2022-04-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Hoppas jag verkligen inte. Sverige behöver någon med hårda nypor till skillnad mot alla kärringar, både manliga och kvinnliga, som överöser alla beslutande organ.
Ebba är en kärring om något! En riktig Påskkärring !
Citera
2022-04-23, 19:02
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Det där är pålägg i demokratin. Inte vad självaste demokratin betyder. Och du kan visst skjuta ner våldsamma upprorsmakare i en demokrati. Vi befolkningen bestämmer utformningen av samhället vi ska leva i.

Du kan ta och fundera över det där.
Är du autistisk?

Nej VI LEVER I REPRESENTATIV VÄSTERLÄNDSK DEMOKRATI!! Det är inte ett ord vi lever i. Och rättsväsendet är A och O för att en demokrati ska fungera. Det ni yrkar på är motsatsen till demokrati. Ni vill ha diktatur där militärt våld bryter ner alla motstånd och skjuter medborgare i folkmassor för att tvinga ner medborgare till lydnad.

Sluta citera mig. Sätt dig i skolbänken istället. Du behöver det.
Citera
2022-04-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Ingen fäller väl en tår över en skjuten terrorist med en molotovcocktail i näven, men i det kaos som var hade risken för att oskyldiga skadats varit ganska stor, kanske även stor att poliser hade skadats. Däremot har det stora inverkningar på samhället att polisen tappar kontrollen, så det bör noga planeras till nästa gång det väntas kravaller hur man stänger ute oskyldig allmänhet, hindrar kriminella upploppsmakare att fly, etc.

Det borde väl finnas nånting mittemellan kulregn och saft och bullar kan man tycka? Vattenkanoner, tårgas, elpistol?
Sen de mammor och barn som var med o kasta sten? Där borde väl socialen bli inblandad, rimligen. Har svårt att tänka mig att om Maja, 30 år och AFA medlem, dragit med sig sina ungar och kastat sten på polisen, att en socialtant inte dykt upp hemma hos henne nån dag efteråt, som minimum, stor risk att barnen LVUats med en gång. Undra om de vågar vara lika hårda när det gäller dessa nu?
Citera
2022-04-23, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Vad är oddsen för att hon avgår på måndag? Rätt låga va?

Jag bjuder 1.20. Du får betta hur mycket du vill!
Citera
2022-04-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Jag hoppas dom väljer gå med i Nato så att ryssen kommer !Islamofobi blivit ett stort problem och muslimer attackeras här, vi behöver en avnazifiering kvickt !Senast nån dag sen gick högerextremisten Ebba Bush tor ut med att man borde skjutit 100 muslimer ,3 muslimer blev skjutna under kravallerna men Ebba Bush tor ville se 100 skjutna ..Vet inte om påminner om Hitler eller Saddam Hussein.. Partiet Nyans är det rätta partiet för mig
Putin ska hjälpa oss istället rensa alla svartingar och muslimer - han får Gotland som belöning och Sverige blir ÅTER paradis!
Citera
2022-04-23, 19:10
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Är du autistisk?

Nej VI LEVER I REPRESENTATIV VÄSTERLÄNDSK DEMOKRATI!! Det är inte ett ord vi lever i. Och rättsväsendet är A och O för att en demokrati ska fungera. Det ni yrkar på är motsatsen till demokrati. Ni vill ha diktatur där militärt våld bryter ner alla motstånd och skjuter medborgare i folkmassor för att tvinga ner medborgare till lydnad.

Militärt våld kan funka tills araber och afrikaner är borta från Sverige
Citera
2022-04-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Är du autistisk?

Du är ju en komplett idiot. Du kan ha en diktator i ett land som har demokrati så länge det är folket som har valt denna diktator. Du kan ha vilken uppsättning du vill så länge det är folket som har valt det. Med jämna mellanrum av nyval. Försök fatta att hur det ser ut i Sverige är inte representativt för hur en demokrati måste se ut. Det är en version utav det, men inget måste. Sen om du tycker att det är bra det som vi har här det är en helt annan femma.
Du kanske kan räkna ut med din säckiga röv att det går hur bra som helst att ha lagar som ger polisen utrymme för att skjuta ner våldsamt upplopp. Du kan till och med skriva lagar som tvingar polisen att skjuta ner våldsamt upplopp. Fortfarande i en demokrati.

Du måste särskilja på fakta och vad som är dina fantasier och önskedrömmar.
Du vill att jag ska sluta citera dig för att du orkar inte med att bli uppläxad? Ett tips är att sluta skriva en massa dynga som folk kan tillrättavisa dig på, om du nu tycker att det är så jobbigt.
Citera
2022-04-23, 19:13
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Det kära skrivbordskrigare är relevant. Hoppas du får smaka på lite multikulturell kärlek. Pang pang snart nära dig. Du kan ju gå ut och säga aja baja då slutar de säkert. (Ler)

Ah, du är fjorton. Det borde på något sätt kontrolleras vilka som reggar sig, även om det är svårt utan att riskera anonymiteten. Men det dräller ju av troll och efterblivna tonåringar som du själv här tyvärr.
Citera
2022-04-23, 19:13
Avslutad
Hon har helt rätt!
Citera
2022-04-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannomagrecord
Putin ska hjälpa oss istället rensa alla svartingar och muslimer - han får Gotland som belöning och Sverige blir ÅTER paradis!
Putin älskar muslimer och förstått deras utsatthet, därför är varenda muslim med han och hjälper honom i kriget!! Är det något ryssarna kommer göra så är det köttfärs av er,som vi vet så hatar han Sverige och även hotat er flera gånger. Hoppas på besvarade böner för det är dags nu
Citera
2022-04-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarejSvenskar
Putin älskar muslimer och förstått deras utsatthet, därför är varenda muslim med han och hjälper honom i kriget!! Är det något ryssarna kommer göra så är det köttfärs av er,som vi vet så hatar han Sverige och även hotat er flera gånger. Hoppas på besvarade böner för det är dags nu
Han är ryss och slug - låter dumma muslimer förblöda mot dumma ukrainare! Mycket smart!
Citera
2022-04-23, 19:20
Avslutad
Hon verkar vara en riktig pangbrud denna Ebba Hade hellre sett 100 skadade mussar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in