Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-31, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linux
Okej där ser man, trodde inte den fanns då den inte var med på Tibia Wikia sidan.

Om du kollar på inlägget ovan, så ser du att det inte räknas som ett mount och jag får ingen speedbonus för det :P

https://www.flashback.org/sp27903153
Citera
2010-12-31, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alsek
Tibia.. det var länge sen

Skulle det gå att sälja en 73 ek mån tro?
Bra eq, minst 100k & massa skit i dpn. Har sån där hemlös outfit också.

Hur mycket bör man begära för gubben?
Eller så tar jag den gratis!
Citera
2010-12-31, 19:58
Medlem
Dprests avatar
Hur ser laget ut pa Xerena nu? Krig? Mycket PA? Det vore kul att dra igang pa nagon server dar man inte kanner nagon alls, levla, skaffa kompisar och guild och sa helt pa egen hand. Eller om det ar nagon har som lirar, behover ingen hjalp men vore ju kul med sallskap, kanske protection.

Har en mage dar med start cash, vore kul att forst supplya sonder och ML'a sen levla manual.

Kan nagon rekommendera den enklaste botten? Jag betalar garna. Hur ar det med bans nu for tiden? Ser att jag fortfarande har DW pa accet.

Mvh
Citera
2010-12-31, 20:50
Medlem
Olympiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alsek
Tibia.. det var länge sen

Skulle det gå att sälja en 73 ek mån tro?
Bra eq, minst 100k & massa skit i dpn. Har sån där hemlös outfit också.

Hur mycket bör man begära för gubben?

Kan väl få 2-300 kr, kanske 400 om du har mycket grejer. Tibiachars är totalt värdelösa att sälja, värdet på pengar har också dykt rejält.

Behåll den. Jag har haft kvar mitt acc sen 05. Dock har jag glömt bort det. .:/
Citera
2011-01-01, 13:28
Medlem
Lodarleifs avatar
nån flashbackare som lirar Premia då ?
Citera
2011-01-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
nån flashbackare som lirar Premia då ?
Jag har en 36 knigge där, funderar på att börja igen.
Citera
2011-01-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest
Hur ser laget ut pa Xerena nu? Krig? Mycket PA? Det vore kul att dra igang pa nagon server dar man inte kanner nagon alls, levla, skaffa kompisar och guild och sa helt pa egen hand. Eller om det ar nagon har som lirar, behover ingen hjalp men vore ju kul med sallskap, kanske protection.

Har en mage dar med start cash, vore kul att forst supplya sonder och ML'a sen levla manual.

Kan nagon rekommendera den enklaste botten? Jag betalar garna. Hur ar det med bans nu for tiden? Ser att jag fortfarande har DW pa accet.

Mvh

Är det DW från bottning så kommer den aldrig gå bort. Gör ett nytt konto och börja på det istället med all EQ/cash.
Citera
2011-01-01, 19:55
Medlem
Jag körde igång igen för ett par månader sedan
Vi är ett rejält gäng som börjar dra igång och samlas på Eternia.

Finns det här några krigslystna människor sugna på att kötta polacker äre bara att dra iväg ett pm

Har själv lite olika karaktärer b.la i level 230+, 300+, 130+ osv
Citera
2011-01-01, 22:16
Medlem
austrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedley
Jag körde igång igen för ett par månader sedan
Vi är ett rejält gäng som börjar dra igång och samlas på Eternia.

Finns det här några krigslystna människor sugna på att kötta polacker äre bara att dra iväg ett pm

Har själv lite olika karaktärer b.la i level 230+, 300+, 130+ osv

Lirat Eternia sedan 2001 och ägde även världen väldigt länge men har nu flyttat till Premia. Så jävla förstörd server så det är overkligt ;/ tyvärr.
Citera
2011-01-02, 02:13
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Är det DW från bottning så kommer den aldrig gå bort. Gör ett nytt konto och börja på det istället med all EQ/cash.

Ah skitsamma tanker jag, kontot ar fran 2003 men jag kanner att det har nog ar sista gangen jag spelar Tibia. Blir jag bannad sa blir jag bannad, orkar inte bry mig.
Citera
2011-01-02, 10:05
Medlem
Lodarleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest
Ah skitsamma tanker jag, kontot ar fran 2003 men jag kanner att det har nog ar sista gangen jag spelar Tibia. Blir jag bannad sa blir jag bannad, orkar inte bry mig.

Kan tipsa tugbot..simple,gratis,bra. har inte hittat så mycke depositer scritps för den men den funkar o botta vanligt med iaf. Har haft botten nu i en månad och har bottat väldigt mycke på en knight. Har inte blivit bannad!
Citera
2011-01-02, 12:10
Medlem
Lodarleifs avatar
Måste bara fråga. Läste i början av den här tråden och då var de en kille som frågade om man har kvar "acc deletion warning" helatiden eller inte ? några sa att de försvinner om 6 månader, men.
Jul 31 2009, 18:01:42 CES Här har vi då min deletion warning och det var ju ett tag sedan som ni ser.. dock är den inte borta från hemsidan? eller så kanske bara de är en reminder att man har varit dum engång i tiden ? någon som kan detta får gärna svara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in