Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-03-21, 21:55
  #1
Medlem
Hej!
Jag och en tjej har en fling och allt kändes bra tills jag såg armhålorna. Det var inte lite utan så de att det liksom står ut. Jag klarar av att det är lite hår och så men det är mycket asså. Jag gillar henne dock och så men det är lite av en vattendelare. Feminismen ska segra eller fram med rakhyveln. Vad tycker ni? Hade ni kunnat dejta en tjej med hår under armarna?
Citera
2022-03-21, 22:15
  #2
Medlem
Såklart inte, fan vad äckligt
Citera
2022-03-21, 22:25
  #3
Avstängd
nästan värre än mustash ju
Citera
2022-03-21, 22:44
  #4
Medlem
Absolut inte!!!
Snacka om stolpe ut.
Citera
2022-03-21, 22:46
  #5
Medlem
Låt henne ha hår där om hon vill ha hår, antar att du har hår under armarna ts? Om du stör dig på det så mkt men inte vill säga det rakt ut skulle ja rekommendera att ge henne en ”dejt kväll” med spa och…VAXNING! Gjorde så med en ex kk när könshåret gick att fläta och det funkade prima!!
Citera
2022-03-21, 22:46
  #6
Medlem
StigAllans avatar
Självklart så funkar en rentvättad hårig armhåla!
Citera
2022-03-21, 22:46
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marxistfittan
Hej!
Jag och en tjej har en fling och allt kändes bra tills jag såg armhålorna. Det var inte lite utan så de att det liksom står ut. Jag klarar av att det är lite hår och så men det är mycket asså. Jag gillar henne dock och så men det är lite av en vattendelare. Feminismen ska segra eller fram med rakhyveln. Vad tycker ni? Hade ni kunnat dejta en tjej med hår under armarna?
Men inte fan ska det hänga på hår under armarna
Citera
2022-03-21, 22:47
  #8
Medlem
Så klart ska män acceptera de. De män som inte gillar håriga armhålor är i högre utsträckning sexistiska och gillar stereotypa könsroller, dvs. de ser ner på kvinnan och mannen ska vara dominant. De män som inte accepterar de brukar ändå bli incels så de är deras förlust.
Citera
2022-03-21, 22:49
  #9
Medlem
Det är väl inte armhålorna du ska hänga har dom evt problem med svettlukt är det bättre att ha hår då. Jag hade inte brytt mig så länge dom är fräscha. Finns viktigare egenskaper än det så hade inte hakat upp mig så mycket på det om du gillar henne. Hon kan ju dessutom alltid raka sig andra saker är svårare att ändra på såsom fördomar mm.
Citera
2022-03-21, 22:53
  #10
Medlem
Ghastens avatar
Nej helvete det funkar inte. Får spykänslor när jag ser en kvinna med hår under armarna. Då skulle jag hellre leva i celibat. Allt ska bort.
Citera
2022-03-21, 22:54
  #11
Medlem
maxatdunders avatar
Nej, jätte ofräscht och ett tecken på att kvinnan inte bryr sig. Hår på fittan är däremot jag helt okej med.
Citera
2022-03-21, 22:55
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marxistfittan
Hej!
Jag och en tjej har en fling och allt kändes bra tills jag såg armhålorna. Det var inte lite utan så de att det liksom står ut. Jag klarar av att det är lite hår och så men det är mycket asså. Jag gillar henne dock och så men det är lite av en vattendelare. Feminismen ska segra eller fram med rakhyveln. Vad tycker ni? Hade ni kunnat dejta en tjej med hår under armarna?
Fråga om hon inte vill raka då?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback