2022-09-19, 16:37
Medlem
Terence.Denniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Att "räkna ut" något sådant är ändå bara påståenden UTAN riktiga källor med BEVIS. Så du/ni kan "räkna ut" hur mycket ni vill. Det är ändå inget man kan ta som fakta tills motsatsen bevisats! Herregud alltså... x'D
Sen när behöver man ha BEVIS för att dela med sig om sin åsikt på flashback?
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Exakt precis. Tyvärr får man tydligen skriva vafan man vill, mitt inlägg från igår där jag testade vara en värre form av Adonis står kvar.
Du har varit medlem här i 7 år men blir förvånad att folk får skriva vad de tror/tycker här?
Har du missat flachbacks slogan "Yttrandefrihet på riktigt!"
Citera
2022-09-19, 17:22
Medlem
Återigen beklagar sig melina på sin story att moa med avsikt ser till att folk hatar dem.

Hon säger att moa måste sitta och godkänna varenda kommentar som publicerats och därav då godkänt varenda hatkommentar för alla att se.

Dock stämmer inte detta då varje kommentar har publicerats direkt man skrivit. Hon har säkerligen ett filter där hon blockat vissa ord, så vissa grövre kommentarer inte kommer fram. Och vem orkar ens sitta och godkänna så många kommentarer som strömmar in?

Ännu mer löjlig pajkastning istället för att bara vandra vidare, har nog inte sett moa hålla på lika mycket som dem på sina storys och videos?
Citera
2022-09-19, 19:13
Medlem
SmithsonianVamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chasingthedawn
Återigen beklagar sig melina på sin story att moa med avsikt ser till att folk hatar dem.

Hon säger att moa måste sitta och godkänna varenda kommentar som publicerats och därav då godkänt varenda hatkommentar för alla att se.

Dock stämmer inte detta då varje kommentar har publicerats direkt man skrivit. Hon har säkerligen ett filter där hon blockat vissa ord, så vissa grövre kommentarer inte kommer fram. Och vem orkar ens sitta och godkänna så många kommentarer som strömmar in?

Ännu mer löjlig pajkastning istället för att bara vandra vidare, har nog inte sett moa hålla på lika mycket som dem på sina storys och videos?

Ju fler som trashar det rosa ludret desto bättre. Trött på dennes fjortislook och tramsande. Glad jag bara har en unge så man slipper avkommor som fuckar upp sina liv
Citera
2022-09-19, 20:22
Medlem
Det börjar bli mer och mer tydligt att det är Moa som gett sig på Solomon. Och "konkurrerat" med Melina.
Hon har själv saknat och längtat efter en relation med en man, så agenda har uppenbarligen varit att försöka ta över Solomon..
Gillar att hon tycker att det är viktigt att påpeka i sina videos att hon träffat tinder träffar "och haft det trevligt"...
Hon vill visa att hon minsann "får till det"..
Men alla som är lite insatta vet vem hon egentligen vill "få till det med"..
Sorry "gumman" du kan inte bara sno andras pojkvänner! Solomon vill inte ha dig, han har Melina!
Senast redigerad av sheriffenavutah 2022-09-19 kl. 20:36.
Citera
2022-09-19, 21:41
Bannlyst
Fan vad snygg Moa är utan smink och blå eller rosa hår! Förlåt om jag kallat dig ful tidigare.
Det är inte många som ser bra ut utan smink. Lätt 10/10. Hoppas verkligen du hittar en bra kille som kan hjälpa dig med gården, den ser jättefin ut.

Och fyfan för mamma och pappa foljehatt. Vidriga människor, Moa borde kanske sett det innan men vissa ser bra i människor. Så jag blir nästan kär i Moa.
Citera
2022-09-19, 21:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terence.Dennis
Sen när behöver man ha BEVIS för att dela med sig om sin åsikt på flashback?
Problemet är ju att du formulerar dig som att det säger är en sanning. Om du formulerar dig som att de du säger är en spekulation/vad du tror/gissning skulle folk inte reagerar på samma sätt.
Citera
2022-09-19, 21:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chasingthedawn

Melina skyller på Moa för att "hon" tog detta offentligt. När sanningen är att foliehattarna var de som gjorde första videon om detta, och sedan fortsätter Melina snacka skit om Moa på instagram.

Det känns verkligen som att det hänt något som gett Melinda ett personligt agg emot Moa.
Vilket gör att jag tror att de hänt något emellan Moa och Solomon, vilket gjort Melinda arg.
Mtp på deras flummiga livsstil skulle det inte förvåna mig ifall de hade en "öppen relation", så att det var inte otrohet, men blev ändå jobbigt för Melina.
Citera
2022-09-19, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Melina skyller på Moa för att "hon" tog detta offentligt. När sanningen är att foliehattarna var de som gjorde första videon om detta, och sedan fortsätter Melina snacka skit om Moa på instagram.

Det känns verkligen som att det hänt något som gett Melinda ett personligt agg emot Moa.
Vilket gör att jag tror att de hänt något emellan Moa och Solomon, vilket gjort Melinda arg.
Mtp på deras flummiga livsstil skulle det inte förvåna mig ifall de hade en "öppen relation", så att det var inte otrohet, men blev ändå jobbigt för Melina.

Kvinomisshandlaren hade bytt ut Melinda alla dagar i veckan om Moa var villig.
Jag tror det mkt är där skön klämmer. Melinda fattar att hennes kille hellre vill ha fina Moa.

För övrigt, Melinda träffade Lennart Bladh. Melindas stora dröm har sen massa år tillbaka varit att bli känd på Youtube.
Det gick inte så bra när man har ful lugg och pojkvännen så uppenbart vill knulla tjejen som Melinda ville utnyttja för att få fame.
Senast redigerad av drrty 2022-09-19 kl. 22:00.
Citera
2022-09-19, 22:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Kvinomisshandlaren hade bytt ut Melinda alla dagar i veckan om Moa var villig.
Jag tror det mkt är där skön klämmer. Melinda fattar att hennes kille hellre vill ha fina Moa.

För övrigt, Melinda träffade Lennart Bladh. Melindas stora dröm har sen massa år tillbaka varit att bli känd på Youtube.
Det gick inte så bra när man har ful lugg och pojkvännen så uppenbart vill knulla tjejen som Melinda ville utnyttja för att få fame.
Solomon har ju kommenterat att Melina hade sämre sexlust medans hon var gravid, och speciellt efter hon nyligen föddit så blev det troligen inte så mycket sex. Så jag kan absolut se att en sån som Solomon då ha sex med Moa...
Citera
2022-09-19, 22:03
Bannlyst
Citat:
Solomon har ju kommenterat att Melina hade sämre sexlust medans hon var gravid, och speciellt efter hon nyligen föddit så blev det troligen inte så mycket sex. Så jag kan absolut se att en sån som Solomon då ha sex med Moa...

Det plus att han velat ge sken av att de alla var poly i början. Han är äcklig och manipulativ.
Citera
2022-09-19, 22:06
Medlem
Wooqiprwos avatar
Bara för att förtydliga så heter hon Melina och inte Melinda.

Det känns som att Foliehattarna bara vill fortsätta leva sitt högt vibrerande lull-lull liv utan att bli störda och behöva ta ansvar för någonting. Sorry, men det fungerar inte riktigt så här i livet att man bara kan prioritera sitt eget mående och fly från allt "negativt". Förr eller senare kommer man till en punkt där man måste bortprioritera sitt eget mående lite för att få sitt liv att fungera, inte minst för den ekonomiska aspekten.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2022-09-19 kl. 22:12.
Citera
2022-09-19, 22:57
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

En sån som Solomon...?

Det är inte Solomon som är problemet då det är fullt naturligt att känna sig sexuellt frustrerad när ens partner tappat lust. Det är heller inte Melina som är problemet då det är fullt naturligt att sexlusten under & efter graviditet tillfälligt kan minska.

Vrf blundar ni för det faktum att Moa valde av egen fri vilja att sexuellt manipulera & förföra en sexuellt frustrerad & ekonomiskt skuldsatt man (genom.att erbjuda & utföra oral stimulans)? Hon visste att han skulle.bli.ett lätt offer som (pga rädsla & en känsla av otillräcklighet) snabbt skulle ge efter för hennes manipulation.Dels pga av hans ofrivilliga celibat & dels för att han saknade pengar & var beroende av bostad.

Moa utnyttjade sin beroendeställning & krävde det hon ansåg sig själv ha rätten till för att sedan försöka slå slint mellan Solomon & Melina. Det handlade egentligen inte om sex utan mer om att Moa skulle få manifestera sitt intrikata spel & sjukliga maktbegär över sina redan utsatta hyresgäster.
Senast redigerad av Adonis. 2022-09-19 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in