Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-01, 07:28
  #1
Avstängd
wwrs avatar
Efter en del tid utomlands har jag vistats hemma ett tag. Man noterar alla skäggbärare. Inget existerar av en tillfällighet. Kan någon närmare förklara orsak och verkan vad gäller skäggen?

Är de bara en del i ombyggnaden av Sverige till en muslimsk republik? Men de bärs även av förmodat kristna, svenska unga män. Systemet brukar väl inte se positivt på kulturell appropriering. En av Gretas organisationer i Tyskland vägrade en vit person med dreadlocks att spela. Systemet vill skilja grupperna och motsätter sig integrering. Men det är nog ingen regel utan undantag.

Hur har skäggvurmen skapats? Har kända personer, som unga tror att de måste efterlikna, mutats att bära dessa kliande buskar? Kan svenskarna ha tagit efter invandrarna?

Vilka konspirationer finns rörande skäggvurmens uppkomst och påverkan av samhället?
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-04-01 kl. 07:40.
Citera
2022-04-01, 07:40
  #2
Medlem
Tigerhund79s avatar
Jag var lat, lät skägget växa, såg mig själv i spegeln en dag och tänkte "Fan, det ser inte så pjåkigt ut. Jag behåller det nog". Jag gick till en barberare för att snygga till det, blev övertygad om att jag passade i det, et voila, min skägghistoria. Ingen muslimsk konspiration eller ens något som skulle antyda på någon baktanke. Jag gillade det, helt enkelt. Punkt slut.
Citera
2022-04-01, 07:40
  #3
Medlem
Onanikrems avatar
Vi är vikingar, blanda inte ihop oss med IS-Blöjor
Citera
2022-04-01, 07:41
  #4
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerhund79
Jag var lat, lät skägget växa, såg mig själv i spegeln en dag och tänkte "Fan, det ser inte så pjåkigt ut. Jag behåller det nog". Jag gick till en barberare för att snygga till det, blev övertygad om att jag passade i det, et voila, min skägghistoria. Ingen muslimsk konspiration eller ens något som skulle antyda på någon baktanke. Jag gillade det, helt enkelt. Punkt slut.
Tack, värdefullt inlägg även om det gränsar mot OT i detta forum
Så många kan inte ha blivit lata samtidigt även om "nowork" är en annan trend, som försöker sänka samhället. Skägg fordrar väl en hel del skötsel?
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-04-01 kl. 07:49.
Citera
2022-04-01, 07:45
  #5
Medlem
MyJustices avatar
Känns skönt att inte raka sig .
Sen är det min kropp så jag bestämmer över den .
Men det är klart åsikter får andra ha pm de vill
Citera
2022-04-01, 07:50
  #6
Medlem
wertyns avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...odiga-historia
Tur man inte levde på vikingatiden. Nej men det är bara att googla på skägg och historia. Det har gått fram och tillbaka genom hela historien. Det finns ganska många delar av kulturen där skägg varit populärt. Kolla skäggiga hårdrock/metalsnubbar. Handlar nog väldigt lite om islam där
Citera
2022-04-01, 07:54
  #7
Avstängd
wwrs avatar
Vikingar är ju verkligen inte vad systemet vill uppmuntra. Vikingarna upptäckte Amerika har bl.a. genetiker kommit fram till. Men det mörkläggs av systemet.

Så det är märkligt att skäggen nu populariserats. Men de skägg man ser liknar mer "muslimskägg" än de bilder av vikingar som man brukar se.

En del hårdrockare har skägg men det är inte helt typiskt.

De som bär skägg liknar inte bikers, mer muslimskägg tycker jag.
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-04-01 kl. 07:59.
Citera
2022-04-01, 07:58
  #8
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Många vill väl dölja sin dubbelhaka.
Citera
2022-04-01, 07:59
  #9
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Efter en del tid utomlands har jag vistats hemma ett tag. Man noterar alla skäggbärare. Inget existerar av en tillfällighet. Kan någon närmare förklara orsak och verkan vad gäller skäggen?

Är de bara en del i ombyggnaden av Sverige till en muslimsk republik? Men de bärs även av förmodat kristna, svenska unga män. Systemet brukar väl inte se positivt på kulturell appropriering. En av Gretas organisationer i Tyskland vägrade en vit person med dreadlocks att spela. Systemet vill skilja grupperna och motsätter sig integrering. Men det är nog ingen regel utan undantag.

Hur har skäggvurmen skapats? Har kända personer, som unga tror att de måste efterlikna, mutats att bära dessa kliande buskar? Kan svenskarna ha tagit efter invandrarna?

Vilka konspirationer finns rörande skäggvurmens uppkomst och påverkan av samhället?

Det är nån typ av maskering för att dölja sin klena soyboyhaklinje.

och vad i helvete menas med det jag fetade ?? greta thunberg? har hon spelbolag eller va ??
Citera
2022-04-01, 08:00
  #10
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Det är nån typ av maskering för att dölja sin klena soyboyhaklinje.

och vad i helvete menas med det jag fetade ?? greta thunberg? har hon spelbolag eller va ??
Jag tolkar din fråga som trollning efterom du, liksom alla andra, känner till Greta och vet hennes efternamn.
Citera
2022-04-01, 08:02
  #11
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag tolkar din fråga som trollning efterom du, liksom alla andra, känner till Greta och vet hennes efternamn.

va ???
VAd menade du med meningen då? vadå nån som nekades spela ??
Citera
2022-04-01, 08:05
  #12
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Vikingar är ju verkligen inte vad systemet vill uppmuntra. Vikingarna upptäckte Amerika har bl.a. genetiker kommit fram till. Men det mörkläggs av systemet.

Så det är märkligt att skäggen nu populariserats. Men de skägg man ser liknar mer "muslimskägg" än de bilder av vikingar som man brukar se.

En del hårdrockare har skägg men det är inte helt typiskt.

De som bär skägg liknar inte bikers, mer muslimskägg tycker jag.
https://upload.wikimedia.org/wikiped..._Hegg-1144.jpg Typ normalt vikingaskägg, hade det innan jag ens visste vilka Amon var. Dock har jag snaggat hår då det blir fult när man är tunnhårig 60åring.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback