Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-13, 22:03
  #1
Medlem
Hej. Jag har en säng med 4 ben och ett stödben i mitten under sängen från IKEA, som jag tyvärr behövt skruva tillbaka efter att det gått lite vilt till i sängen. (Stödbenet dvs, då det lossnat från träplankan det varit fastskruvat i). Så till min fråga:
Var köper man en säng som tål att knullas i? Och vad bör man tänka på gällande just sängen/sängstommen/ramen?
__________________
Senast redigerad av akikimoyo 2022-03-13 kl. 22:44.
Citera
2022-03-13, 22:09
  #2
Medlem
some-timess avatar
En klassisk järnsäng med kraftig stomme bör ge dej och din "partner" tid att köra hårt. Själv använde jag vattensäng ett tag men mitt dåvarande ex blev sjösjuk.
Citera
2022-03-13, 22:11
  #3
Medlem
Ghastens avatar
Inga ben lägg stommen direkt på golvet. Det gjorde min kompis när han körde på som värst. Han tröttnade på att köpa nya ben som sprack hela tiden.
Citera
2022-03-13, 22:43
  #4
Medlem
En stabil jäkel som inte knarrar. Har du ngn billig säng, är det nog bäst att ta bort benen och lägga den direkt på golvet.
Citera
2022-03-13, 22:48
  #5
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akikimoyo
Hej. Jag har en säng med 4 ben och ett stödben i mitten under sängen från IKEA, som jag tyvärr behövt skruva tillbaka efter att det gått lite vilt till i sängen. (Stödbenet dvs, då det lossnat från träplankan det varit fastskruvat i). Så till min fråga:
Var köper man en säng som tål att knullas i? Och vad bör man tänka på gällande just sängen/sängstommen/ramen?
Ta bort benen och ställ sängen direkt på golvet, det har jag gjort
Citera
2022-03-13, 23:11
  #6
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Man bygger en ram i tvåtumsex.
Skruvar fast den i golvet.

Sen jävlar kan du knulla en 500 kilos brud om du vill.
Den sängen rör sig inte
Citera
2022-03-13, 23:53
  #7
Medlem
GormDenGamles avatar
En säng från Hästen. Stabila, kan sina saker och man ligger skönt.
Du är en hingst med en hästk.. Så du gör skäl för namnet.
Citera
2022-03-15, 14:01
  #8
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har en sån där gammal stålsäng, jag har slitit ut skruvarna men jag funderar på att skruva bort ramarna å bara ställa den på golvet som så många här säger. Sängen är ranglig å gnisslig å stönas det inte så hörs det nog att jag knullar när sängramen dunkar mot väggen.
Citera
2022-03-18, 13:18
  #9
Medlem
Vattensäng är rätt fränt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback