Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-28, 09:13
Medlem
Jahlexs avatar
har inte fyllt i något, vad jag kan minnas haha! jaja, är väl inte den som är den så ba att tacka för gratis premium!
Citera
2012-12-28, 10:26
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Fråga angående bonebeast Island: verkar som att det är event atm som spawnar demons etc på vägen till bonebeast Island, hur länge gäller den? Jag är helt enkelt på steget för att ta mig dit. Måste man alltid gå den vägen sen när man ska till bonebeast Island?
bump? Gäller vulkanen på Goroma(?), är på steget där man ska gå till de två teleporterna långt upp där man levitate:ar upp och ner.
Citera
2012-12-28, 10:45
Medlem
pozies avatar
Citat:
bump? Gäller vulkanen på Goroma(?), är på steget där man ska gå till de två teleporterna långt upp där man levitate:ar upp och ner.
den är någon dag bara, du får vänta tills den är över. näe du behöevr inte alltid gå den vägen, det finns en trappa ner till en tp north west från vulkann du kan gå i sen
Citera
2012-12-28, 11:41
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
den är någon dag bara, du får vänta tills den är över. näe du behöevr inte alltid gå den vägen, det finns en trappa ner till en tp north west från vulkann du kan gå i sen
Stort tack pozie! Levererar svar oavsett fråga. Lirar du inget på Nova längre?
Citera
2012-12-28, 12:25
Medlem
pozies avatar
Citat:
Stort tack pozie! Levererar svar oavsett fråga. Lirar du inget på Nova längre?
man har ju inte nicked Pedia för inget

nej jag håller mig helt till aurora nu faktiskt
Citera
2012-12-28, 14:23
Medlem
Yamals avatar
Någon som har tips på vart man kan botta en 70~ rp? Har ibot men hittar inga bra scripts för PG & dom jag hittar är antingen buggade eller spawnen vidrigt full av andra botters.. vill bara ta 80 ASAP så jag kan våldta med stars
Citera
2012-12-28, 14:25
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Någon som har tips på vart man kan botta en 70~ rp? Har ibot men hittar inga bra scripts för PG & dom jag hittar är antingen buggade eller spawnen vidrigt full av andra botters.. vill bara ta 80 ASAP så jag kan våldta med stars
helheim? :P
Citera
2012-12-28, 14:32
Medlem
Citat:

Borde inte Drags i Dara vara dugligt? Tror du är lite för låg för Lizard, som f.ö är GRYMT för Paladins.
Lycka till!
Citera
2012-12-28, 14:36
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
helheim? :P
Pallar typ inte göra quests haha..
Citat:
Ursprungligen postat av mnml
Borde inte Drags i Dara vara dugligt? Tror du är lite för låg för Lizard, som f.ö är GRYMT för Paladins.
Lycka till!
Manuellar lizards atm, har snart 101/90 utan gear så bankar rätt bra med pbolts där XD
Citera
2012-12-28, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekker
Annars, hur pgar man annars upp en ny char lite snabbt till 40-50? ;/
Utan cash som start...

Om du vill botta är det bara att leta upp scripts som passar. Finns scripts som tar sig igenom hela rookgard, och sedan finns det ju givetvis bra scripts för low levels på main land.

Om du inte vill botta är det bara att slakta enkla monster i början och på så vis få mycket med pengar, för att sedan köpa en duglig EQ och hunta svårare monster. Köper du PACC så är det väldigt nyttigt att ALLTID offline-träna när du inte spelar.

Lycka till!
Citera
2012-12-28, 14:40
Medlem
Citat:
Pallar typ inte göra quests haha..

Manuellar lizards atm, har snart 101/90 utan gear så bankar rätt bra med pbolts där XD
¨
Vet att stället UNDER Zombies i Yalahar skall vara fint för RPs, men Banshees, Bonebeasts etc. Rekommenderar dig att lira manuellt på Lizards med dina skills, går förmodligen snabbast. (Om du är rik kan du ju få en Knight att blocka Hellspawns?)
Citera
2012-12-28, 14:53
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnml
¨
Vet att stället UNDER Zombies i Yalahar skall vara fint för RPs, men Banshees, Bonebeasts etc. Rekommenderar dig att lira manuellt på Lizards med dina skills, går förmodligen snabbast. (Om du är rik kan du ju få en Knight att blocka Hellspawns?)
Jag kör alltid happy hours manuellt, snittar 230k/h på lizards då, men är för seg nu under julhelger etc för att köra mer än 2h/dag manuellt, därför jag vill ha nåt att botta efter jag kört 2h ;D

Man är ju en liten slacker.. & vill hinna ta 80 innan nyår haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in