Citat:
Ursprungligen postat av
ostervalla
Du får inte dig själv att veka smartare av att använda ordet evidens istället för bevis, det är snarare tvärtom, det är bara löjligt och pinsamt.. Sitta på Flashback och använda fackspråk. Jag skäms för din skull.
Ja att det är att sant nöje för dig att fokusera på negativa saker hos andra personer tvekar jag inte en sekund på, det är väl antagligen det enda som gör att du kan stå ut med dig själv.
Hahaha så arg! Jag gissar på att du är man, men ajajaj nu svarade du mig ändå. Du skulle ju gå och tänka.
Okej Okej bevis tillgängliga vid en given tidspunkt = evidens.
BEVIS för enbart vegansk kosthållning är att man bör äta kosttillskott för att inte lida brist på tex. B-12 och D vitamin. Vilket i värsta fall kan orsaka hjärnskador hos barn som inte får tillräckligt av de vitaminerna när hjärnan utvecklas.
Ordet evidens indikerar på att det finns tillräckligt bevis då tillräckligt många vetenskapliga studier indikerar på att påståendet kan styrkas av vetenskapen (vid en given tidspunkt).
Solomoon är ju ute och seglar ganska ofta i pseudovetenskapen och då är det viktigt att hålla isär begreppen då det finns BEVIS i pseudovetenskap men aldrig evidens.
Jag är en ganska glad lax som trivs med livet om du undrar, men det brukar ju låta så där när det inte finns mer kvar att säga.
-Du är en olycklig MÄNNISKAAA som bara vill klaga på andra uähähä!
Jag tycker däremot Solomoon verkar olycklig som har massor av skelett i garderoben och det kan fan inte vara kul att vara skuldsatt och ha två barn man aldrig träffar pga. sitt eget sviniga beteende.