2006-06-23, 02:35
Medlem
Var på en fest för inte så jätte länge sen satt och snacka med en polare om diverse saker då han plötsligt drar fram en karta med sömntabletter.

Jag frågar varför han går runt med dom för, och han säger att han tar dom tillsamns med alkoholen och det ger ett skönt rus, fråga han om han inte blev trött av det och han sa att han inte blev det nehe tänkter jag och blev bjuden.. Det förnuftet jag hade kvar sa mig att inte ta några jävla sömntabletter tillsamans med alkohol men var endån sugen, sen kom några in i rumet och jag fick inga "tur det kanske."
Jag har inte snackat med han sen dess och haft chansen att fråga vad det gav, då han inte han berätta klart.

Så min fråga är detta låter som en dålig kombination men någon som har testat?
2006-06-23, 06:18
Medlem
Trollishs avatar
Är en perfekt kombo.

Lugnande och alkohol är också super duper bra.
2006-06-23, 17:01
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffy
Var på en fest för inte så jätte länge sen satt och snacka med en polare om diverse saker då han plötsligt drar fram en karta med sömntabletter.

Jag frågar varför han går runt med dom för, och han säger att han tar dom tillsamns med alkoholen och det ger ett skönt rus, fråga han om han inte blev trött av det och han sa att han inte blev det nehe tänkter jag och blev bjuden.. Det förnuftet jag hade kvar sa mig att inte ta några jävla sömntabletter tillsamans med alkohol men var endån sugen, sen kom några in i rumet och jag fick inga "tur det kanske."
Jag har inte snackat med han sen dess och haft chansen att fråga vad det gav, då han inte han berätta klart.

Så min fråga är detta låter som en dålig kombination men någon som har testat?

Det beror ju på vad det är för sömntabletter?
2006-06-24, 19:32
Medlem
Derisions avatar
T ex Stilnoct i kombination med alkohol är inget ens jag slänger i mig, och jag har aldrig varit särskilt noga med vad jag tar. Det är nog ingenting man provar på en fest sådär.
2006-06-24, 23:25
Medlem
lovllas avatar
Min erfarenhet är att alkohol + benzo/insomningstabletter (Imovane, Stilnoct) gör dig mer än lovligt efterbliven och ger dig minnesluckor som till och med gud glömmer. Skulle ALDRIG ge mig på den kombinationen i sällskap med andra.
2006-06-25, 16:16
Bannlyst
Alkohol+Benzo är perfekt tillsammans, se bara till att du inte dricker för mycket eller tar för mycket benzo för då kommer du inte ihåg nåt nästa dag

Lite svårt att hitta den perfekta dosen, men de e bara att pröva sig fram
2022-06-23, 21:58
Citat:
Ursprungligen postat av Derision
T ex Stilnoct i kombination med alkohol är inget ens jag slänger i mig, och jag har aldrig varit särskilt noga med vad jag tar. Det är nog ingenting man provar på en fest sådär.

Jag gjorde det för 20 år sen. Var på en fest. Låg på golvet på toan o kröp till en säng efter ett tag. Härliga grejer
2022-06-23, 22:37
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Alkohol + benso (sammanfogad) /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in