Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.
Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?
Tack!

lätt gjort.
köp biljett till Tanzania el Kenya, leta dig fram till en masajby.Du kommer bli välkomnad,accepterad och försörjd, du lär dig gilla deras mat, sen blir du en ståtlig masaj.
Enkelt o bra
slipper en massa brunutansol, slipper det konstgjorda.
En äkta masajkrigare,smäller högt
du lär dig tillverka de där exotiska masajsmyckena,som du säljer t inresta turister, de vill fota dig o du tar femtikronor av varje turist, du kan snart öppna en egen turistbutik, livet flyter på trots torkan, och
du lär dig skydda era getter mot farliga hungriga rovdjur.Du blir berömd och får ett behagligt liv trots värmen som ökar..din hudfärg mörknar allt mer.