Vidrig snubbe. Redan när han satt och bölade fick jag dåliga vibbar. Men spiken i kistan blev när han stod och smekte hennes hår och hon såg väldigt obekväm ut.
Tänk att fly från ett krig och sedan ha dömd rattfyllerist till svensk beta-man stå och klappa dig på huvudet. Absurt. Jag skulle vilja se honom göra så framför hennes familj i Ukraina.
Den här gubben är den manliga varianten av en batikhäxa. Lika dekadent och lika egoistisk.
Skillnaden är att kärringarna tar hit svartskallar som förstör vårt land. Den här gubben tar tillfället i akt och utnyttjar kvinnor som flyr krig. Riktigt låga människor, som bara är något snäpp ovanför pedofiler.
Det är intressant att läsa kommentarerna i tråden. Förvånansvärt många som stödjer Peter, alternativt kör med "whataboutism". De tycks inte förstå att de är den "manliga" versionen av de som försvarar batikhäxorna.
Ett gott exempel på att det inte bara är svenska kvinnor som är moraliskt korrupta, korkade och osympatiska - en stor del av svenska män är det också. Lika barn leka bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Emellie
Men, om intentionen nu hade varit att utnyttja kvinnornas situation, varför tillåter han då svt att komma och filma det hela och dessutom få med den där märkliga smekningen på film? Visst han verkar lite känslomässigt ostabil, men ändå.
För att vinna godhetspoäng. Han kan både utnyttja dem och se bra ut utåt, så det är ju ett perfekt läge för honom.
Batikhäxorna gör precis likadant. Till och med klapparna på huvudet har jag sett. Det är lite "såja, mitt lilla föremål" över det hela.
Jag tror inte att sådana här kärringar och gubbar är speciellt intelligenta heller. De tänker nog inte ens på att många ser igenom charaden.
I Sverige handlar mycket om att försöka framstå så god som möjligt, samtidigt som man i skymundan mättar sina sjuka lustar. Så till den grad att man kontaktar media för att berätta hur duktig man är. Men de tunnor som skramlar mest..