2022-04-24, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Okej, då har du rätt angående mammor.

Det var en demonstration, likväl som Ras- Musen får demonstrera får man titta på, att det sedan urartade kom senare.

För övrigt kan man inte ta för givet att det var mammor och barn, på något sätt måste man transportera stenar utan att skapa uppmärksamhet. Har du aldrig sett hur de storhandlar.
Stenar transporterades fram med bil. Det hela var organiserat. Kriget mellan islam och civilisationen hettade till lite. Frågan hur många fler svenskar som vaknade av det?

Kriget mellan islam och civilisationen har hållit på i 1400 år. Det kommer inte att sluta förrän den ena sidan är fullständigt nerkämpad.
Citera
2022-04-24, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
är NÅGON gripen? Svaret är i princip INGEN. Så varför skulle specifikt en mamma vara gripen, när inga andra är det? Du verkar ha VÄLDIG otur i ditt tänkande.
Det anhölls en hel del folk, vissa släpptes pga ålder eller lägre misstankegrad men är fortfarande misstänkta. Några häktades.
Citera
2022-04-24, 18:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Suck - du kan inte ens läsa...
Var skrev jag att ingen var gripen?
Varför ringer du inte själv och kollar? Du har ju inte den blekaste jävla aning vad vi ens diskuterar i den här tråden. Du verkar inte ha sett en enda bild eller film från händelserna. Du tror det var som en vanlig lördag på lekplatsen i parken.
Bor 1 km ifrån, märkte inget, men har sett bilder, men om polisen skjutit kanske jag träffats om rikligt otur.
Citera
2022-04-24, 18:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Var det inte prideparad i Rinkeby för några år sen? Har för mig att det var några som ville provocera.
Är det någon som minns hur det gick då?

Samlades ligister som skrek Allans snackbar och ungarna skrek jävla bögar.

Inga stenar vad jag minns.
Citera
2022-04-24, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Det anhölls en hel del folk, vissa släpptes pga ålder eller lägre misstankegrad men är fortfarande misstänkta. Några häktades.
nej det anhölls inte en hel del folk. Det var ju närmare tusen demonstranter runt om - och hur många har gripits...? Du får nog slå upp begreppet "en hel del".

https://sverigesradio.se/artikel/ingen-gripen-efter-kravaller-i-sveaparken
Citera
2022-04-24, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag skulle inte säga nej till att knulla henne! Det vore en bedrift att få tillåtelse att knulla henne! Hon har ju ett jättebra knullbart ansikte. Jag menar en man kan drömma bara om...

Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Jag skulle mer uttrycka det att hon tycks vara både söt och smart.. att jag skulle få "till det " med henne är tämligen uteslutet

Tja, är man van vid en uppblås Barbara tar man väl vad som helst. Hennes översminkade ansikte liknar ju mest av allt en mask…
Citera
2022-04-24, 19:06
Medlem
preben1969s avatar
Skjut mer, helst in i asen som kastar sten, finns väl nån grop o gömma dom i sen
Citera
2022-04-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Skönt att bli av med henne! Hon måste givetvis avgå efter denna enorma blunder! Finns inte på kartan att en kristen politiker kan komma undan med detta gigantiska övertramp.
Tvivlar iofs på att hon är särskilt kristen med tanke på hennes okristlighet..

Uttalandet är klockrent och du skulle bara veta hur många som håller med henne.
Psykopaterna som deltog i upploppen förtjänar en kula allihop.
Citera
2022-04-24, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Uttalandet är klockrent och du skulle bara veta hur många som håller med henne.
Psykopaterna som deltog i upploppen förtjänar en kula allihop.
Håller helt med dig F.ö Lite O.T men så här gjorde Norge:Lite annan taktik än Sveriges
https://samnytt.se/koranbranning-i-norge-polisen-anvande-targas-mot-islamister/
Citera
2022-04-24, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Hon har helt rätt!
Nej. När inte ens polisen håller med så är det uppenbart att häxan är ute och cyklar..
Citera
2022-04-24, 19:23
Medlem
Ebba är nog körd nu, och de andra på högerkanten håller bara tyst, tyst medgivande.
Citera
2022-04-24, 19:24
Medlem
Citat:
nej det anhölls inte en hel del folk. Det var ju närmare tusen demonstranter runt om - och hur många har gripits...? Du får nog slå upp begreppet "en hel del".

https://sverigesradio.se/artikel/ingen-gripen-efter-kravaller-i-sveaparken

Citat:
är NÅGON gripen? Svaret är i princip INGEN. Så varför skulle specifikt en mamma vara gripen, när inga andra är det? Du verkar ha VÄLDIG otur i ditt tänkande.
Jag svarade alltså på detta och visste inte att du menade specifikt Sveaparken, Örebro. SRs artikel ovan är från 18/4 och påstår att 26 är gripna i Östergötland. Identifieringsarbetet fortgår. Menar du på allvar att närmare tusen demonstranter kastade sten och bör lagföras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in