2022-03-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det beror på.

En våldtäkt av en ung och villig 19-åring som passar på när mitt unga jag ligger utslagen i bilen? Ja tack.

En våldtäkt där mitt nuvarande jag blir övermannad av tio negrer i fängelset? Nej tack.

>Är 50 år

>Fantiserar över 19 åriga kvinnor

🤢🤢🤢
Citera
2022-03-25, 16:37
Medlem
Citat:
Vem bryr sig?
Killen, bögen, transan och andra vettiga människor?
Citera
2022-03-25, 16:49
Medlem
Knegares avatar
Det här luktar skunk.

Skulle grabben få kuken att stå efter en 70is brännvin...

Här är vad jag tror hänt, båda har varit berusade och haft sex, ingen har varit medvetslös.
När de blev upptäckta av hans kompisar låtsades han vara däckad då han tyckte det var pinsamt.
Som den osäkra mellanmjölksunge han är ljuger han ihop historien om våldtäkt.
Citera
2022-03-25, 16:55
Citat:
Ursprungligen postat av ForvirradSvenne
>Är 50 år

>Fantiserar över 19 åriga kvinnor

🤢🤢🤢
Ja, jävlar vad hon skulle få smaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Bellanbob
Killen, bögen, transan och andra vettiga människor?
Vad får ni ut av det utöver inbillade godhetspoäng?

Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Det här luktar skunk.

Här är vad jag tror hänt, båda har varit berusade och haft sex, ingen har varit medvetslös.
När de blev upptäckta av hans kompisar låtsades han vara däckad då han tyckte det var pinsamt.
Precis. Alla vettiga människor inser vad som hänt. Resten ser en chans att plocka billiga politiska poäng åt endera hållet och använder därför situationen som slagträ för sin egen agenda. Det har givetvis inte förekommit någon våldtäkt.
Citera
2022-03-25, 18:45
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Dumheter. Det här var inget övergrepp. Att du överhuvudtaget likställer detta med en regelrätt våldtäkt bevisar vilken begreppsförskjutning som har skett i samhället.
Det är ju precis den förskjutningen som är problemet, fattar du inte?
Om du råkar kasta en blick på fel kvinna räknas det som ett ”grovt övergrepp”, medan du som man ska vara ”tuff” nog att uthärda en tvångskaktus i röven? Vad vinner du på det?

Spelreglerna har skrivits av kvinnor, men de kunde nog inte föreställa dig att dessa regler även skulle kunna komma att gälla dem själva. Vill man slippa nya Metoopsykoser ska man anmäla, anmäla och anmäla så att regelverket blir lika för alla. Hur svårt ska det vara att begripa vad jag säger?
Senast redigerad av LepraHunk 2022-03-25 kl. 18:53.
Citera
2022-03-25, 18:51
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Det här luktar skunk.

Kuken skulle nog mycket riktigt ha tagit semester. Tänk om hon istället gnuggade en otvättad flodhästfitta i den slocknade ynglingens ansikte? Skulle inte du anmäla?
Citera
2022-03-25, 19:00
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag måste säga att jag har svårt att förstå den här tjejen, om det alltså är hon som är på bild som är GM. Hon ser ju bra ut och har fin kropp, dollar hon upp sig lite och går ut på stan en kväll kan hon släpa med tjogtals killar hem om hon visar minsta intresse, säkert få med sig ett tiotal bara för att hon är på plats.

Om det inte var så att det rörde sig om något svartsjukedrama som gick överstyr, eller något annat underligt mellanmänskligt påhitt, så förstår jag inte alls varför hon skulle utsätta sig för något så dumt som hon gjorde.

Enbart givet utseendet, så hade hon lätt varit bland de populära tjejerna på min gymnasieskola, på Hedenhöstiden.

Hennes instagram är nu låst så kan ej se några bilder.

Kvinnor vill sällan släpa hem tjogtals killar från krogen, utan de vill istället ha en speciell kille hon har blickar för. Det är snarare män som tar första bästa villig från krogen.

Mycket möjligt att hon är snygg (ej sett bilder som sagt). Man behöver inte vara ful för att våldta. Även snygga och populära killar blir dömda för våldtäkt.
Citera
2022-03-25, 19:17
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Kuken skulle nog mycket riktigt ha tagit semester. Tänk om hon istället gnuggade en otvättad flodhästfitta i den slocknade ynglingens ansikte? Skulle inte du anmäla?

I förhören i fupen pratas det om nakna nere, han märker att han är våt där nere mm.

Han ljuger som en häst travar.
Folk som anmäler sex de ångrar som våldtäkt förstör otroligt mycket för riktiga våldtäktsoffer.
Citera
2022-03-25, 19:52
Medlem
Kräks av en del av kommentarerna här! Seriöst!? Hur fan ser ni själva ut ni som sitter där bakom skärmarna och klagar på "feta" tjejer! Snälla, har vi inte kommit längre!? Bara inskränkta och totalt hjärndöda människor skriver sån skit om andras vikt och utseende! Om man ska fälla såna kommentarer så ska man vara 100% perfekt själv men det lär ni ju inte vara så lägg ner!
Har hon utnyttjat en person som är totalt utslagen så är det solklart våldtäkt! Det är vidrigt och en fruktansvärd handling att utsätta någon för! Tänk om det var er syster, mamma, bror, pappa osv som blev utsatt.. Då hade det inte varit lika tufft tror jag! Antar att jag kommer att få mycket skit för detta och detta är fb men ibland får det fan vara nog!
Citera
2022-03-25, 19:58
Medlem
Blev faktiskt som man våldtagen av en tjockis för 10-11 år sen. Låg dyngrak på en polares soffa och sov, vaknade av att hon sög av mig. Sa att jag ville sova och packa ner den. Vaknar upp och hon snaskar igen. Blev förbannad och knulla på fettot i 10 minuter tills jag insåg att jag inte kunde komma och gav mig.
Citera
2022-03-25, 20:19
Det är inte helt ovanligt att feta/fula tjejer våldtar faktiskt, finns ett enormt mörkertal.
Citera
2022-03-25, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Rätt säker på att det finns en gammal tråd om detta. Med tanke på andra våldtäktsdomar verkar den helt korrekt.

Den är för jäklig rent ut sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in