Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-28, 14:59
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Någon som har tips på vart man kan botta en 70~ rp? Har ibot men hittar inga bra scripts för PG & dom jag hittar är antingen buggade eller spawnen vidrigt full av andra botters.. vill bara ta 80 ASAP så jag kan våldta med stars
Vandura Nightstalkers?
Citera
2012-12-28, 18:10
Medlem
Började för nån dag sedan på Aurora, är RP runt 40, vad borde jag köra för snabbast exp? Ett jävla tag sen jag lirade så har ju fan glömt bort allt..
Citera
2012-12-28, 18:31
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Började för nån dag sedan på Aurora, är RP runt 40, vad borde jag köra för snabbast exp? Ett jävla tag sen jag lirade så har ju fan glömt bort allt..

dragons skulle jag säga, north of darashia finns de ett dragon ställe samt i ank är de klassiska grottorna.
Citera
2012-12-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
dragons skulle jag säga, north of darashia finns de ett dragon ställe samt i ank är de klassiska grottorna.
Dom är helt överpackade, så det går tyvärr fet bort, ligger just nu på 130k/h i tombs, men det borde ju kunna gå att få bättre med 3x exp.
Citera
2012-12-28, 20:40
Medlem
Azchateros avatar
Så, har precis börjat spela Tibia på Lunara och har helt och hållet glömt bort allt som har med Tibia att göra på grund av WoW och D3.

Har hört talas om att man kan träna fastän man är offline och lite andra småsaker, men skulle vilja ha lite mera info, om någon av er orkar skriva.

/ Azchatero.
Citera
2012-12-28, 20:43
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azchatero
Så, har precis börjat spela Tibia på Lunara och har helt och hållet glömt bort allt som har med Tibia att göra på grund av WoW och D3.

Har hört talas om att man kan träna fastän man är offline och lite andra småsaker, men skulle vilja ha lite mera info, om någon av er orkar skriva.

/ Azchatero.
Jag är 9x RP på Lunara, hör av difg om du undrar något
Citera
2012-12-28, 20:43
Medlem
pozies avatar
Citat:

/ Azchatero.
dra upp en gubbe på aurora istället, slösa inte tid på döda världar, såvida du nu inte har polare där
Citera
2012-12-28, 22:36
Medlem
I Farmine, om man huntar DL's, finns det "bara" de uppe i bergen, och är det värt att fixa New Frontier för att kunna använda teleport? Sen hur är det att hunta Lizards nere i berget med SD's som 105 ms? Svårt att hitta bra huntingställen som inte är överfulla.. :P
Citera
2012-12-28, 23:57
Medlem
Azchateros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
dra upp en gubbe på aurora istället, slösa inte tid på döda världar, såvida du nu inte har polare där

Nu är det tyvärr så att jag har kompisar på Lunara som kommer att bistå med gear, runor, pots och allt man kan tänkas få. Fick nyss 100 crystal coins (antar att det är högre än platinum) som födelsedagspresent, så lär nog klara mig rätt bra här!

Har inte tänkt att använda mig av någon bot, så levla manuellt is the way to go!

Är nu level 14, minns att jag dödade min första dragon runt level 15 under thais, så.
Citera
2012-12-29, 00:11
Medlem
pozies avatar
Citat:
Nu är det tyvärr så att jag har kompisar på Lunara som kommer att bistå med gear, runor, pots och allt man kan tänkas få. Fick nyss 100 crystal coins (antar att det är högre än platinum) som födelsedagspresent, så lär nog klara mig rätt bra här!

Har inte tänkt att använda mig av någon bot, så levla manuellt is the way to go!

Är nu level 14, minns att jag dödade min första dragon runt level 15 under thais, så.
ja då är de ju lika bra o köra där ja det är 100k för att vara exakt :P om det nu är så att dina polare skulle sluta är du välkommen till aurora

är det första gången du spelar eller?
Citera
2012-12-29, 00:22
Medlem
Voldos avatar
Citat:
ja då är de ju lika bra o köra där ja det är 100k för att vara exakt :P om det nu är så att dina polare skulle sluta är du välkommen till aurora

100 crystal coins är 1kk. En miljon. Inte 100k.

Citat:

Vilka lirar på Lunara?
Citera
2012-12-29, 00:35
Medlem
Azchateros avatar
Citat:

Härligt! Försöker få tillbaka kunskapen om Tibia! Spelade för x antal patches sedan, inga mounts eller liknande. Tror jag slutade ett par månader innan Ankrahmun släpptes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in