Citat:
Ursprungligen postat av
GizmoBoy
Ja jag började med en anabol steroid för inte så länge sen, men det gjorde jag förra året också o jag var på tjacket då också o då var de inga problem. Det var samma steroid nu som då.
Fattar verkligen inte vad som är problemet, jävligt irriterande, förut kunde jag bomba ca 1-1.5g o allt var perfekt, nu händer inte ett jävla skit, tar jag ca 2.5g så blir jag illamående....och jag köper olika sorter till o från för att många säger man ska inte ha ha samma sort hela tiden då är inte effekten lika bra.
Vad ska jag göra =( =(
Kan säga iallafall att det du VERKLIGEN INTE SKA GÖRA
Är att börja skjuta skiten med verktyg.
Sen är väl några dagar uppehåll där du försöker äta bra sova bra och hålla bra kost en grej du kan göra,,
En sak som har fungerade för mig när de började funka dåligt var att jag hjälpa till att starta till i hjärnan igenom att man gör någonting som som frisläpper dopamin, ibland kan du vara så enkelt att bara sätta på lite taggade musik, men de bästa som funka för mig var att jag hade ett kortspel på telefonen som jag blir riks torsk på om jag bara är hemma och har tagit dos så kan jag fastna med de spelet i flera dygn nästan och samtidigt som man lirar när man är påverkad så känner man lixom i huvet att typ dopamin bildas så igår när jag tog min fredags dos så brukar jag alltid sätta på lite upptaggnde musik och spela några partier av de där spelet och de slog på bra igår men de där kanske bara är något jag inbillar mig