fortast möjligt.

Hoppas verkligen inte att HR tar upp fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in