2022-09-18, 23:56
Medlem
Spritnotas avatar
Förståeligt att Moa våldtog Salomon, finns flera källor i tråden på detta och det är orimligt att det gäller egna skrivbordfanatister. Inte minst: För vilka förväntningar går ens ställa på en kvinna?

Det är ren logik att abrahamiska regionerna har att undertrycka kvinnans djuriskt dominerande sexualdrift och aggressiva sidor som gemensam nämnare och därför dominerar världsordningen, ingen rök utan eld.

Stackars Salomon.

Enligt envisa obekräftade rykten från flera håll ska Familjen Foliehatt och Moa återförenas på en Starlinksatellit. Jag har säkra källor samtigt som jag inte vill utlova något. Men snart kommer ni få se

Tills dess önskar jag att ni bara allihopa slutar förstöra och hata mot människor som bara vill bli lämnade ifred.

Engagera er maximalt, men låt personerna tråden handlar om gå vidare med sina liv

Den manipulativa Moa passade på att odla ännu mer potatis när Salomon tog semester över sommaren

Att både Moa och Foliehattarna visat sina skördar av potiats på Instagram, är för att de har insett potatisstärkelse är den renaste källan till kolhydrater och energi
Citera
2022-09-19, 00:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terence.Dennis
"Men allt det här är spekulationer från min sida utifrån det lilla man sett. Vem vet vad som egentligen har hänt (förutom de själva)."
Det är bara att gå in på mina inlägg och se själv att jag skrev det för flera dagar sen.

Här är länken : (FB) Skvaller om Familjen Foliehatt
Vem har sagt "problemet inte var att det inte betalat hyra"? inte jag iallafall, du kanske svarade fel person?
Citera
2022-09-19, 03:48
Medlem
ola-hammastroms avatar
Det är väl inte så jävla svårt att räkna ut att Solomon och Moa har haft svårt att hålla fingrarna i styr från varandra.
Adonis säkra källa är säkert Solomons kusin Von Tilander. Solomon har själv har sagt att han brukar prata med henne i telefon ofta och att han berättar allt för henne.

Sen sitter Solomon bredvid Melina och försöker se oskyldig ut när de ska "berätta" vad som "hänt".
Och Moa gör "snyftvideos" trots att hon vet vad hon har gjort mot Melina.
Citera
2022-09-19, 04:23
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Det är väl inte så jävla svårt att räkna ut att Solomon och Moa har haft svårt att hålla fingrarna i styr från varandra.
Adonis säkra källa är säkert Solomons kusin Von Tilander. Solomon har själv har sagt att han brukar prata med henne i telefon ofta och att han berättar allt för henne.

Sen sitter Solomon bredvid Melina och försöker se oskyldig ut när de ska "berätta" vad som "hänt".

Att "räkna ut" något sådant är ändå bara påståenden UTAN riktiga källor med BEVIS. Så du/ni kan "räkna ut" hur mycket ni vill. Det är ändå inget man kan ta som fakta tills motsatsen bevisats! Herregud alltså... x'D
Citera
2022-09-19, 08:18
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Logiskt tänkade är nog inte din starka sida i så fall. Som sagt så har vi hört från Adonis att han först hade "säkra källor." Med tiden har de blivit mindre och mindre säkra och i de senaste inläggen så var allt bara en teori tydligen. Är det så svårt att tolka och räkna ut innebörden av detta?
Senast redigerad av 54NDR0 2022-09-19 kl. 08:20.
Citera
2022-09-19, 10:01
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Logiskt tänkade är nog inte din starka sida i så fall. Som sagt så har vi hört från Adonis att han först hade "säkra källor." Med tiden har de blivit mindre och mindre säkra och i de senaste inläggen så var allt bara en teori tydligen. Är det så svårt att tolka och räkna ut innebörden av detta?

Mina källor ÄR säkra & kommer med tid att verifieras. Var så säker, vän.

Listan på vad Solomon & Melina fick utstå på Moas helvetesgård kan göras lång:
Sexuell manipulation & förförelse, besatthet, plötsliga vredesutbrott, hot/utpressning osv. Detta ÄR sant men går ej i nuläget att verifiera här på nätet utan att röja min källa. Lite känsligt just nu men det kommer att ge sig. Tro mig, vän.

På ett systematiskt sätt så bröts både Solomon & Melina ner, sakta men säkert. All framgång i deras långa läkningsprocess höll på att raseras. Att negativ stress & förnedring därför är det verkliga skälet till vrf dom valde att fly från Moa är ju då ett ganska rimligt antagande.

Ovanstående är varken att klassa som "falsk ryktesspridning" eller fantasier då jag endast förmedlar den information jag fått till mig (...& utifrån detta ibland drar egna men högst rimliga slutsatser). Avslöjar endast det jag anser vara relevant i ämnet för att bibehålla en objektiv & saklig diskussion.

Don't shoot the messenger, liksom!
Senast redigerad av Adonis. 2022-09-19 kl. 10:10.
Citera
2022-09-19, 10:05
Medlem
Terence.Denniss avatar
Citat:
Att han har haft en källa för den "sexuella manipulationen" har han hållit fast vid hela tiden.
Sen har han spekulerat kring andra saker, till exempel detaljer om exakt hur flytten sköttes, som han skriver om i sin senaste inlägg.
Bara för att nån påstår att han har en källa om en viss sak så behöver det inte betyda att han vet ALLT om alla detaljer och om hela situationen och allt som har hänt efter det.. Logiskt eller hur?

Jag kan mycket väl tänka mig att han kanske känner Von Tilander eller känner nån som känner henne (att de helt enkelt hänger i samma kretsar), han kan mycket väl ha hört saker i första eller andra hand.
Senast redigerad av Terence.Dennis 2022-09-19 kl. 10:49.
Citera
2022-09-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Mtp hur dessa är stadsbor så skulle jag gissa på att har 0 koll på någonting.
Köttet på gården kan vara något som något vilt har tagit dit eller tappat. Tex har man hittad på det ena och andra på sin mark när man bor på landet. Och inte tror jag att det är random folk som går runt och kastar ut skelett delar från djur, köttdelar eller kroppsdelar från djur på min mark, utan jag fattar ju att det är rovfåglar och andra rovdjur som gör detta.

Ang att folk kör upp till deras gård. Som jag har sett på bilderna verkar de ligga vid slutet av en smal väg, troligen folk som kör upp och vänder vid deras gård eftersom vägen är för smal för att vända tidigare. Tex folk som kör fel, kör för långt, osv. Och själv hänt mig flera ggr, det är helt normalt på landet.

Ja samt att man snabbt på en sådan mörk gård mitt ute i skogen ser om någon springer och kastar kött. Om en bil kör upp och ska hinna vända etc för att den "hotar" hinner du ju ta reg.

En jag kände bodde såhär innan, man märkte direkt om någon rörde sig utanför eller körde upp och fel. Jag tror mer på att något fick Solomon att backa.
Citera
2022-09-19, 12:50
Medlem
Wooqiprwos avatar
Cluee har tagit upp flytten på sin kanal.
Citera
2022-09-19, 13:33
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chasingthedawn
Ja samt att man snabbt på en sådan mörk gård mitt ute i skogen ser om någon springer och kastar kött. Om en bil kör upp och ska hinna vända etc för att den "hotar" hinner du ju ta reg.

En jag kände bodde såhär innan, man märkte direkt om någon rörde sig utanför eller körde upp och fel. Jag tror mer på att något fick Solomon att backa.

Det som enligt uppgift fick Solomon & Melina att backa (iaf enligt den fakta jag besitter) var rädslan för vad Moa Murderess i sin upplevda galenskap kunde ta sig till den dag då alla hennes spärrar släpper, när galenskapen tar över helt.

Solomon & Melina upplevde Moa som självömkande & svår, ngt som väckte en oro som med tiden oxå kom att resultera i svår stress och ångest..

Med tanke på att båda 2 redan från början var svårt åtgångna rent mentalt (pga tidigare liv & upplevelser) så blev den manipulativa sexakten i kombo med utpressningen droppen som fick bägaren att rinna över. För att slippa gråt & skrik samt ytterligare manipulation så passade Solomon & Melina på att flytta ut när Moa var på det hon själv kallar för "semester".

Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Cluee har tagit upp flytten på sin kanal.

Då får vi hoppas att Cluee har förmågan att hålla sig objektiv i sin rapportering. Ngt som tydligen är ganska svårt.
Senast redigerad av Adonis. 2022-09-19 kl. 13:40.
Citera
2022-09-19, 13:44
Medlem
Citat:
Det där är bara struntprat. Först var det "säkra källor på att Moa sugit av Solomon" sedan var det "säkra källor på att hon red honom medan Melina nattade barnen" sedan var det "Moa har minst sugit av Solomon" igen, sedan var det "Detta är en bra teori, bror." De säkra källorna blev tydligen mindre och mindre säkra och tillslut var allt bara en teori. Därmed är det med allra största sannolikhet inte sant alls.

Är enig med dig angående hur berättelserna har förändrats mellan inläggen men ingen rök utan eld. Själva situationen när den sexuella akten ska ha ägt rum är troligtvis inte sanningsenlig , men att det har skett är jag övertygad om.
Citera
2022-09-19, 14:29
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Exakt precis. Tyvärr får man tydligen skriva vafan man vill, mitt inlägg från igår där jag testade vara en värre form av Adonis står kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in