Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-07, 22:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewaard
Någon som har lust att dela med sig lite om hur senaste major updaten är? Började spela när Tibia var relativt nytt, spelade då något år. Sen började jag lira lite igen för kanske något år sedan. Sen la jag visserligen av igen. Nu är jag lite nyfiken på hur inbitna lirare ser på spelet?

Läste om att man nu kan träna sina skills när man är offline, är inte direkt positivt inställd på det.
det är inte så farligt. det är helt ärligt något utav de smartare de lagt in för att gå emot botters. jag tycker faktiskt att spelet är helt ok, det är tyvärr så att dem flyttat fokus från pvp till rpg, eller försöker iaf... men misslyckas rejält när alla quest spoilas vid uppdate, allt är cp lätt för folk bottat upp till 600 osv... vill du veta en mer lista gå in på tibia.wikia.com och sök på update, så får du lista på alla updates och changes som skett vid patches
Citera
2012-08-08, 00:01
Medlem
Hallå! Har börjat lira ot och skulle verkligen behöva ett elfbot. Någon som sitter på en "safe" länk eller lust att skicka får en kyss!!
Citera
2012-08-08, 01:17
Medlem
Någon som har en tibia char med någon av bokstäverna
Åäö? Skicka gärna till mig i PM!!!
Citera
2012-08-08, 21:42
Medlem
bjornenws avatar
Någon som spelar på Arcania?
Spelade där back in the days och började igen för ca 1 månad sedan. Någon som finns kvar där?
Citera
2012-08-09, 15:47
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wehrmacht1488
Hallå! Har börjat lira ot och skulle verkligen behöva ett elfbot. Någon som sitter på en "safe" länk eller lust att skicka får en kyss!!

Undrar samma sak! Skulle vara riktigt snällt om nån hade svaret
Citera
2012-08-09, 19:02
Medlem
pozies avatar
frågar la igen då, hunt ställe med profit för 245 ms? tröttnat på hff och spec. lc är alltid taget
Citera
2012-08-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldidy
Är det någon som spelar / vill spela på Eternia? kan isf hjälpa till med eq osv.
Halla! Vilken lvl samt vocation är du?
Citera
2012-08-09, 21:11
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
frågar la igen då, hunt ställe med profit för 245 ms? tröttnat på hff och spec. lc är alltid taget

grims med lite sköna gfbs å lite ue spells kanske funkar?
Citera
2012-08-09, 21:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
grims med lite sköna gfbs å lite ue spells kanske funkar?
nja, 2 grims skulle sänka mig totalt hehe
Citera
2012-08-09, 22:09
Medlem
BIRDIE13s avatar
DarkstaR (skaparen utav XenoBot) livestreamar när han uppdaterar XenoBot till senaste Tibiaversionen.

http://sv.twitch.tv/darkstar_xeno
Citera
2012-08-09, 22:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
DarkstaR (skaparen utav XenoBot) livestreamar när han uppdaterar XenoBot till senaste Tibiaversionen.

http://sv.twitch.tv/darkstar_xeno
är det xeno eller red som har fått cp många deletade? + att du bryter lite mot en regel nu, marknadsförings regeln eftersom han tjänar cash, så tänk på det tråkigt om någon skulle rapportera
Citera
2012-08-09, 23:39
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
är det xeno eller red som har fått cp många deletade? + att du bryter lite mot en regel nu, marknadsförings regeln eftersom han tjänar cash, så tänk på det tråkigt om någon skulle rapportera

Privata eller kommersiella annonser, så som köpes-, säljes- eller bytesannonser, inlägg innehållande reklam eller inlägg med annat innehåll som användaren tjänar pengar eller andra fördelar på, är förbjudna.

Jag tolkar det som att om jag skulle tjäna pengar på det så skulle det vara emot reglerna. Skulle man tolka det som du säger så kan man ju inte ens länka youtube eller i princip någonting som helst då det alltid när någon som tjänar pengar på saken.

Detta är ju inte för egen vinning på något sett, utan för underhållningssyfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in