2023-01-29, 09:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmallTownHuman
Det har inte varit väntetid på evigheter, jag har inte varit med om det iaf.

Orkar man skriva ca 600 mess per vecka blir det ca 1000 kr per vecka om man gör de flesta under kväll/helg. Orkar man göra 1100 mess per vecka blir det nästan 2000 kr per vecka om man gör dem kväll/helg. Det är inte jätteansträngande att få ihop lite extrapengar. Bara man kan skriva snabbt så kan det bli en del.
Sa jag att det var det eller? Jag sa att det händer att man får vänta flera minuter mellan varje mess. Jag har gjort detta ett tag så du behöver inte berätta för mig hur det ligger till.

Ja, för dig och mig kanske det inte är det. Men för någon som är helt färsk så kanske det är lite svårare att motivera sig till att bara göra 50 stycken om dagen. Det tar ju ett tag innan man har bildat sig en liten ordbank.
2023-01-29, 10:27
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Sa jag att det var det eller? Jag sa att det händer att man får vänta flera minuter mellan varje mess. Jag har gjort detta ett tag så du behöver inte berätta för mig hur det ligger till.

Ja, för dig och mig kanske det inte är det. Men för någon som är helt färsk så kanske det är lite svårare att motivera sig till att bara göra 50 stycken om dagen. Det tar ju ett tag innan man har bildat sig en liten ordbank.

Aha, intressant. Vad menar du med ordbank samt hur kan du säga att det är flera minuters väntetid på mess? Jag läser ju hur många drar in upp emot 10 000kr i veckan, då kan det ju inte vara så mycket väntetid?

Det säger ju emot sig själv att om det inte skulle krylla av meddelanden så skulle man ju inte hålla på skriva i denna tråd och skryta om 10000 kr i veckan eller bumpa upp den i tid och otid så fler får chansen att upptäcka denna tråd och kanske vill börja med detta chattande jobb?

Skulle det vara lite meddelanden så skulle man ju inte vilja att fler börjar med detta så det går helt enkelt inte ihop enligt mig.
2023-01-29, 17:58
Medlem
Är det någon som vet något om worldonlinework? De hävdar att de har svenskchatt men jag hittar ingenting om de så jag vet inte om de är seriösa
2023-01-29, 19:46
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Är det någon som vet något om worldonlinework? De hävdar att de har svenskchatt men jag hittar ingenting om de så jag vet inte om de är seriösa
Deras webdesigner tror i alla fall att det är fortfarande är 1998. Så oseriöst intryck..
2023-01-29, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Deras webdesigner tror i alla fall att det är fortfarande är 1998. Så oseriöst intryck..

Håller med
2023-01-30, 10:32
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Aha, intressant. Vad menar du med ordbank samt hur kan du säga att det är flera minuters väntetid på mess? Jag läser ju hur många drar in upp emot 10 000kr i veckan, då kan det ju inte vara så mycket väntetid?

Det säger ju emot sig själv att om det inte skulle krylla av meddelanden så skulle man ju inte hålla på skriva i denna tråd och skryta om 10000 kr i veckan eller bumpa upp den i tid och otid så fler får chansen att upptäcka denna tråd och kanske vill börja med detta chattande jobb?

Skulle det vara lite meddelanden så skulle man ju inte vilja att fler börjar med detta så det går helt enkelt inte ihop enligt mig.
Vad tror du att jag menar?

OK, om du säger det så.

Du är ju efterbliven också, så det förvånar mig inte att det inte går ihop för dig. Försök med ett enklare pussel istället.
2023-01-30, 10:41
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Vad tror du att jag menar?

OK, om du säger det så.

Du är ju efterbliven också, så det förvånar mig inte att det inte går ihop för dig. Försök med ett enklare pussel istället.

Jag har ingen aning, därför jag frågar

Fast det måste ju vara så att kön är gigantisk. Varför skulle man annars skriva i denna tråd, och locka mer folk att börja med detta chattande jobb?
2023-01-30, 10:52
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jag har ingen aning, därför jag frågar

Fast det måste ju vara så att kön är gigantisk. Varför skulle man annars skriva i denna tråd, och locka mer folk att börja med detta chattande jobb?
Källa på det?
2023-01-30, 10:55
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Källa på det?

Om man är sugen på ett extra jobb och läser alla inlägg här om hur man kan tjäna mycket pengar, Upp emot 10 000kr i veckan så söker man ju på en gång.

Min personliga källa är mina vänner (4st) som började med det här efter att jag berättade om allt jag läst i denna tråd

Jag noterar nu att du ignorerade min fråga och ställde en motfråga. Så svara snälla på min nu.
2023-01-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver

De betalar aningen bättre. Jag anmälde intresse nu iaf. Är inte aktiv för tillfället.

0 - 499 messages- 19 euro cent
500 - 999 messages - 20 euro cent
1000 - 1499 messages - 21 euro cent
1500 - 2499 messages - 22 euro cent
2500 or more messages - 23 euro cent
2023-01-30, 11:02
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Om man är sugen på ett extra jobb och läser alla inlägg här om hur man kan tjäna mycket pengar, Upp emot 10 000kr i veckan så söker man ju på en gång.

Min personliga källa är mina vänner (4st) som började med det här efter att jag berättade om allt jag läst i denna tråd

Jag noterar nu att du ignorerade min fråga och ställde en motfråga. Så svara snälla på min nu.
Jag har sett ETT sådant inlägg ställd i hypotetisk form. Tar du allt du läser på internet som sanning?

Varför spenderar du så mycket tid i denna tråden om du har fyra vänner som du kan ställa dina frågor till?

Vad är det för fråga jag missade? Och tänker du ställa den igen så fundera en extra gång på huruvida den är värd att ställas.
2023-01-30, 11:06
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
De betalar aningen bättre. Jag anmälde intresse nu iaf. Är inte aktiv för tillfället.

0 - 499 messages- 19 euro cent
500 - 999 messages - 20 euro cent
1000 - 1499 messages - 21 euro cent
1500 - 2499 messages - 22 euro cent
2500 or more messages - 23 euro cent
Känns lite för bra för att vara sant tbh.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in