Citat:
Ursprungligen postat av
Ballongmannen2
Tjack är mycket starkare och tär på det psykiska, sen kan man inte sova på flera dygn.
Tram och gabapentin har i princip inga bieffekter om man använder det 2 gånger per vecka, och det ger inte direkt några rus, det är bara en liten motivationshöjare. Som sagt ett lite starkare kaffe. Ser inte varför detta skulle vara pundigt.
Detta är pundigt:
https://www.verywellmind.com/thmb/m6...eba4add720.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballongmannen2
Jag blir inte det minsta väck, snarare mer alert. 1 gång i veckan, ibland två. Mycket bättre än att supa sig redlös och härja runt.
När förvandlades flashback till familjeliv? Hela bunten är ett gäng jävla kuksugare

Fyfan vilken äcklig människa du verkar vara.. seriöst!
1. Du frågar folk om deras åsikter, när du sen får svar beter du dig som en stött liten 14-årig tonåringspojke och blir uppenbart irriterad när dom ger dig svar ditt ego inte är bekväm med att ta in (som att: ja ditt pucko, tramadol 1-2 dagar i veckan är farligt, och det är pundigt.. har du levt under en jävla sten i 30 år eller? 🤦🏻♂️)
2. Du är otrevlig och allsmäktig i ditt framförande och låter som nån allvetare - som ändå i samma andetag inte kunnat ta in informationen själv på 30 år att JA, klart det är pundigt och farligt?? Herregud alltså...
3. Människor som använder sig av argumentet "du är yngre än mig så du har inga råd att tillföra mig" är den absolut mest korkade typen av människor jag nånsin mött... Jag kan inte ta in hur låg IQ du och andra människor som yttrar sig sådär verkligen måste ha för att ha kunnat leva hela era liv utan att någonsin ha reflekterat och kommit till den självklara insikten (den som vi normalt begåvade människor förstod redan i tonåren) - insikten att:
Ålder är inte en bestämmande faktor för vem som vet mest (korkade jävel...

) eftersom människor lever helt olika liv och får helt olika insikter och lärdomar... Exempel: en 24 årig bilmekaniker sen 4 år vet med 99% sannolikhet mer om bilar än 80 åriga agda som ägt 2 bilar i sitt liv som hon aldrig behövt laga själv....
Att använda ålder som argument för att avstå från att lyssna på uppenbarligen smartare/klokare människor är extremt korkat redan som det är... Att dessutom göra det om saker som ett begynnande Tramadolmissbruk är så korkat så jag blir förbannad... Iaf kombinerat med din attityd!
Så grattis! Fortsätt ta dina "red bull" du! Kommer gå skitbra! 😂