2022-04-09, 15:25
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exteriorz
Kan säga iallafall att det du VERKLIGEN INTE SKA GÖRA
Är att börja skjuta skiten med verktyg.
Sen är väl några dagar uppehåll där du försöker äta bra sova bra och hålla bra kost en grej du kan göra,,

En sak som har fungerade för mig när de började funka dåligt var att jag hjälpa till att starta till i hjärnan igenom att man gör någonting som som frisläpper dopamin, ibland kan du vara så enkelt att bara sätta på lite taggade musik, men de bästa som funka för mig var att jag hade ett kortspel på telefonen som jag blir riks torsk på om jag bara är hemma och har tagit dos så kan jag fastna med de spelet i flera dygn nästan och samtidigt som man lirar när man är påverkad så känner man lixom i huvet att typ dopamin bildas så igår när jag tog min fredags dos så brukar jag alltid sätta på lite upptaggnde musik och spela några partier av de där spelet och de slog på bra igår men de där kanske bara är något jag inbillar mig
Jag skjuter varken tjack eller anabola, anabola är piller jag tar, o tjacket bombar jag, snortar ibland.....

Så jävla irriterad att detta ska ske, menar det ska inte vara meningen bomba 3g tjack varje gång det ska ge effekt.

Äch ska vila nu en vecka o kolla om det blir nån skilnnad.

Tack för svaren..
Citera
2022-04-09, 15:27
Medlem
jewclaws avatar
Wow, snillen spekulerar 😂 Ta ett längre uppehåll eller lägg ner skiten, alternativt kan du ju börja slå i dig om det är akut 😂
Citera
2022-04-09, 15:32
Medlem
exteriorzs avatar
Någon som kanske gör dig lite mer hoppfull är att jag hade precis 8 dagar uppehåll på dojjan och jag tog igår med full jävla effekt inte en blund sömn än och lite mer röj blir de nog idag oxå, och då tog jag enbart 0,6 g nasalt dessutom
Och blandade med 2 blå igår och funkar än så länge skit bra fast de snart är 12 timmar sen senaste doseringen,,
Och min tolerans är ganska förstörd då jag har ”jobbat” med amfetamin i runt 4 år men bör karriär för 2 år sedan men under dom 4 åren så trodde jag att jag skulle förstöra receptorerna på heltid men till min förvåning har de kommit till baka nu ganska så bra men är ingen dagliganvänder i dagläget
Citera
2022-04-09, 15:35
Medlem
link71s avatar
Låter ju som du bara fått skit ? Effekt ska du ju få på 1g vaket om de ej är bankat... För de ju ingen liten dos, sen har du ju tat 2-3g åt gången som låter Mycket.
Men vet folk som tagit en hel stor sked med tjack o fil sen legat sig o sovit. Så det låter ju som att du ska ta ett break.
När jag höll på så pundade jag 3 veckor sov en vecka i sträck.
Lagt av nu men alltid fått effekt. Plus samma kran .
Du kanske kan prova rena en femma tjack o se hur mycket du får ut sen dra i sig 0.3 se om du får effekt.
Mvh
Citera
2022-04-09, 15:38
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Vad är de med folk att komma in skriva oftopic i ett samtal dom inte ens medverkar i ? Tjänade du något på det ? Aha juste ditt inlägg måste vara det du är ute efter
OT? Jag gav gubben 3 bra tips utifrån nämnda situation. Vi tar dom igen!
Lägg ner tjacket, ta ett längre uppehåll eller börja injicera. Det sistnämnda är dock att betrakta som en ytterst temporär lösning!

Varför ditt inlägg till mig är helt och hållet OFF kan jag dessvärre inte svara på!
Citera
2022-04-09, 15:52
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Wow, snillen spekulerar 😂 Ta ett längre uppehåll eller lägg ner skiten, alternativt kan du ju börja slå i dig om det är akut 😂
Ja jag tror det jag kommer göra, vila mig en vecka o kolla vad som sker. Grejjen med tjack är att den får min vardag att funka. Jag tar inte det för att liksom punda ner mig på det går runt o va påtänd o allmänt dampig o sjuk. Utan mer att jag klarar av mitt jobb o vardagliga sysslor osv.

SKulle aldrig nånsin incjisera skiten så lågt tänker jag inte sänka mig.
Citera
2022-04-09, 15:55
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Någon som kanske gör dig lite mer hoppfull är att jag hade precis 8 dagar uppehåll på dojjan och jag tog igår med full jävla effekt inte en blund sömn än och lite mer röj blir de nog idag oxå, och då tog jag enbart 0,6 g nasalt dessutom
Och blandade med 2 blå igår och funkar än så länge skit bra fast de snart är 12 timmar sen senaste doseringen,,
Och min tolerans är ganska förstörd då jag har ”jobbat” med amfetamin i runt 4 år men bör karriär för 2 år sedan men under dom 4 åren så trodde jag att jag skulle förstöra receptorerna på heltid men till min förvåning har de kommit till baka nu ganska så bra men är ingen dagliganvänder i dagläget
Tack ska prova det från idag, fram till nästa måndag o kolla igen om det blivit nån skillnad =)

Vadå menar du om man är på tjacket flera år så kommer man va tolerant hela tiden eller vadå?
Citera
2022-04-09, 15:58
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Låter ju som du bara fått skit ? Effekt ska du ju få på 1g vaket om de ej är bankat... För de ju ingen liten dos, sen har du ju tat 2-3g åt gången som låter Mycket.
Men vet folk som tagit en hel stor sked med tjack o fil sen legat sig o sovit. Så det låter ju som att du ska ta ett break.
När jag höll på så pundade jag 3 veckor sov en vecka i sträck.
Lagt av nu men alltid fått effekt. Plus samma kran .
Du kanske kan prova rena en femma tjack o se hur mycket du får ut sen dra i sig 0.3 se om du får effekt.
Mvh
Ja jag är ingen expert om jag fått skit eller bra grejjer, enda jag kan märka är om jag fått något som är bättre än det tidigare jag fått o vice versa...Finns ju så jävla mycket snack om hur det ska se ut, lukta, konsistens osv osv massa skit.

Nee men de va jag ska göra nu inte ta nått på en vecka. Jag brukar aldrig be gud, men nu ber jag gud det ska hjälpa =)
Citera
2022-04-09, 16:02
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Ja jag är ingen expert om jag fått skit eller bra grejjer, enda jag kan märka är om jag fått något som är bättre än det tidigare jag fått o vice versa...Finns ju så jävla mycket snack om hur det ska se ut, lukta, konsistens osv osv massa skit.

Nee men de va jag ska göra nu inte ta nått på en vecka. Jag brukar aldrig be gud, men nu ber jag gud det ska hjälpa =)
Joo efter ett tag så blir man ju tolerant på den substansen man brukar, o de kvittar vad man tar. Tog heroin till en början o Gud va bra allt var tills det blev som varenda drog att man får tolerans o byter drog.
Men se till o sluta för gott om du har chansen. Eller då diagnos på add adhd så du får ut medicin resten av livet.
Men det är kanske nåt o tänka på ?
Mvh
Citera
2022-04-09, 16:06
Medlem
Efter fem dagar, en vecka så får du en bra kick igen. Tyvärr blir det såhär efter man brukat det så intensivt i ett år, been there done that.
Citera
2022-04-09, 16:10
Medlem
Du behöver ladda batterierna, du har förmodligen brist på det ena och det andra i kroppen. Ät upp dig , sov.

Så fort du överdriver doserna så ökar riskerna, ju mer desto större risk för negativa effekter.

Tror du behöver läsa på lite om det du stoppar i dig, steroider och tjack låter inte sunt i mina öron.
Citera
2022-04-09, 16:15
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Efter fem dagar, en vecka så får du en bra kick igen. Tyvärr blir det såhär efter man brukat det så intensivt i ett år, been there done that.
Menar du det???? Oj låter som en riktigt glad nyhet faktiskt...nu återstår att att se, ska vänta tills nästa måndag o ta igen. Hoppas verkligen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in