Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-10, 07:04
Medlem
Soulflowers avatar
Du bör börja gå till en psykolog, det är det enda du bör börja med i den här frågan.
Citera
2022-04-10, 07:09
Medlem
Blackface är en förlorad konstart, börja där. Svart skokräm på tub. I ansiktet.
Citera
2022-04-10, 08:01
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!
Tack själv, TS. Ett skönt ämne. Vi vet om sköna Swaggers ur den b-medlade Mede klassen vid Odenplan. De säger själva att hooden är Bronxig.
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Säg att din farsa är svårt och din mor vit.
Hur svårt kan de' va¨. Visa alla omcringe dig en skön bild på Pop and Mom. Som modärn männscha, så har du bilden på dina mixed päron som appanel å ska msläckare i din iPhone 13 Pro Max.
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Du snor retoriken från de som lyckats; läs Om könets existens
Madame Bouvier å livs-kamrat M. Sa tre är Alltid Rätt. Det gör den som bara är uSK-vänster till tungt Intellektuell. Genererar Ligga! Respekt.
Citera
2022-04-10, 08:02
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!

Med andra ord en hobby neger
Citera
2022-04-10, 08:06
Medlem
Detta är visserligen en kvinna, men hon vill vara svart istället för vit.

https://youtu.be/pyTs0tdkm3w
Citera
2022-04-10, 08:10
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Dåliga svar.

Det är ju rätt lätt att gå från vit till svart. Sola massor bara. Solarium varje dag. Vet kvinnor som gjort det. Sola, färga håret svart och börja rappa.

Absolut, väldigt många oseriösa svar i tråden. Även om TS trollar så finns det garanterat fler som går i dessa tankar. Att gå från vit till svart är trots allt ett väldigt mycket mindre ingrepp än att byta kön (något som försöker att normaliseras)

Jag skulle tipsa om Melanin, vet att detta var populärt för ett par år sedan och vanliga "svenssons" blev svarta nog att misstas för afrikaner när de använde detta preparat tillsammans med solning, så där skulle jag börjat.

Jag vill dessutom önska dig lycka till, hoppas du kan uppnå din dröm och stay strong!
Citera
2022-04-10, 08:20
Medlem
yz44s avatar
Med tanke på att man numera kan fritt välja könstillhörighet att identifiera sig med så borde det vara samma sak med hudfärgen, att du är vad du identifierar dig som.
Citera
2022-04-10, 08:42
Medlem
Nuförtiden så handlar allt om hur man känner sig inuti, känner du dig som svart, så är du det och det ska alla andra acceptera för allt annat är kränkande. Var svart och stolt helt enkelt - Lycka till!
Citera
2022-04-10, 09:28
Medlem
Svarta som bara är bruna har väldigt fin hud jämför med vita. Jag kan förstå om man vill se svart ut.
Kolla in svarta kvinnors kroppar. Vilka former!

Man kan ju sola som tusan plus ha brunkräm. Och krulla håret o färga svart. Ta fillers i läpparna. Näsan går givetvis att platta till men det kostar stålar.

Risken är dock uppenbar att man ser för fejk ut och man blir till åtlöje.
Citera
2022-04-10, 10:09
Medlem
Citat:
Jag har sedan barnsben drömt ohälsosamt mycket om att vara neger. På dagis brukade jag klä mig i hip-hop kläder och sjunga rap. Sedan ökade det bara med åren, såg många tv serier och filmer med negrer och kände mig mer och mer till lags med deras utseenden. Jag har under 10-12 år mått mycket dåligt då jag längtar extremt efter att få ha svart hud och kunna ses som en neger av min omgivning. Specifikt längtar jag till att kvinnor åtrår mig för min svarta hud. Jag har många svarta kompisar ochs Jag har nu kommit fram till att jag vill bli svart och identifiera mig som svart, då jag tror jag skulle leva ett lyckligare liv som svart än som blek vit svenne banan.

Nu till det viktiga: var börjar jag? VIlka mediciner och preparat är det jag ska börja se över för att påbörja hudförändringen? Finns det något jag kan börja göra här och nu eller är allt receptbelagt?

Tack!

Du kan söka upp Nuka Zeus på youtube. Han har gjort den resa du vill påbörja. Lycka till
Citera
2022-04-10, 10:15
Medlem
KlappMungons avatar
Käka stora doser kortison så att binjurarna slutar producera eget kortison. Sluta sedan tvärt. Då kommer hypofysen försöka stimulera kortisonproduktionen genom att producera mer ACTH. De höga halterna av ACTH leder i sin tur till att melanocyterna i huden producerar mer brunt pigment.

Du blir förstås sjuk på andra sätt, bl a blir blodtrycket lågt. Det kan låta som något negativt men det är det inte. Du blir alldeles yr i huvet och ramlar framlänges och slår i näsan så den blir platt.

JFK led av underfunktion i binjujrarna och blev neger. Därför blev CIA tvungna att skjuta honom till slut.
Citera
2022-04-10, 10:20
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Käka stora doser kortison så att binjurarna slutar producera eget kortison. Sluta sedan tvärt. Då kommer hypofysen försöka stimulera kortisonproduktionen genom att producera mer ACTH. De höga halterna av ACTH leder i sin tur till att melanocyterna i huden producerar mer brunt pigment.

Du blir förstås sjuk på andra sätt, bl a blir blodtrycket lågt. Det kan låta som något negativt men det är det inte. Du blir alldeles yr i huvet och ramlar framlänges och slår i näsan så den blir platt.

JFK led av underfunktion i binjujrarna och blev neger. Därför blev CIA tvungna att skjuta honom till slut.
Tänkte just på någon sjukdom som gör att huden mörknar.

Läste för länge sedan om en dam som drabbades av det, i Sydafrika.
Det var på den tiden svarta inte fick gå in i vissa butiker, åka buss, osv. Hon fick det jobbigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in