Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-10-30, 10:31
Medlem
Du kan komma o spela med oss på Eternia
Citera
2012-10-30, 15:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Tack haha, skulle precis skriva en rant till. Horserver. 150+are som ska försöka mwalla en o blocka en o heala ens monster men de klarar fan inte ens av det Vågar inte ta unjust och failar till och med hårt när de ska försöka döda en. Inte spelat på ett tag det första som händer 10 min efter jag loggat är detta GUD VAD KUL DET ÄR ATT SPELA AURORA. Ska nog fan börja i en annan server vad är det för mening om jag inte har kul... Förslag? (En bra server med någorlunda ärligt folk, dvs. vill de döda dig DÖDAR DE DIG och inte blockar som rädda polacker)
vill du ha folk som dödar dig utan o bry sig ett skit om konsekvenserna kan du dra thoria. de polackerna kommer sänka dig på lvl 300 chars även om du är lvl 30, de kommer inte ens sätta upp defense för o tappa pz.
Citera
2012-10-30, 15:48
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
Har du DirectX5, DirectX9 eller OpenGL?
Kan även justera Max Framerate Limit. Testa alla olika. Prova dra ner framerate limit till hälften
Prova köra med fullscreen också (ctrl+F) Kolla så att du har rätt Upplösning då också.

vad skiljer dom åt egentligen? vilken borde man ha?
Citera
2012-10-30, 17:34
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
vad skiljer dom åt egentligen? vilken borde man ha?
den som flyter på bäst ska du ha, väldigt svårt att säga vilken som passar dig bäst när man inte vet dator specs. dra bara max frame på högst och löp runt me de olika, den som flyter bäst är din kompis!
Citera
2012-10-30, 20:07
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Börjar närma mig 100 på första Aurora gubben nu. Känns bra. Man går in i dp och alla gör salute och/eller springer in i deras hus och loggar ut. Alla highlevels PM:ar hela tiden och frågar om jag vill ha deras spawns och om jag behöver KK's.

Nej men skämt och sido. Börjar finna bättre tycke för Aurora nu. Faktiskt rätt skönt med en aktiv server där det är lite liv
Citera
2012-10-30, 23:32
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vill du ha folk som dödar dig utan o bry sig ett skit om konsekvenserna kan du dra thoria. de polackerna kommer sänka dig på lvl 300 chars även om du är lvl 30, de kommer inte ens sätta upp defense för o tappa pz.

Menar inte så... Vill levla utan att bli spammad med: LEAVE, mwallad, trashade monster... Kanske ska pröva Eternia då eller något... Vill självklart inte bli dödad på lowlvls av high levels.
Senast redigerad av Mango123456 2012-10-31 kl. 00:18.
Citera
2012-10-31, 10:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Menar inte så... Vill levla utan att bli spammad med: LEAVE, mwallad, trashade monster... Kanske ska pröva Eternia då eller något... Vill självklart inte bli dödad på lowlvls av high levels.
näe förstår det, var bara ironisk och ville även samtidigt visa att det finns värre servrar. men kan säga att nova är helt ok, aldrig blivit tillsagt att lämna en spawn, och de försöker fixa WM så ofta som möjligt så spawns är lediga, men som exakt alla andra servers finns det folk som alltid bottar
Citera
2012-10-31, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eldidy
Du kan komma o spela med oss på Eternia

Berätta mer
Citera
2012-10-31, 16:53
Medlem
Vi är 3x flashbackers som lirar eternia så om någon vill lira med oss är ni välkommna ^^ 2x 100+ och en 200+ av oss.

Pm för info
Citera
2012-10-31, 20:11
Medlem
Topppis avatar
någon som lirar aurora som kan hjälpa mig lite i början? drog precis main å vart pkad dirr i rotworms haha.. nån som kan hjälpa mig lite på ben?

char: Twezz Aurora
Citera
2012-10-31, 20:44
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
någon som lirar aurora som kan hjälpa mig lite i början? drog precis main å vart pkad dirr i rotworms haha.. nån som kan hjälpa mig lite på ben?

Sa dom "welcome to Main, motherf*cker!" precis innan du dog? Det skulle varit lite ironiskt faktiskt
Citera
2012-10-31, 21:07
Bannlyst
Citat:

So sad... -.-'

Citat:
Ursprungligen postat av Eldidy
Vi är 3x flashbackers som lirar eternia så om någon vill lira med oss är ni välkommna ^^ 2x 100+ och en 200+ av oss.

Pm för info

Du hast PM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in