Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Om du vill ha något safe program så kan du fixa NGbot, kostar iofs runt 70kr och du kan beställa genom att ringa på din mobil telefon.
www.tibiabot.com
P.s det är ett riktigt företag som har startat det, Där finns allt möjligt inbyggt tex "auto rune maker" och "cave bot" så springer din gubbe rundor och expar av sig själv. Där finns en "free trial" tror den varar i 3 dagar, Lycka till

NG tibiabot är bra, men Blackd proxy är bättre. Kostar en hundring för ett år, varefter du slutar få updates. På tre dar drog jag från level 30-40

Var på top 20-online på min server igår och fick till och med besök av en GM i onsdags faktiskt. Kommer GM onscreen har man möjlighet att tala om för programmet
exakt vad som ska ske. Som default så stoppas alla bot funktioner och det kommer ett gigantiskt alarma ljud (sen hade jag även ställt in så att den ringer min mobil från skype varje gång det kommer en GM eller jag blir PKad). Detta räddade mig från att bli bannad. Du kan också få det att se ut som att du blir kickad från server om GM kommer onscreen, vilket är riskabelt eftersom du kan dö, men det är mindre chans att du blir acc bannad i alla fall.
På Blackd's forum hittar du också många användbara scripts, betydligt bättre och fler än de som finns på tibiabot.com =)