2022-04-09, 12:37
Medlem
MrMadoffs avatar
Den femte dimensionen talas det mer och mer om. Vi str infr mnsklighetens strsta skifte, frn den tredje till den femte (frga mig inte om den fjrde fr jag har inget svar).
Vissa utvalda sk. starseeds ska ha till uppgift att "vcka" upp dom sovande som nnu inte har sett "sanningen" och till sin hjlp har dom The Pleiadians som redan befinner sig i den femte dimensionen. Men vad r d sanningen? Ja det r otydligt men det man r verens om r att det r ngot som dolts frn oss mnniskor och att dessa Pleiadians stoppade cabalens frsk till att massdda oss mnniskor. Detta stoppades genom ett stort intergalaktiskt krig, ovetandes oss mnniskor sklart och r ocks en del av "sanningen" som dolts.
Och vad r den femte dimensionen ? Ja det r ocks otydligt.

Ett kort filmklipp (1m30sek) frn GAIA som gr hrt i brschen fr detta kan du se hr som frklarar det en aning bttre n mig: https://fb.watch/ch4sU_2ktz/
Vet inte om det krvs ett fb konto fr att se klippet(?)

Project Blue Beam r ett projekt av amerikanska staten/militren som budgeterats i decennier genom s kallade black budgets p svenska hemliga budgetar. I korta drag handlar det om extremt avancerad teknologi som hllits dold fr allmnheten i decennier. Vi pratar d allts om fri energi, flygande tefat, holografisk teknologi osv.

Mannen som tagit locket av detta r Steven Greer i dokumentren Unacknowledged frn 2017, som till en brjan fanns p Netflix men togs snabbt bort drifrn och ses nu nrmast p YouTube.
Dokumentren har en ordentlig twist mitt i dr man frklarar sjlva syftet med project blue beam r att fra mnskligheten nrmare varandra och det fr man genom en Fake Alien Invasion.
Han frklarar att man sedan lng tid tillbaka (minst andra vrldskriget) haft planer p att f en mer homogen vrldsbefolkning och d krvs det en gemensam fiende eller ett yttre hot av ngot slag och drfr planerar man d denna Fake Alien Invasion med hjlp av teknologin man besitter men hllit dold fr allmnheten.

Dokumentren finns att se hr: https://youtu.be/n7HXocgnExw

Vad tror ni, kan dessa saker ha ett samband? Jag tnker att GAIA som vxer enormt med antal fljare dagligen, har som uppgift att vxa den stora massans medvetande s till den grad att man r ppen fr denna typ av konspirationsteorier s att nr project blue beam ska aktiveras till sin fulla potential s kommer allmnheten svlja allt med hull och hr?
Citera
2022-04-09, 12:52
Medlem
Utan att ha sett filmerna du lnkar till. S har jag tnkt p detta vldigt lnge.

Att det lttaste sttet att f hela jorden att samarbeta r en gemensam fiende. Och har jag tnkt det s har skerligen psykopaterna i WEF och Arsenalgatan 8 osv tnkt p detta fr lnge sedan.

S kommer inte bli frvnad i det minsta om en "alien invasion" kommer uppst inom en snar framtid
Citera
2022-04-09, 13:03
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilipolla
Utan att ha sett filmerna du lnkar till. S har jag tnkt p detta vldigt lnge.

Att det lttaste sttet att f hela jorden att samarbeta r en gemensam fiende. Och har jag tnkt det s har skerligen psykopaterna i WEF och Arsenalgatan 8 osv tnkt p detta fr lnge sedan.

S kommer inte bli frvnad i det minsta om en "alien invasion" kommer uppst inom en snar framtid

Med tanke p hur godtrogna dom flesta mnniskor r s kanske det drjer lnge innan de flesta har vaknat s att sga. S inom en snar framtid borde snarare vara inom en verskdlig framtid
Citera
2022-04-09, 15:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Den femte dimensionen talas det mer och mer om. Vi str infr mnsklighetens strsta skifte, frn den tredje till den femte (frga mig inte om den fjrde fr jag har inget svar).

Du kommer nog aldrig f ngot svar p vad dessa phittade dimensioner r heller, eller varfr de hoppar ver nr 4 - men hr har du en gif av en tesserakt, dvs en fyrdimensionell kub.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tesserakt

Jag undrade sjlv om dessa dimensioner fr 10 r sen ( (FB) Andliga dimensioner ) men de f svar som kom var bde motsgelsefulla och obegripliga - det r helt enkelt bara trams att pst att vi lever i tredje eller femte dimensionen - lika dumt som nr det pratas om andliga energier och liknande. Man kidnappar ord som lter spnnande och hittar p nya betydelser till dem med frleden att ingen fattar ngonting och alla tolkar det olika
Senast redigerad av SnakePlisssken 2022-04-09 kl. 15:55.
Citera
2022-04-09, 15:43
Medlem
aaerligs avatar
Vldigt fascinerande teorier, jag har fljt just dessa ett tag via avlgset bekanta p bland annat Facebook. Fullstndigt vansinne och ett mrkligt frsk att kombinera spiritualitet, yoga och ngon form av pseudovetenskap. Verkar locka framfr allt ldre damer p 50+ med ensamhetsproblem samt ett ftal yngre mn som kommit snett och r de enda i fre detta vnskapskretsen som fortfarande hller p med hallucinogener men har ett fr lgt IQ fr att kunna tolka sina upplevelser. Vidare sljer de mer "upplysta" inom detta sektliknande fenomen sina tjnster genom Skype/zoom dr de "lser upp DNA-strngar" och diverse andra phittade ritualer. De kallar sig Ai'rii och Zom'gru och liknande fr att f till en alien-klang p namnet. Kostar mellan 800 och 2000kr per session att hyra dessa pengahungriga sociopater. Dessa str ven fr mnga av texterna som de mindre begvade fljarna sedan delar p sin facebookvgg. Ger riktiga heaven's gate vibbar, men med en kapitalistisk touch.

Fascinerande, som sagt.

Mvh aaerlig
Citera
2022-04-09, 15:55
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Vldigt fascinerande teorier, jag har fljt just dessa ett tag via avlgset bekanta p bland annat Facebook. Fullstndigt vansinne och ett mrkligt frsk att kombinera spiritualitet, yoga och ngon form av pseudovetenskap. Verkar locka framfr allt ldre damer p 50+ med ensamhetsproblem samt ett ftal yngre mn som kommit snett och r de enda i fre detta vnskapskretsen som fortfarande hller p med hallucinogener men har ett fr lgt IQ fr att kunna tolka sina upplevelser. Vidare sljer de mer "upplysta" inom detta sektliknande fenomen sina tjnster genom Skype/zoom dr de "lser upp DNA-strngar" och diverse andra phittade ritualer. De kallar sig Ai'rii och Zom'gru och liknande fr att f till en alien-klang p namnet. Kostar mellan 800 och 2000kr per session att hyra dessa pengahungriga sociopater. Dessa str ven fr mnga av texterna som de mindre begvade fljarna sedan delar p sin facebookvgg. Ger riktiga heaven's gate vibbar, men med en kapitalistisk touch.

Fascinerande, som sagt.

Mvh aaerlig

Har dina avlgsna vnner gjort samma koppling som mig gllande bda teorierna eller har dom bara snurrat in sig p den frsta?
Citera
2022-04-09, 18:28
Medlem
swebarbs avatar
Handlar inte mycket om att vi en dag ska vara helt styrda av en AI som kommer kontrollera allt och med chip i mnniskan s blir vi alla robotar utan fri vilja o snt ? Corona r ett av stegen g mot AI samhlle.
Citera
2022-04-10, 00:57
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Handlar inte mycket om att vi en dag ska vara helt styrda av en AI som kommer kontrollera allt och med chip i mnniskan s blir vi alla robotar utan fri vilja o snt ? Corona r ett av stegen g mot AI samhlle.

Ja det r vl slutmlet. Likt corona s kan vl detta vara ett av de sista stegen.
Citera
2022-04-10, 09:35
Medlem
MrMadoffs avatar
Jag glmde tillgga i trdstarten att Steven Greer sjlv r delaktig i GAIA rrelsen https://www.gaia.com/person/steven-greer

Kanske ngon moderator kan lgga till den informationen i min trdstart?
Citera
2022-04-10, 11:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Project Blue Beam r ett projekt av amerikanska staten/militren som budgeterats i decennier genom s kallade black budgets p svenska hemliga budgetar. I korta drag handlar det om extremt avancerad teknologi som hllits dold fr allmnheten i decennier. Vi pratar d allts om fri energi, flygande tefat, holografisk teknologi osv.

Mannen som tagit locket av detta r Steven Greer i dokumentren Unacknowledged frn 2017,

Du borde kolla upp Serge Monast - han var mer n 20 r fre bedragaren Greer med att avslja/hitta p Project Blue Beam (1994).
Redan frn brjan pstod han att Blue Beam skulle implementerats r 1983, men att det justerades till 1995 och sedan 1996. Serge avled i slutet av 1996 men d hade han redan hunnit justera profetian till att Blue Beam absolut skulle vara implementerat till r 2000..

Nu har Greer plockat upp resterna av hans pstenden och frsker p sedvanligt Greer-manr fortstta mjlka troende p deras pengar.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2022-04-10 kl. 11:11.
Citera
2022-04-10, 13:08
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du borde kolla upp Serge Monast - han var mer n 20 r fre bedragaren Greer med att avslja/hitta p Project Blue Beam (1994).
Redan frn brjan pstod han att Blue Beam skulle implementerats r 1983, men att det justerades till 1995 och sedan 1996. Serge avled i slutet av 1996 men d hade han redan hunnit justera profetian till att Blue Beam absolut skulle vara implementerat till r 2000..

Nu har Greer plockat upp resterna av hans pstenden och frsker p sedvanligt Greer-manr fortstta mjlka troende p deras pengar.

Hur kan du vara s allmnbildad?
Citera
2022-04-10, 14:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hur kan du vara s allmnbildad?

Det r nog inte s mycket allmnbildning dessvrre - det r mer insikten att en googling ofta leder till att de flesta pstenden i trdar om konspirationer, ufon och andevsen kan ifrgasttas med rtta 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in