2022-04-20, 00:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Men inte i tjänsten och definitivt inte i en sådan situation som det kan tolkas som att han uppviglar /hetsar övriga i publiken.
Nej inte det om han gjort det, men man kan diskutera om Ras- Musen uppviglar också.
Citera
2022-04-20, 00:34
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nej inte det om han gjort det, men man kan diskutera om Ras- Musen uppviglar också.

Polisen har gjort den bedömningen att han inte uppviglar. Ingen åklagare har lyft den frågan. Lever man i en demokrati så får man tåla lite.
Citera
2022-04-20, 00:36
Medlem
Van Nostrands avatar
Han var ju uppenbart oförmögen att uträtta sitt arbete, så avstängningen är inte mycket att orda om. Dock hade uppsägning varit mer lämpligt opartiskhet är helt grundläggande i även hans fortsätta verksamhet.
Citera
2022-04-20, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheFacts
Detta bekräftar att globalisterna som styr våra medier även sponsrar Paludan, vilket jag redan nämnt i tidigare inlägg. De vill öka motståndet mot dessa lagar som skyddar demonstranter för att få bort dem och på så vis öka kontrollen och makten åt sig själva. De vill få bort demonstrationsrättigheter i demokratier helt enkelt genom att missbruka lagarna, att tänja på gränser tills de spricker för att sedan komma med "lösningen" som redan finns nerskriven och klar i form av lagändring/propositioner och liknande.
Kunde inte sagt det bättre själv. You definitely have a good point!
Citera
2022-04-20, 01:01
Medlem
Stones avatar
Så jävla kul alltså. Mannen måste må så jävla kass just nu. Bli spöad av Paludan när han hatar honom så mycket. Vänsterns typ av klavertramp.
Citera
2022-04-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Precis som att en muslim är en idiot alltså.

Du påstår att journalistens agerande var fördomsfullt samtidigt som du skriver att en muslim är en idiot. I så fall är du ju själv fördomsfull.
Citera
2022-04-20, 02:39
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Halling
Du påstår att journalistens agerande var fördomsfullt samtidigt som du skriver att en muslim är en idiot. I så fall är du ju själv fördomsfull.

Ja jag är fördomsfull. Men jag är inte ämnet.
Citera
2022-04-20, 02:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kallar någon på Svt Åkesson för nazist blir det sparken.
Kallar en dansk bögpedofil Mohammed för horunge, helt okej.

Eftersom många på SvT genom åren har kallat Åkesson för rasist och nazist så undrar man hur många som har fått sparken.
Citera
2022-04-20, 03:03
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Äh, jag trodde det var i svt:s sändning.

Och sen var det Lamotte som håller på smygfilma och gör en höna av ett dun i vanlig ordning.

Ok, han hade pressväst på sig, men han är journalist och inte nån myndighetsperson som man kan utkräva neutralitet av i denna situation. Han hade aldrig menat att det skulle ut i sändning.

Sen vet jag väl inte om journalister ska behöva eller ens kunna vara så himla neutrala heller. Objektivitet är praktiskt omöjlig eftersom tankarna formas av den man är, hur man än bär sig åt.
Citera
2022-04-20, 05:14
Medlem
elastikmandens avatar
Varför skyddas dessa sammhällsbrutala mordbrännare av SVT? På vilket sätt berättigas deras absurda beteende? 😲
Citera
2022-04-20, 05:34
Medlem
Polis2010s avatar
Om en mordbrännare skulle tända på 10.000 biblar så skulle jag inte BRY mig. Är det svar nog. Någonting kan ju också vara fel på Koranen människor.
Citera
2022-04-20, 06:08
Medlem
Mr1931s avatar
Rätt att stänga av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in