2024-10-21, 03:50
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AciDsun
Hon borde ju vara fri snart, hur går snacket i Höör?

Verkar så!

Hon är skriven och tillsammans med en 26-årig man, vid namn: Karl Andre@$ Lind@hl (född 1998-03-09).

Båda ändrade till samma adress den 4 november 2023.

Varken bor eller känner nån i Höör. Är själv nyfiken, eftersom det är väldigt ovanligt att kvinnor blir dömda för sånt här.
Citera
2024-10-21, 05:01
Medlem
Hon har alltså erbjudit sovplats till den berusade grabben, för att sedan börja antasta honom medan kompisarna filmar.
Tjejer ska väl ändå förstå att detta inte är ett okej beteende. Det låter kanske inte så märkvärdigt att en tjekompis tagit en olovlig ridtur jämte det andra fallet som också är uppe nu där personen istället blev munknullad till döds av en okänd Mohamed. Men våldtäkt är det allt ändå. Bra att grabben står på sig även om många kanske himlar med ögonen.
Citera
2024-10-21, 06:15
Medlem
Mileistas avatar
Jag blir gärna våld tagen av 19 årig pingla
Citera
2024-10-21, 07:30
Medlem
Ja, skulle inte vara så tråkigt
Citera
2025-01-14, 13:36
Medlem
Men herregud. Lutar ju åt att killen är bög. Tjejen är ju inte ful så han borde tacka.
Citera
2025-01-14, 14:51
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Oavsett hur hård eller slapp kriminalpolitiken är så bör den behandla kvinnor och män lika.
Så jävla trött på feminazi-Sverige som daltar med kvinnor.
Citera
2025-01-14, 15:36
Medlem
Killen gjorde rätt att anmäla. Klart han blev utnyttjad och dessutom FILMAD. Var det denna Lotta som filmade eller någon kompis?

Hans personliga integritet är skadad.

Man kan ha samlag utan att en kille har stånd.

OT: Hon hade i alla fall fula tänder. Pingla?
Citera
2025-01-17, 16:40
Medlem
Har inte läst klart allt ännu men va fan är det för fel på folk.
Stackars tjej.
Vad jag läst hittills tycker jag inte det finns mycket som styrker att hon utom allt rimligt tvivel skulle vara skyldig till det som beskrivs.
Tycker det låter som mobbing och väldigt omogna människor och en kille som inte kan stå för sina handlingar.
Tjejen verkar inte vara omtyckt av någon anledning som de flesta inte kan ge en rimlig förklaring till varför, utan mer att ingen annan heller tycker om henne.

Enligt de flesta vittnesuppgifter ska killen druckit ca 2-3 cider och vissa säger att han verkar inte särskilt påverkad. Ändå ska han blivit så utslagen att kunnat bli våldtagen. Dessutom ska våldtäkten pågått under minst två timmar utan att han skulle reagerat. Låter osannolikt.
I övrigt skiljer sig vittnesuppgifterna åt en hel del.

Hade jag haft sex i en bil och det kom folk utanför som tittade in, knackade och lyste med lampor så självklart hade jag inte fortsatt som inget hänt. Utan legat still, eventuellt låtsats att jag sovit. Försökt dölja vad vad som pågick

Att inte både tjejen och killen inte istället anmälde de som filmat för kränkande fotografering är väldigt märkligt.

Om jag sett någon som jag misstänker bli våldtagen när offret sover, vilket de här vittnena verkar säkra på, inte fan hade jag börjat filma och skratta och kommentera bland annat offrets könsorgan som tydligen ska höras i filmsekvenserna. Sen gått där ifrån ett tag, sen komma tillbaka filma lite till osv.
Hade jag misstänkt att ett brott begicks och inte fått kontakt med offret när jag ropade hade jag sett till att avbryta det. Inte filma eller skratta åt det.

Låter som en kille som legat med en tjej som inte "passar in i gänget" blivit påkommen och dessutom filmad. Fått ångest och påstår att han blivit våldtagen. Eventuellt för att undvika att bli mobbad för att ah legat med tjejen "ingen gillar".
Citera
2025-01-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Killen gjorde rätt att anmäla. Klart han blev utnyttjad och dessutom FILMAD. Var det denna Lotta som filmade eller någon kompis?

Hans personliga integritet är skadad.

Man kan ha samlag utan att en kille har stånd.

OT: Hon hade i alla fall fula tänder. Pingla?

Det var inte den nu dömda som filmade. Det var andra som gjorde det, verkar vara mer kompisar till honom än henne.
Hon försökte i istället dölja sig och honom med en jacka så gått det gick när de som stod utanför tittade in och även filmade.
Enligt FUP ska de som filmat alternativt andra som stod bredvid när det filmades skrattat och även kommenterat killens könsorgan.

Håller med om att att det är kränkande att fotografera andra när de har sex. Men det är knappast den dömda kvinnan skyldig till.
Citera
2025-01-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettis-o-Svettis
Men herregud. Lutar ju åt att killen är bög. Tjejen är ju inte ful så han borde tacka.

Säger detsamma, nåt är ju jävligt fel iallafall.

Totalt utslagen efter ett ganska litet alkoholintag enligt vittnesuppgifter och verkar inte överdrivet påverkad enligt samma uppgifter.
Ändå tillräckligt utslagen för att inte vakna under en våldtäkt som ska pågått i 2-3 timmar och inte heller vaknat när folk från och till stått och knackat på rutorna på bilen.
Låter som en kille som inte vill stå för att han låg med den "icke populära tjejen" och dessutom blev filmad och utskrattad av sina "riktigt trevliga vänner"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in