2022-03-08, 00:07
Medlem
allseeingeyees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
om han uttnyttjar dom sex för att dom får tak över huvet ? jag ser många fel.
Hur vet du att han utnyttjar ens? Jävla feminist
Citera
2022-03-08, 00:09
Medlem
Futuretraders avatar
ush vad sliskig...

var ligger denna äckliga chatt sidan
Citera
2022-03-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Håller med. Kolla på hans kroppsspråk ytterligare.

Visade detta för frugan och 2 av hennes kompisar som är över. dom verkade rätt oberörda tills dom såg hur han tog den ena på håret och dom bara ryckte till av obehag alla tre.
Dom liksom jag tycker att det verkade riktigt sliskigt och felat sätt och man gör absolut inte så med främmande människor. Vi är alla även med på att han hämtade inte hit dom för att han är snäll...
Riktigt hemskt att utnyttja folk i nöd på detta vis, dom är ju två stycken iallafall som kan hjälpas åt om/när han blir våldsam.
Citera
2022-03-08, 00:11
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Om än godtrogen men likväl cyniker så fick jag lite dåliga vibbar av videon …
Citera
2022-03-08, 00:13
Medlem
Fyllefyllots avatar
Inget här är ju speciellt förvånande och alla vet ju vad grejen är och han är knappast ensam. Jag har väl egentligen bara en fråga och det är varför i hela friden han skyltar med detta i tv? Det är väl å andra sidan det alibi som han har, nu är det bara 95% säkert vad det här handlar om.
Citera
2022-03-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jo. Världen är full av goda människor. Att reagera och sprida kunskap man har om ondska är ett sätt att praktisera godhet på.

Det är extremt, ja extremt vanligt att pedofiler & andra sexualförbrytare söker sig till katastrofområden för att göra en "insats" när målet är att hitta offer. Det är extremt vanligt att pedofiler tar in barn i sina hem.

Givetvis är majoriteten av människor som arbetar volentärt ute efter att hjälpa. Precis som FN-soldater som regel åtagit sig uppdrag för fredsbevarande insatser, inte för att våldta eller tvinga civila till sex mot mat och förnödenheter. Självklart är majoriteten av alla som tar sig an uppgiften att vara ett hem till barn utan, människor som bryr sig om barn.

Det tar ändå inte bort det faktum att de med sämsta intentioner, söker sig dit de hittar de mest svaga och utsatta offren. Du är dessutom inte "god" om du plockar upp några främmande barn på gatan eller en misshandlad kvinna, och istället för att ta dem dit de får hjälp, behåller dem själv. Ingen frisk gör så. Om det var krig här, då hade jag själv sett det som en rimligare insats. Men absolut inte att åka och hämta ensamstående mödrar utan minsta möjlighet att värja dem själva. De vill leva. De gör vad som helst och antagligen ingicks något avtal när de var inom kriget att de fick leva och deras barn, mot sex.

Nej. Jag såg det. Labil verkar han också vara. Och det syns verkligen över henne att hon inte vill att han tar på henne. Hon har sannolikt redan tvingats ha sex med honom.

hoppas staten har saker som dessa i åtanke. det här är människor från krig "free-for-all" eskort service. Dom är säkert jätteglada att bli hjälpta men i och med paniken så är nog omdömet inte det bästa.
Citera
2022-03-08, 00:16
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jo. Världen är full av goda människor. Att reagera och sprida kunskap man har om ondska är ett sätt att praktisera godhet på.

Det är extremt, ja extremt vanligt att pedofiler & andra sexualförbrytare söker sig till katastrofområden för att göra en "insats" när målet är att hitta offer. Det är extremt vanligt att pedofiler tar in barn i sina hem.

Givetvis är majoriteten av människor som arbetar volentärt ute efter att hjälpa. Precis som FN-soldater som regel åtagit sig uppdrag för fredsbevarande insatser, inte för att våldta eller tvinga civila till sex mot mat och förnödenheter. Självklart är majoriteten av alla som tar sig an uppgiften att vara ett hem till barn utan, människor som bryr sig om barn.

Det tar ändå inte bort det faktum att de med sämsta intentioner, söker sig dit de hittar de mest svaga och utsatta offren. Du är dessutom inte "god" om du plockar upp några främmande barn på gatan eller en misshandlad kvinna, och istället för att ta dem dit de får hjälp, behåller dem själv. Ingen frisk gör så. Om det var krig här, då hade jag själv sett det som en rimligare insats. Men absolut inte att åka och hämta ensamstående mödrar utan minsta möjlighet att värja dem själva. De vill leva. De gör vad som helst och antagligen ingicks något avtal när de var inom kriget att de fick leva och deras barn, mot sex.

Nej. Jag såg det. Labil verkar han också vara. Och det syns verkligen över henne att hon inte vill att han tar på henne. Hon har sannolikt redan tvingats ha sex med honom.

Ja du nu verkar du fungera lite annorlunda "där uppe" men nog skulle jag kunna tänka mig att ta emot en ensam kvinna med barn som behöver hjälp, utan fula intentioner. Skulle till och med kunna tänka mig att åka ner till en tågstation i Polen, bekosta det själv, och hämta upp dem om det behövs. Man ska hjälpa sina broderfolk. Jag håller med dig lite om att han verkar lite labil, men det gör ju inte honom till en pedofil eller kvinnomisshandlare per automatik. Herregud, snacka om att projicera!
Citera
2022-03-08, 00:19
Medlem
Hans gråt är inte genuint. Han har träffat dessa kvinnor på en chatt, jo man fattar ju vad det är för chatt!
När han tar på den ena kvinnan så går det rysningar slängs ryggen. Han ska inte ha dom kvinnorna eller barnen hos sig!
Citera
2022-03-08, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja du nu verkar du fungera lite annorlunda "där uppe" men nog skulle jag kunna tänka mig att ta emot en ensam kvinna med barn som behöver hjälp, utan fula intentioner. Skulle till och med kunna tänka mig att åka ner till en tågstation i Polen, bekosta det själv, och hämta upp dem om det behövs. Man ska hjälpa sina broderfolk. Jag håller med dig lite om att han verkar lite labil, men det gör ju inte honom till en pedofil eller kvinnomisshandlare per automatik. Herregud, snacka om att projicera!
Snacka om att inte kunna läsa personlighet & kroppsspråk. Är du naivare än en batikhäxa? Mannen är ju klart labil & en batiktrollkarl. En man beter sig ALDRIG såhär. Jag har aldrig fel om människor… Med det sagt tror jag han lurar till sig en av kvinnorna. Detta ska bli roligt att följa…
Citera
2022-03-08, 00:21
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Snacka om att inte kunna läsa personlighet & kroppsspråk. Är du naivare än en batikhäxa. Mannen är ju klart labil. En man beter sig ALDRIG såhär. Jag har aldrig fel om människor… Med det sagt tror jag han lurar till sig en av kvinnorna. Detta ska bli roligt att följa

Jag såg att han smekte den ena kvinnan, det är inte normalt. Nej det är inte roligt alls. De kvinnorna ska ha hjälp, inte råka ut för ett svin.
Citera
2022-03-08, 00:22
Medlem
basistensbass avatar
Han finns med i lexbase
Citera
2022-03-08, 00:26
Medlem
OneTaps avatar
asså hade ja varit på jakt efter en ukrainsk brud hade ja tagit hem nån 18årig 10/10 istället för två medel ålders morsor men ja han va lite sliskig :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in