Förståeligt att Moa våldtog Salomon, finns flera källor i tråden på detta och det är orimligt att det gäller egna skrivbordfanatister. Inte minst: För vilka förväntningar går ens ställa på en kvinna?
Det är ren logik att abrahamiska regionerna har att undertrycka kvinnans djuriskt dominerande sexualdrift och aggressiva sidor som gemensam nämnare och därför dominerar världsordningen, ingen rök utan eld.
Stackars Salomon.
Enligt envisa obekräftade rykten från flera håll ska Familjen Foliehatt och Moa återförenas på en Starlinksatellit. Jag har säkra källor samtigt som jag inte vill utlova något. Men snart kommer ni få se
Tills dess önskar jag att ni bara allihopa slutar förstöra och hata mot människor som bara vill bli lämnade ifred.
Engagera er maximalt, men låt personerna tråden handlar om gå vidare med sina liv
Den manipulativa Moa passade på att odla ännu mer potatis när Salomon tog semester över sommaren
Att både Moa och Foliehattarna visat sina skördar av potiats på Instagram, är för att de har insett potatisstärkelse är den renaste källan till kolhydrater och energi