2022-03-08, 07:14
Medlem
Adonis.s avatar
Hahaha

Wtf liksom. Den smekningen är vad den är liksom, det kommer man aldrig att komma ifrån. Kan riktigt föreställa mig hur Peter nattetid kryper ner hos kvinnorna & börja smeka samtidigt som han viskar att allt ska bli bra. Väldigt olämpligt beteende. Hahaha

Har Peter ingen egen familj? Har dom lämnat honom? Har Peter ingen skam i kroppen?

Vem är Peter?
Senast redigerad av Adonis. 2022-03-08 kl. 07:18.
Citera
2022-03-08, 07:19
Medlem
Silltunnas avatar
Var inte så hårda mot Peter nu.
Han sträcker ut en hjälpande hand och står säkert för ett arrangemang som gör alla parter nöjda och glada.
Citera
2022-03-08, 07:23
Lite sliten ser han väl ut, men det tar väl också på att åka ner och allting. Jag har sett värre smekningar på stan av gumma och afghan. Men visst, tippar han tar lite uppskattning in natura. Men å andra sidan har tanterna redan gjort det med alla killar som kommer hit, så antar det är jämställdhet
Citera
2022-03-08, 07:25
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Var inte så hårda mot Peter nu.
Han sträcker ut en hjälpande hand och står säkert för ett arrangemang som gör alla parter nöjda och glada.

Japp, ”happy ending” brukar det väl kallas för?
Citera
2022-03-08, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vad vet vi om karl?

Verkar ju väldigt suspekt att bara åka och hämta två kvinnor på måfå.

Klart det ger dåliga vibbar.

Vidrig video, Ukrainskor e ju kända att vara ett alternativ av import fru... Thai, filipina, och nigerianskor och ukrainskor är klassiska import frun... Jag tror inte folk vet men Ukraina är ett land med väldigt hög HIV smitta..... en av dom högre....

Ukraina e känt för att sälja bebisar. sälja kroppen, ... och så kallade «visa hunters».... Nu behöver dom ju inte de då det finns folk som peter som kommer «rädda» dom.

de var uppenbart att dom har en «nära relation». Såg ut som hon skämdes stt han tog på henne videon .. som att hon ville dölja relationen o sen bli av med han när dom fått allt på plats.
Citera
2022-03-08, 07:26
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Hahaha

Wtf liksom. Den smekningen är vad den är liksom, det kommer man aldrig att komma ifrån. Kan riktigt föreställa mig hur Peter nattetid kryper ner hos kvinnorna & börja smeka samtidigt som han viskar att allt ska bli bra. Väldigt olämpligt beteende. Hahaha

Har Peter ingen egen familj? Har dom lämnat honom? Har Peter ingen skam i kroppen?

Vem är Peter?
Peter är en helt vanlig kåt samarit
Citera
2022-03-08, 07:30
Medlem
Sett klippet flera gånger nu och fokuserat på biten i mitten där Peter smeker håret på en av mammorna. Handlingen i sig är anmärkningsvärd, men notera kvinnans reaktion... Inget tacksamt leende, snarare skräck. Flackar med blicken mot kameran, ser klart obekväm ut.

Helvete heller att han övertygar mig om sina ädla avsikter i detta...
Citera
2022-03-08, 07:30
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Vidrig video, Ukrainskor e ju kända att vara ett alternativ av import fru... Thai, filipina, och nigerianskor och ukrainskor är klassiska import frun... Jag tror inte folk vet men Ukraina är ett land med väldigt hög HIV smitta..... en av dom högre....

Ukraina e känt för att sälja bebisar. sälja kroppen, ... och så kallade «visa hunters».... Nu behöver dom ju inte de då det finns folk som peter som kommer «rädda» dom.

de var uppenbart att dom har en «nära relation». Såg ut som hon skämdes stt han tog på henne videon .. som att hon ville dölja relationen o sen bli av med han när dom fått allt på plats.

Ja de flesta datingsidorna är fulla med Ukrainskor så det är inte svårt att hitta kvinnor att "rädda".
Citera
2022-03-08, 07:34
Medlem
Emellies avatar
Jag reagerade också på den där smekningen av en av kvinnornas hår. Det såg inte bra ut.

Men, om intentionen nu hade varit att utnyttja kvinnornas situation, varför tillåter han då svt att komma och filma det hela och dessutom få med den där märkliga smekningen på film? Visst han verkar lite känslomässigt ostabil, men ändå.
Citera
2022-03-08, 07:36
Medlem
Bajslukts avatar
Vidrig snubbe. Redan när han satt och bölade fick jag dåliga vibbar. Men spiken i kistan blev när han stod och smekte hennes hår och hon såg väldigt obekväm ut.

Tänk att fly från ett krig och sedan ha dömd rattfyllerist till svensk beta-man stå och klappa dig på huvudet. Absurt. Jag skulle vilja se honom göra så framför hennes familj i Ukraina.

Den här gubben är den manliga varianten av en batikhäxa. Lika dekadent och lika egoistisk.

Skillnaden är att kärringarna tar hit svartskallar som förstör vårt land. Den här gubben tar tillfället i akt och utnyttjar kvinnor som flyr krig. Riktigt låga människor, som bara är något snäpp ovanför pedofiler.

Det är intressant att läsa kommentarerna i tråden. Förvånansvärt många som stödjer Peter, alternativt kör med "whataboutism". De tycks inte förstå att de är den "manliga" versionen av de som försvarar batikhäxorna.

Ett gott exempel på att det inte bara är svenska kvinnor som är moraliskt korrupta, korkade och osympatiska - en stor del av svenska män är det också. Lika barn leka bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Men, om intentionen nu hade varit att utnyttja kvinnornas situation, varför tillåter han då svt att komma och filma det hela och dessutom få med den där märkliga smekningen på film? Visst han verkar lite känslomässigt ostabil, men ändå.
För att vinna godhetspoäng. Han kan både utnyttja dem och se bra ut utåt, så det är ju ett perfekt läge för honom.

Batikhäxorna gör precis likadant. Till och med klapparna på huvudet har jag sett. Det är lite "såja, mitt lilla föremål" över det hela.

Jag tror inte att sådana här kärringar och gubbar är speciellt intelligenta heller. De tänker nog inte ens på att många ser igenom charaden.

I Sverige handlar mycket om att försöka framstå så god som möjligt, samtidigt som man i skymundan mättar sina sjuka lustar. Så till den grad att man kontaktar media för att berätta hur duktig man är. Men de tunnor som skramlar mest..
Senast redigerad av Bajslukt 2022-03-08 kl. 07:46.
Citera
2022-03-08, 07:46
Medlem
Jon.Holmss avatar
Kollade nyss Peters Facebook. Det första man får se är hans fula nakna överkropp. Och scrollar man ner lite så kommer det en selfie som ser väldigt creepy ut

Om jag vore kvinna så hade jag dragit direkt!
Senast redigerad av Jon.Holms 2022-03-08 kl. 08:05.
Citera
2022-03-08, 07:49
Medlem
Silltunnas avatar
Hur bor Peter?
Nån enrummare i en håla nånstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem