Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-10, 16:55
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!

Givetvis ska du börja hos regeringen. Det är en skam för Sverige att vi ännu inte har ett raskorrigerings program för alla som identifierar sig som "mellan raser". Det vita normen är givetvis förtryckande och ska inte tvingas på någon som inte vill ha den.

Detta bör tas upp redan i lågstadiet så alla barnen förstår att de inte är fångar i sitt vita skinn.
Nej, barnen bör informeras så fort som möjligt så att behandlingen får bästa effekt.
Citera
2022-04-10, 19:40
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Melanotan. Fast du kommer förmodligen att se ut mer som en mörkhyad indier.

Verkar som de flesta anser indisk neger vara en sämre modell än reguljär afrikansk sådan. Varför det så? Visste inte det fanns inbördes rangordning av olika negertyper men när man efter så är det väl naturligt att värderingen sker även längst ner i klassen.

Indier är väl annars den mer lyckade av typerna? Åtminstone när det kommer till arbete och skattad inkomst i alla fall. Men det är kanske mer värt med de gangsterkulturella kopplingar som kommer med afrikansk variant? Afrikatypen får nog ligga rätt mycket mer än den indiska.
Citera
2022-04-10, 19:45
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Verkar som de flesta anser indisk neger vara en sämre modell än reguljär afrikansk sådan. Varför det så? Visste inte det fanns inbördes rangordning av olika negertyper men när man efter så är det väl naturligt att värderingen sker även längst ner i klassen.

Indier är väl annars den mer lyckade av typerna? Åtminstone när det kommer till arbete och skattad inkomst i alla fall. Men det är kanske mer värt med de gangsterkulturella kopplingar som kommer med afrikansk variant? Afrikatypen får nog ligga rätt mycket mer än den indiska.

Det finns inga indiska negrer även om en del indier kan vara väldigt mörkhyade. Indierna tillhör den kaukasiska rasen precis som svenskar. Däremot tillhör de olika andra underraser.
Senast redigerad av Avsiktaren 2022-04-10 kl. 19:51.
Citera
2022-04-11, 10:20
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ah nä.. För detta ändamål är ”svart på en kvart” bättre.
Eller bara börja injicering med melanotan.
Melanin, tänker du nog på.
Citera
2022-04-11, 11:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Melanin, tänker du nog på.

Nej. Melanotan som jag skriver.
Citera
2022-04-11, 11:18
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Nej. Melanotan som jag skriver.
Okej, jag ser att det ska öka melaninproduktionen.

Till TS - bara att sätta igång med injektionerna!
https://melanotangrossisten.com/produkt/melanotan-2-10mg/
Citera
2022-04-11, 11:26
Medlem
SkepticVikings avatar
Ledsen, men du skulle antagligen ses som svart på samma sätt som Michael Jacksson sågs som vit.

Det bästa är nog att hoppas på bättre lycka nästa liv.
Citera
2022-04-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det finns en kräm som heter "Brun utan sol".

Ja detta!

Sen massa bilder med texter som "Jag definierar mig själv, inte samhällsstrukturen!"

Glöm bara inte att Vänsterextrema anser bara de har rätten till detta i samhället, ingen annan. De står ju för jämställdhet....
Citera
2022-04-12, 20:33
Medlem
Bryt dig in i kinesiska sjukvårdssystemets journalsystem och kolla hur de här läkarna bar sig åt för att bli neger:

https://nypost.com/2020/04/21/chinese-doctors-skin-turns-dark-after-coronavirus-recovery/
Citera
2022-04-12, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Godisglad
Redan som 4 åring när jag hade en kompis som var svart fick jag veta att ordet neger var fult. Det kanske du bör tänka på om du vill ingå i det kollektivet.

Men dom kommer att skratta åt dig om du tar det får långt, tro inte annat. Du kommer ses som en separatist.

Jag läser att du inte mår riktigt bra. Omfamna den svarta kulturen om det känns bra.

Det finns en film "De dimhöljda bergens gorillor", där forskaren Dian Fossey ... Hon lyckas bli accepterad i gruppen. Jag gör inga stora kopplingar, annat än att konstatera att om man är vänlig och med gott uppsåt blir man vara välkommen in i gruppen på kort eller längre sikt.

Med det sagt. En av mina favoritlåtar är med Queen Latifa. "Big blond and beautiful"

Jag vet ni gillar den ochså. Utan tvekan! https://www.youtube.com/watch?v=ApNp4L1H3vs
Citera
2022-04-12, 22:51
Medlem
läppinjektion som tjejerna gör gånger 3....till det en skrikig nylonskjorta med stor krage....sen är man nära.
Citera
2022-04-29, 20:56
Medlem
ThomasStarbergers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!

Ja du....det är inte bara solens strålar du behöver. Du behöver mycket mer än så. För det första måste du börja käka tiggarnöt som f a n och muskotnöt. Utöver detta behöver du troligtvis göra en rejäl förlängning av skinnflöjten. Sedan måste du gå till tandläkaren och få ordentliga tänder, därefter genomgå käkkirurgi. Sedan operera stämbanden så att du får en "bas röst".
Kostnad för allt: runt 2.1 miljoner kronor.

Sedan är du en klassisk atlasneger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in