Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-11-28, 21:32
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payway
play hard go pro
Jovisst, jätte kul att skojja om, det är fan sjukt!
Citera
2007-11-28, 21:33
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Haha Satt och diskuterade det där med en polare iförrgår, fan va folk kollade i bussen..
Det kan man förstå, det hela är ju helt absurt sjukt äckligt!
Citera
2007-11-28, 21:56
Medlem
Hehe, kul att läsa om era problem med polacker och brassar. Spelar själv på en av de få servers som styrs helt av oss svenskar, jag själv som började spela igen för någon månad sedan är knappt en underdog men brorsan är uppe i gröten och än så länge har jag gjort ungefär vad jag vill.
Citera
2007-11-28, 22:46
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Hehe, kul att läsa om era problem med polacker och brassar. Spelar själv på en av de få servers som styrs helt av oss svenskar, jag själv som började spela igen för någon månad sedan är knappt en underdog men brorsan är uppe i gröten och än så länge har jag gjort ungefär vad jag vill.
Kan jag få din autograf?
Citera
2007-11-28, 23:57
Medlem
Någon som kan tippa på när det kommer någon ny serv. Jag menar senaste pvp-serven som kom var Xerena och det var ett bra tag sedan. Plus att de flesta världar kommer att vara helt uppfuckade efter dubbelexp-veckan.

@ Velon: Vilken värld spelar du på? Du kan ta det i pm ifall du vill.
Citera
2007-11-29, 13:39
Medlem
Foorgs avatar
Namn på valoria utorrent? Pma gärna : P
Citera
2007-11-29, 15:09
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foorg
Namn på valoria utorrent? Pma gärna : P

Jonny silver, men lirade bara ett par timmar, sen blev det fight på thoria och jag fick rycka in med knighten

Battlet på thoria gick braaaaaaaa, kolla gärna WMV:n http://youtube.com/watch?v=PcKZysJpTfk

Har tatt 5 levels på 12 timmars expande nu snart, helt stört är denna dubbelexpen :S
Citera
2007-11-29, 15:49
Medlem
Foorgs avatar
Såg jäkligt nice ut. Bojakka!
Citera
2007-11-29, 23:42
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Jonny silver, men lirade bara ett par timmar, sen blev det fight på thoria och jag fick rycka in med knighten

Battlet på thoria gick braaaaaaaa, kolla gärna WMV:n http://youtube.com/watch?v=PcKZysJpTfk

Har tatt 5 levels på 12 timmars expande nu snart, helt stört är denna dubbelexpen :S
nice battle!
Citera
2007-11-30, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Jag lirar (Lirade) Valoria, är med i Heretics men låter en annan spela min char eftersom det har blivit ganska tråkigt på 150+

Haha, vem är du, eller din char?

02:45 You see yourself. You are a royal paladin. You are Part of the Heretics.
Citera
2007-11-30, 02:59
Medlem
Mordiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Haha, vem är du, eller din char?

02:45 You see yourself. You are a royal paladin. You are Part of the Heretics.

jag spelar också valoria, jag heter Drake Fyork, får jag bli din kompis snela? har du itens till mig? snela
Citera
2007-11-30, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordius
jag spelar också valoria, jag heter Drake Fyork, får jag bli din kompis snela? har du itens till mig? snela

störd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in