Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-10, 11:27
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Dåliga svar.

Det är ju rätt lätt att gå från vit till svart. Sola massor bara. Solarium varje dag. Vet kvinnor som gjort det. Sola, färga håret svart och börja rappa.
Han behöver nog springa in i väggen och spruta fillers i läpparna också. Platt näsa och maffiga läppar krävs om man vill se ut som en neger inte som en indier.

Edit: locka håret också
Citera
2022-04-10, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!

Melanotan 2 och läppförstoring.
Citera
2022-04-10, 11:51
Medlem
Enblandandras avatar
Du är inte ensam i din längtan. Men var försiktig! Folk kan bli arga.

https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/dr-phil-confronts-white-woman-10239418
Citera
2022-04-10, 12:31
Medlem
En nygift amerikan var på Jamaica på sin bröllopsresa med sin nyblivna fru Wendy.
Och till henes ära hade han gaddat sin snorre så att bara W & Y syntes när den var normal men när den växte så såg man hela namnet Wendy. Grejen var att han var lite sotis och när han var på en offentlig pissoar kommer det in värsta rastanegern, klillen kunde inte låta bli att sngla för att ta reda på om skrönorna är sanna och då ser han att killen också har W & Y gaddat så han bara är tvungen att fråga om snubbens brud också heter Wendy?
Rastan vänder sig om och garvar Nej på min står det Welcome to Jamaica have a nice day!!
Kul va ;(
Citera
2022-04-10, 13:23
Medlem
WatchItNows avatar
Det hela löser sig till nästa generation om du gifter dig med en neger. Då får du spendera resten av livet med dina mulattbarn.

Om det låter jobbigt så kan du skaffa en fake tan med högsta mörker-tal och söka jobb. Glöm inte att du måste ändra personlighet också, det är egentligen inte färgen som gör ett folkslag, det är beteendet.
Citera
2022-04-10, 14:13
Medlem
Citat:
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!
lätt gjort.
köp biljett till Tanzania el Kenya, leta dig fram till en masajby.Du kommer bli välkomnad,accepterad och försörjd, du lär dig gilla deras mat, sen blir du en ståtlig masaj.
Enkelt o bra
slipper en massa brunutansol, slipper det konstgjorda.
En äkta masajkrigare,smäller högt
du lär dig tillverka de där exotiska masajsmyckena,som du säljer t inresta turister, de vill fota dig o du tar femtikronor av varje turist, du kan snart öppna en egen turistbutik, livet flyter på trots torkan, och
du lär dig skydda era getter mot farliga hungriga rovdjur.Du blir berömd och får ett behagligt liv trots värmen som ökar..din hudfärg mörknar allt mer.
Citera
2022-04-10, 14:47
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Först och främst kan du sluta använda ordet neger. Finns inget skäl med det.
Att dom dominerar hiphopen det vet vi. Så less på folk som dig som slår ner på andra. Låt folk vara.
Han vill faktiskt vara neger och göra en reversed michael jacksson då måste du acceptera det och ifall han känner sig som svart så är han det. Det är faktiskt 2022 dags att anpassa sig till ett mer öppet och tolerant samhälle. Du röstar säkert inte på MP och hatar negrer. Jag tycker han borde göra en skin transplant och fullfölja sina drömmar.
Citera
2022-04-10, 14:53
Medlem
Tror att det finns tre grundförutsättningar som du bör förhålla dej till:

1) Dom har rytmen i blodet
2) Dom har jättelånga snoppar
3) Dom är fantastiskt bra på att spela basket
Citera
2022-04-10, 15:14
Medlem
Först så ska du inta i en lång period massor av kolloidalt silver för att få blå hud sen så tar du några injektioner av melanotan efter det tar du brun utan sol och såklart solarium som grädden på moset.

Det är nog det närmsta du kommer bli (ursäkta ordvalet), men en blåneger.
Citera
2022-04-10, 15:20
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det anses ju att det följer väldigt många privilegier med vit hud. Skulle inte en väg kunna vara att du försöker hitta någon med svart som vill ha vit och sen transplanterar ni hud mellan varandra?
Ungefär som filmen face off fast med hela hudostymen tänkte du?
Citera
2022-04-10, 15:33
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Jag tycker du har börjat i rätt ände.
1: Ha en fet vit kvinna, gärna så sjukligt fet att läkarna skriver det i hennes journal. Negrer gillar feta vita kvinnor.
2: I tidigare trådar vill du föda barn.
Åh apropå ändar, du ville ju föda barn via ändtarmen
Om du nu blir neger så kan du ju föda barn i 24 timmar intervaller.

Kolla posthistoriken på TS.
Citera
2022-04-10, 16:28
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Tack!

Melanotan. Fast du kommer förmodligen att se ut mer som en mörkhyad indier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in