Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-04-10, 00:05
Medlem
solstrålars avatar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!
Citera
2022-04-10, 00:08
Medlem
Japhys avatar
Det finns en kräm som heter "Brun utan sol".
Citera
2022-04-10, 00:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Instruktionsfilm:
https://www.youtube.com/watch?v=N676Or5Im0Y
Citera
2022-04-10, 01:10
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Börja med att byta namn..

Exempel är väl Tyron Jacksson Jr. Sedan så behöver du bara hitta på resten. Nästa person som du inte känner så presentera du dig som Tyron från Brooklyn. Säg att din farsa är svårt och din mor vit. Det låter ju mer logiskt.
Citera
2022-04-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!

Svart Skokräm är en bra start !
Citera
2022-04-10, 03:18
Medlem
Hamsterbolls avatar
Dåliga svar.

Det är ju rätt lätt att gå från vit till svart. Sola massor bara. Solarium varje dag. Vet kvinnor som gjort det. Sola, färga håret svart och börja rappa.
Citera
2022-04-10, 03:23
Medlem
Det anses ju att det följer väldigt många privilegier med vit hud. Skulle inte en väg kunna vara att du försöker hitta någon med svart som vill ha vit och sen transplanterar ni hud mellan varandra?
Citera
2022-04-10, 04:13
Medlem
Solariumet..
Citera
2022-04-10, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar

Tack!

Det går med plastikirurgi. Du bör förstora läpparna, bredda näsan och förlänga dasen. Sedan måste du tatuera hela din kropp med en brun basfärg, varenda milimeter. Sedan använder du olika typer av krämer i ansiktet, armar och ben för att få en jämnare färg. Du bör ha mycket pengar, så utnyttja din vita status genom att dra in minst 1 miljon för detta ändamål. Du verkar redan identifierat dig som neger och vet säkert hur man agerar neger också. Allt är möjligt, men du måste lägga 1-2 år för din förvandling.
Citera
2022-04-10, 04:19
Medlem
Slackoffs avatar
Köp Melanotan.
förmodligen sätter genetiken en gräns för hur svart man blir.
Svenskar som har genetiken att bli svarta blir mest mattsvarta i huden så du kommer snarare se ut som några av våra tidiga anfäder än en riktig neger men närmare än så kommer du inte.
Citera
2022-04-10, 05:24
Bannlyst
Redan som 4 åring när jag hade en kompis som var svart fick jag veta att ordet neger var fult. Det kanske du bör tänka på om du vill ingå i det kollektivet.

Men dom kommer att skratta åt dig om du tar det får långt, tro inte annat. Du kommer ses som en separatist.

Jag läser att du inte mår riktigt bra. Omfamna den svarta kulturen om det känns bra.

Det finns en film "De dimhöljda bergens gorillor", där forskaren Dian Fossey ... Hon lyckas bli accepterad i gruppen. Jag gör inga stora kopplingar, annat än att konstatera att om man är vänlig och med gott uppsåt blir man vara välkommen in i gruppen på kort eller längre sikt.
Senast redigerad av Godisglad 2022-04-10 kl. 05:28.
Citera
2022-04-10, 05:35
Avstängd
Som någon skrev tidigare Melanotan.
Barbiedrogen.
Eller sök upp Chrille Kamp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto