Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.
Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?
Tack!
Det går med plastikirurgi. Du bör förstora läpparna, bredda näsan och förlänga dasen. Sedan måste du tatuera hela din kropp med en brun basfärg, varenda milimeter. Sedan använder du olika typer av krämer i ansiktet, armar och ben för att få en jämnare färg. Du bör ha mycket pengar, så utnyttja din vita status genom att dra in minst 1 miljon för detta ändamål. Du verkar redan identifierat dig som neger och vet säkert hur man agerar neger också. Allt är möjligt, men du måste lägga 1-2 år för din förvandling.