Citat:
Ursprungligen postat av
ostervalla
Bitter som få hon där Moa... Sur, elak och snål hela tiden.. Fy fan för att drabbats för en sån människa! Jag kan inte tänka mig nått värre.
tråkigt att relatera till en sån människa så mycket som ni gör
Jag tycker det är tråkigt att du relaterar till en kvinnomisshandlare.
Tror ingen direkt relaterar till Moa utan bara pratar om en vuxen persons verklighet och allt som kommer med det. Foliehattarna verkar omogna, typ tonåringar. Jag misstänker att du inte är särskilt gammal du heller med tanke på hur du formulerar dig, hur du tänker kring hyresavtal, vatten- och el-förbruk, saker du kastar ur dig OCH att du helt frångår att snubben Solomoon är en dömd kvinnomisshandlare som lika gärna kunde suttit inne för den skit han begått.
Fattar du att han antagligen förstört delar av en kvinnas liv för en jävligt lång tid framöver, efterverkningarna av en sån misshandel med barn inblandade är inte att leka med kan jag tala om.
Två flickor växer just nu upp utan sin pappa (väl är väl det med en sån pappa). Man försöker så långt det går alltid ge barnen rätt till umgänge med båda föräldrarna men av någon anledning har kvinnan fått ensam vårdnad om barnen i det här fallet. Troligtvis för att Solomoon inte är skickad som vårdnadshavare. Alternativt att han skiter i sina andra två barn.
Jävla bra snubbe att sitta och ta parti för! 🙃
Eller om du önskar, en snubbe vars extremt omogna och oansvariga beslut och beteende du vill att man ska nyansera kring! För att…..? Ja varför?