• 1
  • 2
2022-04-09, 14:15
Medlem
GizmoBoys avatar
Har ett problem...har tagit tjack till o från lite över ett år,,, låg på doser ca 1-1,5g om dagen o nu senare tid typ 2g om dagen.
Faktum är att jag får absolut ingen effekt längre, jag blir inte piggare inte uppåt, jag blir hungrig, blir inte fokuserad osv osv osv alla dom tjack egenskaper man brukar få får jag inte längre. Tar jag tex 4g så mår jag bara dåligt o spyr så det känns onödigt.'
Jag har bytt till olika soters tjack också o e det hjälper inte heller.

Ska jag ta ett uppehåll? Och på hur länge ungefär?

Tacksam för hjälp...
Citera
2022-04-09, 14:17
Medlem
Cakewets avatar
Låter jäkligt konstigt, antagligen var det utbankat skräp eller så tänker ja att du kanske käkar nån medicin som blockerar effekten?
Citera
2022-04-09, 14:20
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Låter jäkligt konstigt, antagligen var det utbankat skräp eller så tänker ja att du kanske käkar nån medicin som blockerar effekten?

Låter jäkligt konstigt? Va?

Det blir så om man går på det dagligen. Man blir inkörd ganska så snabbt. Ta ett uppehåll i 3-4 veckor.
Citera
2022-04-09, 14:21
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Låter jäkligt konstigt? Va?

Det blir så om man går på det dagligen. Man blir inkörd ganska så snabbt. Ta ett uppehåll i 3-4 veckor.

Jaha, ja läste fel, trodde han tog det då o då, borde läst ordentligt. Nä men jag var exakt i din sits för lite drygt en vecka sen, det enda du kan göra är att äta, sova, vila i minst 1 vecka, sen ska det funka bättre!
Citera
2022-04-09, 14:28
Medlem
Softers avatar
Skulle gissa att din kran vet att du är dum i huvudet och ger dig druvsocker eller att du äter nån medicin som tar bort tjackets effekt.

Edit; att du bytt till olika sorters tjack tolkar jag som olika kranar, och då känns det orimligt att alla blåser dig. Skumt. Har ingen bra gissning.
Senast redigerad av Softer 2022-04-09 kl. 14:30.
Citera
2022-04-09, 14:33
Medlem
exteriorzs avatar
Du kan inte bo i Sthlm va ? Köpte igår och funkade kanon fortfarande är och då kan jag med 1000% säga att jag har mer tolerans än dig
Och då bombade jag de till och med igår har lagt verktygen på hyllan

(ABSOLUT INGE SKRYT)
Citera
2022-04-09, 14:42
Medlem
GizmoBoys avatar
Nej jag köper olika sorter då o då och inte samma. Jag bombar också för det mesta, snortar sällan.

Men jag ska hålla upp nu en vecka o se om det funkar. Tycker det är jävligt skumt. Menar tar jag 3g så borde det hända nått inte att jag bara spyr o mår illa.
Citera
2022-04-09, 14:45
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Nej jag köper olika sorter då o då och inte samma. Jag bombar också för det mesta, snortar sällan.

Men jag ska hålla upp nu en vecka o se om det funkar. Tycker det är jävligt skumt. Menar tar jag 3g så borde det hända nått inte att jag bara spyr o mår illa.

Nej, det är inte "jävligt skumt". Man blir snabbt inkörd.

När jag tröttnade på att vara i din sits så började jag injicera. Rusmässigt blev det bättre igen, men livet raserades ganska snabbt. Men vad brydde jag mig väl om det, där och då? Inte alls.

Samma sak sker tillslut med verktyg också. Den positiva effekten uteblir och du känner av det först när du överdoserat.
Citera
2022-04-09, 14:45
Medlem
GizmoBoys avatar
Kan säga de va inte så i början. Det började bli så här för ca 2 veckor sen, o då har jag tagit tjcak varje dag i över ett år
Citera
2022-04-09, 14:52
Medlem
exteriorzs avatar
Har du börjat med några andra mediciner nyligen som kanske kan ställa till det ? Eller testat nån annan ny drog du inte testat förut

Håller du kosten och sömnen tipp topp fast du går amfetamin varje dag,

Har du vågat överdriva någon morgon och äta upp 2-3 gram rakt upp o ner på morgonen utan resultat?
Citera
2022-04-09, 15:03
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
Har du börjat med några andra mediciner nyligen som kanske kan ställa till det ? Eller testat nån annan ny drog du inte testat förut

Håller du kosten och sömnen tipp topp fast du går amfetamin varje dag,

Har du vågat överdriva någon morgon och äta upp 2-3 gram rakt upp o ner på morgonen utan resultat?
Ja jag började med en anabol steroid för inte så länge sen, men det gjorde jag förra året också o jag var på tjacket då också o då var de inga problem. Det var samma steroid nu som då.

Fattar verkligen inte vad som är problemet, jävligt irriterande, förut kunde jag bomba ca 1-1.5g o allt var perfekt, nu händer inte ett jävla skit, tar jag ca 2.5g så blir jag illamående....och jag köper olika sorter till o från för att många säger man ska inte ha ha samma sort hela tiden då är inte effekten lika bra.

Vad ska jag göra =( =(
Citera
2022-04-09, 15:17
Medlem
exteriorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Ja jag började med en anabol steroid för inte så länge sen, men det gjorde jag förra året också o jag var på tjacket då också o då var de inga problem. Det var samma steroid nu som då.

Fattar verkligen inte vad som är problemet, jävligt irriterande, förut kunde jag bomba ca 1-1.5g o allt var perfekt, nu händer inte ett jävla skit, tar jag ca 2.5g så blir jag illamående....och jag köper olika sorter till o från för att många säger man ska inte ha ha samma sort hela tiden då är inte effekten lika bra.

Vad ska jag göra =( =(

Kan säga iallafall att det du VERKLIGEN INTE SKA GÖRA
Är att börja skjuta skiten med verktyg.
Sen är väl några dagar uppehåll där du försöker äta bra sova bra och hålla bra kost en grej du kan göra,,

En sak som har fungerade för mig när de började funka dåligt var att jag hjälpa till att starta till i hjärnan igenom att man gör någonting som som frisläpper dopamin, ibland kan du vara så enkelt att bara sätta på lite taggade musik, men de bästa som funka för mig var att jag hade ett kortspel på telefonen som jag blir riks torsk på om jag bara är hemma och har tagit dos så kan jag fastna med de spelet i flera dygn nästan och samtidigt som man lirar när man är påverkad så känner man lixom i huvet att typ dopamin bildas så igår när jag tog min fredags dos så brukar jag alltid sätta på lite upptaggnde musik och spela några partier av de där spelet och de slog på bra igår men de där kanske bara är något jag inbillar mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in