• 3
  • 4
2022-06-02, 22:46
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GleefulGoshawk61
Jag tror inte Outlook kommer läggas ner. Det ägs av Microsoft, ett företag som på gott och ont nästan aldrig lägger ner någonting någosnin.

Jag tror inte heller att Microsoft bara kommer att lägga ner tjänsten rakt av. Men så är ju Microsoft också ett företag, som vill tjäna pengar och då kommer det att få konsekvenser, när allt fler lämnar deras tjänst för alternativen. Användarantalet kommer att minska gradvis över tid och en dag kommer det inte att vara lönsamt.

Antingen skapar Microsoft då en ny liknande tjänst eller så köper dom upp ett av alternativen.
Citera
2022-06-09, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurf.konto
Google är ju känt för att vara okontaktbara i princip.

https://www.polygon.com/2021/2/8/222...per-locked-out

Microsoft har jag personligen ringt till själv och pratat med en riktig människa, inte ens en indier utan en svensk.
Varför är det lagligt för företag son erbjuder tjänster, att vara totalt okontaktbara?
Citera
2022-06-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurf.konto
Jag kör Tutanota. Krypterad tysk mejl. Nackdelen är att namnet är fult. Finns ett gäng namn att välja på dock. Tycker inte mejl@tuta.io är jättefult, t.ex.

Annars finns det Protonmail. Schweizisk krypterad mejl. Finns @pm.com som alias för alla konton vilket är rätt snyggt.

Annars finns Telios där dina mejl bara sparas på din egna dator
Du kan ju ha den bästa mailen: vem_vare_som_tuta@tuta.io
😂
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in