Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-22, 17:39
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Tack för svaret! Kollade senaste 2 sidorna för lite info men fick inget svar, skulle väl gått lite längre bak. Dock så menade jag att jag inte hade lirat sedan patch 8.5, inte på 8,5 år. Och ja, självklart är det massa nytt men det jag undrade mest var ifall det skulle kännas som ett helt nytt spel eller att känslan fortfarande sitter kvar och att man kommer kunna klara sig på den kunskapen man har sedan tidigare.

Edit: Kan även fråga gällande vocs. Finns det någon som är OP just nu eller är alla balanserade? Man minns ju att vissa vocs haft stor fördel under vissa patches.
jaha, jag som läste fel då! my bad

skulle säga att paladins är OP just nu, de har ny ammo som är bättre än assassin stars. största skillnaden är att de går från stars till crossbows nu. så prismatic legs är ett stort + istället för yala legs
Citera
2012-09-22, 20:00
Medlem
Speytos avatar
Stått i queue i 4 timmar nu. Yay Tibia!
Citera
2012-09-22, 20:03
Medlem
pozies avatar
Citat:
Stått i queue i 4 timmar nu. Yay Tibia!
till vad? aurora? kör du utan prem kan du nästan glömma att komma in där vid denna tiden. sj hade jag ingen kö alls in. servern är nästan alltid full, så free acc är inget jag skulle satsa på
Citera
2012-09-22, 20:40
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
till vad? aurora? kör du utan prem kan du nästan glömma att komma in där vid denna tiden. sj hade jag ingen kö alls in. servern är nästan alltid full, så free acc är inget jag skulle satsa på
Ja Aurora. Jag har testat sedan mitten på dagen så nuvarande tidspunkt blir ganska irrelevant. Får helt enkelt vänta av och sedan komma in på min nya gubbe. Har hunnit kolla igenom 14 The Big Bang Theory avsnitt nu
Citera
2012-09-22, 20:42
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ja Aurora. Jag har testat sedan mitten på dagen så nuvarande tidspunkt blir ganska irrelevant. Får helt enkelt vänta av och sedan komma in på min nya gubbe. Har hunnit kolla igenom 14 The Big Bang Theory avsnitt nu

köp prem, de kostar 65 kr för 1 månad...
Citera
2012-09-22, 21:27
Bannlyst
Xenobot

Fan i helvete, är det paypal som gäller?!

Enda sättet alltså..? Satan vad irriterande. Får nu vänta först tills på tisdag/onsdag innan jag kan skaffapisset ordentligt!

Köpte prem precis!
Citera
2012-09-22, 21:31
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Xenobot

Fan i helvete, är det paypal som gäller?!

Enda sättet alltså..? Satan vad irriterande. Får nu vänta först tills på tisdag/onsdag innan jag kan skaffapisset ordentligt!

Köpte prem precis!

Tror det är PP som gäller, men fan så smidigt det är att betala med det. Fungerar ju som en mellanhand till din bank, så du behöver inte föra över pengar till paypal först och sen betala utan det är i princip 4 knapptryckningar och inloggning sen är det klart! Tar typ 10 sekunder att köpa saker
Citera
2012-09-22, 21:34
Medlem
pozies avatar
Citat:
menar mer att det är lördag

själv har jag dragit 6 lvls nu, ska köra 1h till, blir nog 43!
Citera
2012-09-22, 21:37
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
menar mer att det är lördag

själv har jag dragit 6 lvls nu, ska köra 1h till, blir nog 43!

Vad heter du på Aurora då, om du nu vill dela med dig av det? Antar att det är där du spelar i alla fall!
Citera
2012-09-22, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Tror det är PP som gäller, men fan så smidigt det är att betala med det. Fungerar ju som en mellanhand till din bank, så du behöver inte föra över pengar till paypal först och sen betala utan det är i princip 4 knapptryckningar och inloggning sen är det klart! Tar typ 10 sekunder att köpa saker

Vad är snacket om "1-2 arbetsdagar" då? Står ju där... fattar ingenting nu..

Kom till Antica!

Tänkte bege mig till Dara Rots nu eller Ank Larvas !
Citera
2012-09-22, 21:40
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Vad är snacket om "1-2 arbetsdagar" då? Står ju där... fattar ingenting nu..

Kom till Antica!

Tänkte bege mig till Dara Rots nu eller Ank Larvas !

Det är ju för att linka sitt paypal till ditt kontonummer. När sedan det är gjort kan du göra betalningar instantly
Citera
2012-09-22, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Det är ju för att linka sitt paypal till ditt kontonummer. När sedan det är gjort kan du göra betalningar instantly
Okej..

Är den andra botten också på betalningar periodvis? Eller engångskostnad?

Fan, den ni jämförde xenobot med förut alltså!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in