Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Nova är en fittserver. Slutade där när jag insåg att om man inte köpt en lvl 100+ gubbe så kommer man aldrig kunna spela i fred utan kommer förr eller senare att råka ut för någon idiot som är skyddad av vilken guild som nu har makten för tillfället ( i skrivandets stund NBG) som tror att han kan förstöra din spelupplevelse bara för att han kan.

Mjo det börjar faktiskt spåra ur nu, har turen att jag har riktigt bra backup annars hade jag nog lagt ner. Vem lirade du?
Citera
2008-02-29, 21:45
Medlem
Wzzys avatar
Tog lvl 26 idag Men vad kostar egentligen k-legs? Går dom verkligen på 7k?
Citera
2008-02-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103
Sådär är det med varenda MMORPG som finns, det beror inte alltid på att spelet blivit sämre, utan för att spelarna helt enkelt tröttnar och upplever tiden dom spelade aktivt på som mer rolig och spelbar.

Men gemenskapen var så mycket bättre förr i tiden! Förut kunde man springa runt och snacka med folk, nu är alla otrevliga eller kan inte prata engelska. (Inte riktigt alla men mycket mer än förut)
Citera
2008-02-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Jo den fungerar den med faktiskt. Roligt att dom inte förstår engelska i vissa fall heller. Skönt dock att de flesta BR´s har slutat spela. Kommer ihåg för 2-3 år sedan när det endast var BR´s på servrarna. Då var det "Filho da puta" man hörde istället för "Kurwa" ..

Brasilianarna är tillbaka på sina USA servrar där dom laggar mindre, sen är polackerna på tyska servrarna.

Ni kommer inte komma undan dom
Citera
2008-02-29, 21:59
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Tog lvl 26 idag Men vad kostar egentligen k-legs? Går dom verkligen på 7k?

Skit i knight legs, skaffa blue legs!
Bästa legsen ingame för mages, och mycket bättre än knight legs för knights.
Citera
2008-02-29, 22:46
Medlem
Haampuss avatar
Citat:

Efter att inte ha spelat tibia på närmare 1½ år så kom jag tillbaka, så har ingen riktig koll, har upptäckt blue legs, men av ren nyfikenhet så har jag en fråga, iom blue legs, har efterfrågan på Crown Legs försvunnit helt?
Citera
2008-03-01, 00:39
Medlem
Wzzys avatar
Citat:

Okej, blir att försöka få tag på ett bar blue legs då. Men hur mycket kostar dom? Har inte överdrivet med pengar.

Edit: Dom kostade ju grymt mycket. Kommer inte ha råd med dom på ett bra tag.
Citera
2008-03-01, 01:18
Medlem
Jolle103s avatar
Ingen aning om hur mycket dom faktiskt kostar att köpa, man får dom gratis av en enkel prem quest på level 40.
Och ja, för prem chars över level 40 har behovet av i stort sett vilka andra legs försvunnit helt, eftersom blue legs är lättare än plate (typ 18 oz?) och har lika mkt arm som knight legs
Citera
2008-03-01, 02:08
Medlem
Better no rl then No tibia xd
Citera
2008-03-01, 03:13
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ingen aning om hur mycket dom faktiskt kostar att köpa, man får dom gratis av en enkel prem quest på level 40.
Och ja, för prem chars över level 40 har behovet av i stort sett vilka andra legs försvunnit helt, eftersom blue legs är lättare än plate (typ 18 oz?) och har lika mkt arm som knight legs

okej, dock så är det ett riktigt långt tag till innan jag blir lvl 40. Så får väl se vad folket ska ha för dom.
Citera
2008-03-01, 03:24
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
okej, dock så är det ett riktigt långt tag till innan jag blir lvl 40. Så får väl se vad folket ska ha för dom.

Om du är prem går det på ~3 dagar med bot
Citera
2008-03-01, 12:07
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Om du är prem går det på ~3 dagar med bot

Kanske dags att skaffa prem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera